Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Probleem met mijn oude inloggegevens  (Read 11793 times)

DarkHood

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Probleem met mijn oude inloggegevens
« on: 27 March 2011, 17:11:17 »
Ik ben vanaf het aller begin van de server geregistreerd en gevouched, en ik probeer nu in te loggen maar zodra ik mn wachtwoord invul werkt het niet en als ik mijn wachtwoord laat mailen krijg ik de melding dat mijn mail niet in de database staat.

Als ik inlog herkent de db wel dat ik ben ingelogd.
Mijn gebruikersnaam: DarkHood

Het volgende heb ik gelezen en lijkt op mijn probleem:

Milenco:
"Heb het opgelost. Het probleem was: Ik heb alle emailadressen van mensen waarvan die niet bekend waren uit de forum-database getrokken. Bij het registreren van een nieuwe account kreeg je dus een foutmelding als je emailadres al bestaat.

Heb van alle oude gebruikers die nog geen account op de site hebben aangemaakt (oude of nieuwe site), t emailadres ff verwijderd. Oxigeon had ook nog geen account op de website (wel het forum). In jouw geval Oxigeon: Ik heb je account even helemaal verwijderd om problemen met de databases te voorkomen. Graag even opnieuw registreren, dan zorg ik dat je opnieuw wordt gevouched."
« Last Edit: 27 March 2011, 17:17:28 by DarkHood »

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Probleem met mijn oude inloggegevens
« Reply #1 on: 27 March 2011, 19:27:13 »
Je bent nog een gebruiker van de oude site, waarbij geen e-mailadres is opgegeven. Daardoor kan je je wachtwoord dus ook niet resetten.

Ik heb je forum e-mailadres ingesteld als e-mailadres op de site zelf. Met de 'wachtwoord vergeten' optie kan je nu een nieuw wachtwoord opvragen. :)

Forum » Tweakcraft » Support » Probleem met mijn oude inloggegevens