Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Poll

Wat voor projecten zouden jullie eventueel aan willen werken/meewerken

Tweakington weer opstarten
5 (35.7%)
Manhatten project verder bouwen en groter maken (post apocalyptic city)
5 (35.7%)
Zelf een nieuw project opstarten
0 (0%)
Een ander project zoeken
1 (7.1%)
Zavod 311 (Battlefield 4 map)
3 (21.4%)

Total Members Voted: 14

Author Topic: Community project  (Read 39783 times)

Panorama

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 400
  • It's not real life!
    • View Profile
Re:Community project (poll)!
« Reply #30 on: 9 May 2014, 16:29:26 »
Uitendelijk komt alles te staan in de huidige main map. Er is een redelijk vlakke zone beschikbaar. Als mensen wie mee willlen helpen aan dit project, kleine schetjes e.d mogen gemaakt worden in smallworld en er wordt door de projectleiders bepaald of het wel of niet kan!!!
« Last Edit: 10 May 2014, 20:22:39 by Gazeebo »
Panini~

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Manhattan Project
« Reply #31 on: 9 May 2014, 19:35:29 »
Ik neem aan dat ver- en bijbouwen van Tweakington van de baan is, nu dit topic ineens "Manhattan Project" heet?
« Last Edit: 9 May 2014, 20:09:55 by mhirr »
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Manhattan Project
« Reply #32 on: 10 May 2014, 05:38:25 »
Ik neem aan dat ver- en bijbouwen van Tweakington van de baan is, nu dit topic ineens "Manhattan Project" heet?


Volgens mij was er nooit bepaald dat Tweakington verbouwd zou worden tot een Manhattan project.


Herryschopper

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: Manhattan Project
« Reply #34 on: 10 May 2014, 13:58:15 »
Wat is tweakington precies?
K kan hier bij de projecten niets over vinden.

aacoba

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Manhattan Project
« Reply #35 on: 10 May 2014, 14:44:32 »
Wat is tweakington precies?
K kan hier bij de projecten niets over vinden.

Zie /warp tweakington daar staat alles op bordjes

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Manhattan Project
« Reply #36 on: 10 May 2014, 17:49:55 »
mij was het onderwerp van het topic ook niet geheel duidelijk. Het leek er in eerste instantie op dat het plan was om een communityproject op te zetten, maar dat is dus blijkbaar automatisch over gegaan naar manhattan?

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Manhattan Project
« Reply #37 on: 10 May 2014, 19:04:01 »
Het "community project" is voor zover mij duidelijk is gewoon vorm gegeven in de vorm van Manhattan project.
Ik zie niet in waarom dat geen community project kan zijn? :+

Wat ik zie in dit topic is gewoon mensen die knopen doorhakken en proberen iets op te zetten. Aldus de naam "Community" project :D

De meest succesvolle community projecten zijn degene waar er gebouwd word en mensen gaan er aan mee helpen.

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Manhattan Project
« Reply #38 on: 10 May 2014, 19:29:00 »
Sja, als ik dàt had geweten, had ik niet gestemd.
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

Giordino

  • Belangrijk
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 755
  • VIP
    • View Profile
Re: Manhattan Project
« Reply #39 on: 10 May 2014, 19:32:03 »
Niet lullig bedoeld maar er zijn toch duidelijke keuze mogelijkheden gegeven ?
Er zijn 5 stemmen voor Manhattan en 5 voor Tweakington.
En waarom zou het Manhattan niet mogen zijn, omdat Panorama bedenker ervan is en starter van dit topic ?
 

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Manhattan Project
« Reply #40 on: 10 May 2014, 19:56:56 »
De 2 keuzes met de meeste stemmen waren Tweakington verder bouwen en een Manhattan project bouwen.
Niet Tweakington ombouwen naar een geruineerde stad.
Dat de starter van het Manhattan project deze gelegenheid aangrijpt om het verder te bouwen vind ik niks mis mee.

Ik vind het wel een beetje jammer dat je zegt dat je niet gestemd had als je wist dat de uitkomst anders was. Dat is hetzelfde als zeggen dat je niet zou stemmen in de politiek als je van te voren al de uitslag weet.

Verder staat het altijd nog steeds vrij om verder te werken aan Tweakington. Zoals het vaker gebeurd op Tweakcraft, als er ergens enthousiast gebouwd word dan wil men vaak wel mee helpen. De stemmen laten duidelijk zien dat de community beide dingen wel zien zitten, al is de totale opkomst wel een beetje mager.

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Manhattan Project
« Reply #41 on: 10 May 2014, 20:12:51 »
Ik heb gestemd omdat ik dacht dat dat wat zou uitmaken. Ik vind het meer dan prima dat het Manhattan Project wordt gebouwd. Toch stel ik voor de volgende keer geen poll te starten en geen onnodige discussie te voeren die uitdaagt tot het posten van -achteraf- nutteloze reacties. Vraag gewoon "Wie heeft er zin om mee te bouwen aan het Manhattan Project?" Dan had ik "Ik, lijkt me leuk" gepost.
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Manhattan Project
« Reply #42 on: 10 May 2014, 20:21:01 »
Ik heb gestemd omdat ik dacht dat dat wat zou uitmaken. Ik vind het meer dan prima dat het Manhattan Project wordt gebouwd. Toch stel ik voor de volgende keer geen poll te starten en geen onnodige discussie te voeren die uitdaagt tot het posten van -achteraf- nutteloze reacties. Vraag gewoon "Wie heeft er zin om mee te bouwen aan het Manhattan Project?" Dan had ik "Ik, lijkt me leuk" gepost.

Ben ik mee eens, de opzet van dit topic kwam voor mij in eerste instantie meer over als een idee waar nog invulling aan gegeven moest worden en waar nog ruimte om te discussiëren en suggesties te geven was. Ik heb me daar dan blijkbaar in vergist dat dit een project-topic was. Succes met het bouwen!

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Manhattan Project
« Reply #43 on: 10 May 2014, 20:24:52 »
Community project poll is klaar. Dit topic was om een idee te krijgen wat voor community project men wou doen. Er is door de community gekozen om te werken aan het Manhattan project.

Om verdere misverstanden te voorkomen heb ik een Manhattan project topic geopend.

NB : Het staat iedereen ten alle tijde vrij om een (community) project te beginnen. Dat er nu door een groepje spelers gekozen is voor een bepaald project betekend niet dat het verboden is om iets anders te doen :)

Forum » Tweakcraft » Projecten » Community project