Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Discussie Survival beleid  (Read 25712 times)

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Discussie Survival beleid
« Reply #15 on: 16 July 2013, 14:22:48 »
*schopje*

Komt er dus een reset? of niet? en blijft het beleid hetzelfde?

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Discussie Survival beleid
« Reply #16 on: 16 July 2013, 14:59:53 »
Zoals het er nu naar uit ziet lijkt het dat de enige wijziging in het survival beleid is dat passive health regeneration uitgezet word.
Er zijn verder geen voorstellen gedaan voor een wijziging in het beleid en de mensen die er het meest om vroegen hebben hun mond gehouden en/of weten niet wat ze aan het beleid willen wijzigen.
Het zou niet erg logisch zijn om dit topic te sluiten en het uit te gaan voeren als de mensen, waarvoor dit topic grotendeels gemaakt is, hun mening niet hebben gegeven.

Aan de andere kant, het topic is nu al anderhalve week open. Ik sluit hem op 20 juli, dan heeft men 2 week de tijd gehad om het beleid te bespreken en eventuele wijzingen aan te vragen.

Daarna kunnen we de reset gaan klaar maken, mits mensen het daar mee eens zijn.

Marterino

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 171
    • View Profile
Re: Discussie Survival beleid
« Reply #17 on: 16 July 2013, 19:23:31 »
Zoals het er nu naar uit ziet lijkt het dat de enige wijziging in het survival beleid is dat passive health regeneration uitgezet word.


Behalve dat ook een map reset?

aacoba

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Discussie Survival beleid
« Reply #18 on: 16 July 2013, 19:44:37 »
Ik zou het toch fijn vinden als de map vergroot zou worden, ik hoef nu maar 3 min te lopen om aan de andere kant van de map te komen, wat mij betreft mag ie wel 2 keer zo groot  :yes

Hsheepypx

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 508
  • S is for Sheep
    • View Profile
Re: Discussie Survival beleid
« Reply #19 on: 17 July 2013, 12:59:13 »
ik zou hem ook wel iets groter willen zien

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Discussie Survival beleid
« Reply #20 on: 17 July 2013, 14:00:15 »
bazkara's wenslijstje

1) geen /world meer om gevechten te onvluchten

2) grotere map

3) UHC mode

4) Niet elkaar wegpesten uit de wereld (speel het spel op een leuke manier en niet als de ultieme badguy

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Discussie Survival beleid
« Reply #21 on: 17 July 2013, 15:13:06 »
Ik vind als survival dit keer wel actief word en blijft, dat er dan altijd nog over een vergroting gedacht kan worden. De wereld is nu voor het overgrote deel verlaten en met het gemiddelde aantal spelers die actief spelen kunnen ze allemaal een gebied van ongeveer 500*500 ter beschikking hebben.

Dan zie ik aan de andere kant liever de main map een stukje groter, aangezien de main map vele malen actiever is en mensen bouwwerken liever (langer) zien blijven staan.

Bolukan

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: Discussie Survival beleid
« Reply #22 on: 17 July 2013, 15:17:50 »
Bolukan's wenslijstje

1) geen /world meer om gevechten te onvluchten
2) grotere map zodat je niet altijd direct ontdekt wordt
3a) Spelers die de survival-sfeer versterken door koeien te doden, bomen in brand te steken, etc. moeten net zoveel online zijn als anderen, en niet alleen ad hoc "om de survivalsfeer te versterken."
3b) Niet elkaar wegpesten uit de wereld (speel het spel op een leuke manier en niet als de ultieme badguy
4a) Een nu nog niet bestaande servermod die reisminimap blokkeert.
4b) de chat mod disablen (met F4 niet meer zien wie dichtbij is)
5) Dat de portals vanuit de nether weer aansluiten op de portals in main survival (heeft na laatste reset nooit gefunctioneert)
6) Van te voren einddatum (5 maanden) afspreken, zodat je naar een climax kunt toewerken.

Marterino

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 171
    • View Profile
Re: Discussie Survival beleid
« Reply #23 on: 17 July 2013, 17:11:40 »
Bolukan's wenslijstje

1) geen /world meer om gevechten te onvluchten
2) grotere map zodat je niet altijd direct ontdekt wordt
3a) Spelers die de survival-sfeer versterken door koeien te doden, bomen in brand te steken, etc. moeten net zoveel online zijn als anderen, en niet alleen ad hoc "om de survivalsfeer te versterken."
3b) Niet elkaar wegpesten uit de wereld (speel het spel op een leuke manier en niet als de ultieme badguy
4a) Een nu nog niet bestaande servermod die reisminimap blokkeert.
4b) de chat mod disablen (met F4 niet meer zien wie dichtbij is)
5) Dat de portals vanuit de nether weer aansluiten op de portals in main survival (heeft na laatste reset nooit gefunctioneert)
6) Van te voren einddatum (5 maanden) afspreken, zodat je naar een climax kunt toewerken.


Oh laat ik dan maar even gelijk zeggen dat /world survival_main uit survival nether ook maar gefixed moet worden.... /ext werkt ook in survival_nether ik zeg het maar even...

Bolukan

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: Discussie Survival beleid
« Reply #24 on: 17 July 2013, 18:36:28 »
Bolukan's wenslijstje

1) geen /world meer om gevechten te onvluchten
2) grotere map zodat je niet altijd direct ontdekt wordt
3a) Spelers die de survival-sfeer versterken door koeien te doden, bomen in brand te steken, etc. moeten net zoveel online zijn als anderen, en niet alleen ad hoc "om de survivalsfeer te versterken."
3b) Niet elkaar wegpesten uit de wereld (speel het spel op een leuke manier en niet als de ultieme badguy
4a) Een nu nog niet bestaande servermod die reisminimap blokkeert.
4b) de chat mod disablen (met F4 niet meer zien wie dichtbij is)
5) Dat de portals vanuit de nether weer aansluiten op de portals in main survival (heeft na laatste reset nooit gefunctioneert)
6) Van te voren einddatum (5 maanden) afspreken, zodat je naar een climax kunt toewerken.


Oh laat ik dan maar even gelijk zeggen dat /world survival_main uit survival nether ook maar gefixed moet worden.... /ext werkt ook in survival_nether ik zeg het maar even...


via /world main naar main_survival terugkeren was soms ook de enige optie om levend terug te keren.

bedenk dat je alleen survival moet kunnen verlaten via nether. dat voorkomt /world main vluchters. haha

praktisch: een portal naar main at spawn en verder /world geheel uitschakelen.
« Last Edit: 17 July 2013, 18:40:23 by Bolukan »

Marterino

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 171
    • View Profile
Re: Discussie Survival beleid
« Reply #25 on: 17 July 2013, 18:37:33 »
Dat is nu zo ja

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: Discussie Survival beleid
« Reply #26 on: 18 July 2013, 17:22:10 »
Ondanks dat ik passive health regen uitzetten eerder genoemd heb, vraag ik me af hoe de mensen hier daar tegenover staan. Vinden mensen dit een leuke extra uitdaging, of zal het betekenen dat mensen nog sneller stoppen met survival?

Bolukan

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: Discussie Survival beleid
« Reply #27 on: 18 July 2013, 23:11:23 »
Ik zou het vanilla houden. Wel een grotere map aub (in het kader van niet snel stoppen)

Marterino

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 171
    • View Profile
Re: Discussie Survival beleid
« Reply #28 on: 19 July 2013, 17:22:55 »
Als passive health uit staat dan is er wel een grotere uitdaging aan

Uberdude

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 110
    • View Profile
Re: Discussie Survival beleid
« Reply #29 on: 19 July 2013, 17:26:52 »
met passive health regen uit zullen er ook meer mensen kiezen om niet meer te gaan survivalen dus dat lijkt mij geen goed plan om dit zo te bespreken er moet eerder een poll worden gemaakt voor opties in de survival wereld.

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Discussie Survival beleid