Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Main world reset  (Read 27704 times)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Main world reset
« on: 1 April 2013, 11:17:06 »
In verband met hoe vol de main world is en het feit dat er ontzettend veel projecten gebouwd zijn die maar half af zijn en/of gemaakt zijn door mensen die niet meer actief zijn op TC hebben we besloten na lang beraad om de main world te resetten.

Iedereen krijgt de keuze om 1 project mee te nemen naar de nieuwe wereld die we vanavond zullen aanmaken. Zodra de wereld gereset is kunnen we niet meer terug, wees er dus snel bij anders loop je het risico dat je bouwwerken verloren gaan.

Hopelijk zal op de volgende wereld weer vol met passie gebouwd worden aan nieuwe projecten.

- Het admin team.

Arnold

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 495
  • I fap you
    • View Profile
Re: Main world reset
« Reply #1 on: 1 April 2013, 12:47:49 »
Waar kan je aangeven welk project je mee wilt nemen? En hoe zit het met de storagen? Wel moeilijk kiezen, met al die projecten die ik heb! >:(

« Last Edit: 1 April 2013, 13:00:49 by Arnold »
Hi

Giordino

  • Belangrijk
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 755
  • VIP
    • View Profile
Re: Main world reset
« Reply #2 on: 1 April 2013, 12:53:22 »
Je kan bij een ingame (S)GO aangeven welke project er behouden moet blijven.
Je bent echter zelf verantwoordelijk voor het over zetten van de inhoud van eventuele storages.

En voor ik het vergeet oude back-ups zullen ook verwijderd worden zodat er meer ruimte vrij is voor de nieuwe map

« Last Edit: 1 April 2013, 13:03:05 by Giordino »

Bolukan

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: Main world reset
« Reply #3 on: 1 April 2013, 13:09:17 »
Het overzetten van een lelijk project voorkomen, dat lijkt me ook een fijne optie.
Een goed idee om dit elk jaar te doen.

Original_Dutch

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 93
    • View Profile
Re: Main world reset
« Reply #4 on: 1 April 2013, 13:13:00 »

merijnh

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Main world reset
« Reply #5 on: 1 April 2013, 14:14:17 »
Kunnen we niet meteen over op 2.0 dan ?

Giordino

  • Belangrijk
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 755
  • VIP
    • View Profile
Re: Main world reset
« Reply #6 on: 1 April 2013, 14:20:04 »
Helaas niet, 2.0 is nog niet officieel uit.
En dus zal het lastig worden om alle plug-ins daarvoor nu al te updaten.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Main world reset
« Reply #7 on: 1 April 2013, 16:28:16 »
Hm gewoon een vraagje, kan je niet gewoon sommige mensen meerdere projecten laten meenemen? dan overleggen de admins eventueel met elkaar of het wel of niet nuttig is om mee te nemen. Maar als iemand meerdere mooie projecten heeft, lijkt dit me een beetje zonde.... En inderdaad, hoe zit het met bijvoorbeeld storages? En als je een tijdje even niet oplet, en dan weer terug komt bij je mooie projectje, is dat meteen weg. Als voorbeeld Quazyx, die het momenteel erg druk heeft met de naderende eindexamens. Hij is bezig met de Globe Theatre, maar hij is waarschijnlijk niet ingame of op irc om dat aan te geven of om dit te lezen (overigens bij dezen de vraag of de Globe Theatre naar de nieuwe main mag xD). Of is het adminteam van plan overal een schematic van te maken? wat wel erg veel werk is....

-Wave en Quazyx

boisei0

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 55
    • View Profile
Re: Main world reset
« Reply #8 on: 1 April 2013, 16:33:00 »
Maar Wave, schematics nemen ook veel serverresources in. Lijkt me niet dat dan de hele world in schematics wordt opgeslagen. Hele map als 1 schematic is weer soort van backup; en kijk maar eens naar ondergrondse projecten, die zie je niet via de map...

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Main world reset
« Reply #9 on: 1 April 2013, 17:04:20 »
Ik wil graag m'n huis overzetten!

bReChThOu

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 417
  • Schaapherder
    • View Profile
Re: Main world reset
« Reply #10 on: 1 April 2013, 17:06:07 »
Mijn keuze is ook snel gemaakt: bReChThOu's Dreamland moet meegaan, de rest boeit niet.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Main world reset
« Reply #11 on: 1 April 2013, 17:11:52 »
Maar Wave, schematics nemen ook veel serverresources in. Lijkt me niet dat dan de hele world in schematics wordt opgeslagen. Hele map als 1 schematic is weer soort van backup; en kijk maar eens naar ondergrondse projecten, die zie je niet via de map...

daar ben ik me van bewust, alleen zie ik zo geen andere manieren om projecten van mensen die momenteel niet heel actief zijn ook nog te bewaren.

MuerteDiablo

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 89
    • View Profile
Re: Main world reset
« Reply #12 on: 1 April 2013, 17:50:06 »
heb maar 1 project wat ik belangrijk vind en dat is mijn huis dus die keuze is snel gemaakt!:)

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Main world reset
« Reply #13 on: 1 April 2013, 19:08:09 »
Ik offer graag baz modan op zodat die grote kobbel toren uit twiekington meemag!

Copyman

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 56
    • View Profile
Re: Main world reset
« Reply #14 on: 1 April 2013, 19:15:18 »
Tja, het is natuurlijk 1 april... :P

Als het wel waar is: Magna Plaza + onderliggende storage. En Griswold (Tweakington) eigenlijk ook. :)

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Main world reset