Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Mods maken/aanpassen  (Read 7107 times)

Bolukan

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 177
    • View Profile
Mods maken/aanpassen
« on: 24 February 2013, 12:19:44 »
Ik ben een beetje in het modden gedoken en heb de goede java geinstalleerd en succesvol (!) met MCP gespeeld.

Nu wil ik een individuele reeds ge-obfuscatede java wat aanpassen en opnieuw in een class omzetten. Hoe kan dat, namelijk een deel compilen en een ge-obfuscated java (ipv 'leesbare' java) omzetten?

windwarrior

  • Poweruser
  • Senior
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Re: Mods maken/aanpassen
« Reply #1 on: 25 February 2013, 09:30:03 »
In MCP zitten wat tools om de obfuscationschemes twee kanten op te kunnen vertalen, je hebt geloof ik ergens een script "reobfuscate", als je klaar bent met het uitvoeren van je aanpassingen aan minecraft kan je dat script draaien om de code weer terug te vertalen naar onleesbare code.
(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

Forum » Tweakcraft » Support » Mods maken/aanpassen