Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Donatie kisten  (Read 9861 times)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Donatie kisten
« on: 31 January 2013, 14:04:14 »
Er zijn een aantal projecten waar donatie kisten aanwezig zijn, waar mensen BRUIKBAREmaterialen kunnen doneren zodat de bouwers van het project zich iets minder zorgen hoeven te maken over de beschikbaarheid van materialen.
Hierdoor kunnen ze zich meer concentreren op het bouwen en krijgt de server meer bezienswaardigheden.

Het is echter nu al zeer lang het geval dat mensen allemaal TROEP doneren, waardoor donatiekisten vol komen te zitten en er geen BRUIKBARE materialen meer gedoneerd kunnen worden. Dus bij deze, hou alsjeblieft op met het doneren van materiaal dat op geen enkele manier gebruikt kan worden om mee te bouwen, tenzij men hier specifiek om vraagt.

Bij de sheepfarm is een donatie kist waar op staat "Wol donaties", dat betekend dus niet 100 (beschadigde) gold swords.
Bij de ironfarm is een donatie kist voor iron en een voor bloemen, dat betekend dus niet 9000 rotten flesh en andere TROEP
Bij citadel zijn donatie kistjes waar vaak een sign bij hangt met een BRUIKBAAR materiaal waar op dat moment groot belang voor is, dat betekend dus niet dat je dan maar TROEP in de kisten moet stoppen omdat er niet staat dat ze dat niet willen.

Een voorbeeld van enkele materialen die onder de categorie TROEP vallen : tools, wapens, armors, rotten flesh, etc.

Een voorbeeld van materialen die onder de categorie BRUIKBAAR vallen : ALLES wat geplaatst kan worden en dus gebruikt kan worden als bouw materiaal.

AlexMedia

  • Admin
  • Senior
  • *****
  • Posts: 295
    • View Profile
Re: Donatie kisten
« Reply #1 on: 1 February 2013, 09:56:25 »
Dit geldt ook voor de kisten bij easyHout, daar wil ik nog wel eens rommel zoals leaves en appels in aantreffen. Dat soort meuk mag in de afvalbak aan de andere kant.
We are shaping the future

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Donatie kisten
« Reply #2 on: 1 February 2013, 11:54:34 »
of geef je meuk aan mij, ik kan bijna àlles gebruiken...
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

Marterino

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 171
    • View Profile
Re: Donatie kisten
« Reply #3 on: 4 February 2013, 16:39:20 »
of geef je meuk aan mij, ik kan bijna àlles gebruiken...

ook rotten flesh?

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Donatie kisten
« Reply #4 on: 4 February 2013, 22:47:00 »
ook rotten flesh?
neuh... op de eén of andere manier gaan m'n 'honden' sowieso na verloop van tijd dood
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

Bolukan

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: Donatie kisten
« Reply #5 on: 5 February 2013, 12:43:07 »
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Wolf#Health_and_feeding

"A wolf's tail will rise and lower depending on its health. The exact health of an individual wolf can be determined by measuring the angle between its hind legs and tail. The angle indicates the percentage of health the wolf has (100 degrees for 100%, or 10 hearts; 90 degrees for 90%, etc.). Health can be restored by right-clicking a wolf with any type of meat. Rotten flesh will not induce the "hunger" potion effect (Food poisoning) on a wolf.

Splash potions of healing or regeneration can be thrown at wolves to heal them.

Since wild wolves have a maximum health of 4 hearts, their tails will always remain significantly lower than those of tamed wolves, which gain 100% health (10 hearts) instantly upon being successfully tamed. Puppies will not gain 100% health when born. They must be fed in order to achieve max health. All the meat has not the same effect on a tamed wolf health. For example, to get a perfectly healthy puppy, you should give him 6 raw chicken or 5 raw pork or 4 raw beef or 3 zombie flesh or 2 of any cooked meat."

robinhierr

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 215
  • Hoi
    • View Profile
Re: Donatie kisten
« Reply #6 on: 24 March 2013, 21:26:33 »
Bij mij is troep ook welkom   (Y)
punt

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Donatie kisten