Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: EK PVP  (Read 40178 times)

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #60 on: 25 October 2012, 20:15:03 »
Wat een lulkoek, spelers hebben altijd al zelf contests mogen organiseren.
Inderdaad, spelers hebben alle vrijheid om contests te organiseren, al kan het misschien wel handig zijn vistu even te contacteren omdat hij er al mee begonnen was/er al arena's zijn.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #61 on: 25 October 2012, 20:16:01 »
Wat een lulkoek, spelers hebben altijd al zelf contests mogen organiseren.
Inderdaad, spelers hebben alle vrijheid om contests te organiseren, al kan het misschien wel handig zijn vistu even te contacteren omdat hij er al mee begonnen was/er al arena's zijn.

wat me weer brengt op mijn vraag:

*schopje*

ik vond dit een leuk idee, en vroeg me een beetje af of vistu nog plannen had of iets...? want zou zonde zijn om het idee zo te laten vallen eig? of ben ik de enige?

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #62 on: 24 December 2012, 16:42:19 »
Om hierop terug te komen, ik ben erg beperkt qua tijd - of prioriteiten, wat concreet inhoudt dat ik geen tijd heb om met een plan en speelschema te komen. Vanzelfsprekend staat het iedereen vrij dat wel te regelen, mocht er een concreet plan worden gepresenteerd kunnen we ons ook inzetten om ervoor te zorgen dat de benodigde resources beschikbaar komen. Streven moet wel zijn om eerst een uitgewerkt plan te presenteren voordat we aan de slag gaan.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #63 on: 24 December 2012, 16:49:35 »
De vraag is dan of er nog animo is voor een PvP-event? En zo ja, wie hebben al maps af (ze staan nog in smallworld) en wie willen nog maps bouwen? Het is wel leuk om een paar verschillende maps te hebben lijkt me.

Forum » Tweakcraft » Algemeen » EK PVP