Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: clay is op  (Read 40941 times)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: clay is op
« Reply #15 on: 27 November 2012, 12:59:07 »
Ik vind het een waardeloos argument om eerlijk te zijn.
Dus omdat het bijna op is moet er maar nieuw bij komen zodat iedereen een gelijke kans kan krijgen?
Als je het zo bekijkt moet de main map ook al lang uitgebreid worden zodat iedereen een gelijke kans krijgt om een mooie plek uit te zoeken en zo zullen er ongetwijfeld nog een aantal dingen zijn die zogenaamd niet eerlijk zijn tegenover nieuwe spelers.

En zo gaat het hier nu al een hele tijd op TC en ik word er persoonlijk erg flauw van. Iets staat iemand niet aan en vervolgens word er een ellenlange discussie gehouden (lees : doorgedramd) totdat ze OF hun zin krijgen OF ze verlaten TC.

Ja je kan de vraag opwerpen of het mogelijk is dat er een regeneration gedaan word of een reset, maar als je eenmaal antwoord hebt moet je dat antwoord ook maar accepteren vind ik.

Bolukan

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: clay is op
« Reply #16 on: 27 November 2012, 13:04:47 »
Begrijp ik dat de eerdere opmerkingen dat er WEL genoeg clay in resource is te vinden, niet meer 100% klopt? Ik zie clayblocks nog altijd in de top staan van week en maand statistieken.

Misschien custom receipt om 9 dirts samen te persen tot 1 clayblock?

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: clay is op
« Reply #17 on: 27 November 2012, 14:07:13 »
is een oplossing niet gewoon de resource world resetten? schematic van alle farms maken. resource resetten en dan schemetics weer neerplempen.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: clay is op
« Reply #18 on: 27 November 2012, 14:47:45 »
We zullen de clay discussie oppikken in het admin forum en zien of we met een eventuele oplossing kunnen komen.

GertJan

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 51
    • View Profile
Re: clay is op
« Reply #19 on: 27 November 2012, 15:03:00 »
We zullen de clay discussie oppikken in het admin forum en zien of we met een eventuele oplossing kunnen komen.
Oke dan hopen we dat er binnen afzienbare tijd een duidelijk antwoord komt vanuit het admin team.

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: clay is op
« Reply #20 on: 27 November 2012, 15:04:14 »
Het staat jullie natuurlijk vrij om hier ook verder te discussieren over dit onderwerp. :)

Bolukan

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: clay is op
« Reply #21 on: 27 November 2012, 15:48:10 »
Het staat jullie natuurlijk vrij om hier ook verder te discussieren over dit onderwerp. :)

"Bij een extra VIP-plus donatie ontvang je elke Minecraft-day een clayblock bonus."

Goofff

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 225
    • View Profile
Re: clay is op
« Reply #22 on: 27 November 2012, 17:00:42 »
Hey jongens/meiden
Ik begrijp dat mijn post onbedoeld voor wat opschudding heeft gezorgd. Ik wilde alleen melden dat een schaars, maar toch veelgebruikt materiaal op begon te raken.
Als vanuit het adminteam is besloten de resourcewereld (voorlopig) niet te resetten/ op welke manier dan ook clay te verstrekken, dan is dat zo. Ik ben blij met de taken die jullie als admins uitvoeren. (Y)
Ik heb me tot nu toe weerhouden de main world leeg te roven, omdat we een resourcewereld hebben. Begrijp ik goed dat we voorlopig hier onze clay vandaan mogen halen?

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: clay is op
« Reply #23 on: 27 November 2012, 17:20:29 »
Misschien custom receipt om 9 dirts samen te persen tot 1 clayblock?
Wat je op deze manier wel weer faciliteert, is dat mensen die nieuw binnenkomen op de server een verminderde kans hebben op klei. Wat dan de vraag is, is of je weer schaarste van een veelgebruikt bouwmateriaal wil hebben, en daarmee de mensen die toevallig veel clay hebben zitten hunten weer hetzelfde voordeel wil geven als dat ze vroeger hadden.

Ik vond het eigenlijk wel leuk dat er eindelijk met clay gebouwt werd, in plaats van dat het een resource in storages was.

dat custom recipe vind ik echt een goed idee eigenlijk, maar ik ben altijd voor custom recipes:D
en ik ben het eens met wind, het kostte me echt veel moeite om iets met clay te maken toen ik hier net kwam, omdat alles weg was. clay is nu een materiaal wat echt veel gebruikt wordt, dus het is imo prettig om er gwn plenty van te hebben en er heel makkelijk aan te komen.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: clay is op
« Reply #24 on: 27 November 2012, 17:23:19 »
Begrijp ik goed dat we voorlopig hier onze clay vandaan mogen halen?

Ja hoor, geen enkel probleem. Je zal alleen misschien wat moeite hebben met zones hier en daar waardoor je bij bepaalde clay deposits niet kan minen.

Tim_ofzo

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 61
    • View Profile
Re: clay is op
« Reply #25 on: 27 November 2012, 19:25:06 »
Misschien custom receipt om 9 dirts samen te persen tot 1 clayblock?
+1

mimix

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 53
    • View Profile
Re: clay is op
« Reply #26 on: 27 November 2012, 20:25:29 »
Misschien custom receipt om 9 dirts samen te persen tot 1 clayblock?
+1
-1

Dan wordt het wel heel makkelijk. Gaan we straks ook diablocken craften enzo? :S

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: clay is op
« Reply #27 on: 27 November 2012, 21:49:52 »
Misschien custom receipt om 9 dirts samen te persen tot 1 clayblock?
+1
-1

Dan wordt het wel heel makkelijk. Gaan we straks ook diablocken craften enzo? :S

mensen, wat hebben jullie met die dia blocks als voorbeeld... Clay is een block waar je momenteel al best makkelijk aan kan komen, en het wordt veel gebruikt in gebouwen, als clay of als bricks. diamond niet.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: clay is op
« Reply #28 on: 27 November 2012, 21:52:06 »
Ik denk wat mimix bedoeld is dat het voorgestelde recept wel ERG makkelijk is.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: clay is op
« Reply #29 on: 27 November 2012, 21:54:00 »
volgens mij heb je gelijk ja:D maar was maar een voorbeeld, er zijn zat recipes te bedenken, de vraag is vooral OF er een recipe komt, maar ik denk dat het admin team daar over gaat, dus dat deel van de discussie kunnen we imo sluiten:D

Forum » Tweakcraft » Support » clay is op