Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Minecraft 1.4.5 client door Milenco  (Read 53710 times)

lappro

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 78
    • View Profile
Re: Minecraft 1.4.2 client door Milenco
« Reply #45 on: 17 November 2012, 21:50:59 »
oh vandaar dat ik niet in kan loggen op tweakcraft.
wie doet er serieus aanvallen op de MC servers :no dan ben je best triest.

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Minecraft 1.4.2 client door Milenco
« Reply #46 on: 18 November 2012, 07:22:37 »
Huh? 1.4.5? Is "een lolletje" toch? Ondertussen ben ik vier úren knoeien verder... Optifine my ass: ik ben nog verder van huis dan dat ik al was. Ik wéét dat het niemand's schuld is, ik wéét dat het ons overkomt, ik wéét dat Milenco en Flutter druk doende zijn met een nieuwe cliënt. Maar ondertussen ben ik het wel zat. Niet: ik ben zat, ik ben hèt zat. Spuug- en strontzat. En ik wil m'n geld terug. Van Minecraft, niét van Tweakcraft.
« Last Edit: 18 November 2012, 10:03:43 by mhirr »
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

kimioni

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 152
    • View Profile
Re: Minecraft 1.4.2 client door Milenco
« Reply #47 on: 18 November 2012, 10:57:45 »
relax mhirr -It al comes together my friend- even tandenbijten denk dat het na deze update (hoop ik tenminste) dan wel even zal duren voor er een volgende is  7(8)7
don't worry keep digging

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Minecraft 1.4.2 client door Milenco
« Reply #48 on: 18 November 2012, 11:15:50 »
"Oh mijn god! ze hebben het spel dat ik zo veel speel verbeterd met wederom een nieuwe update. Hoe durven ze!!"

 - Mhirr, 18 november 2012.

Bolukan

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: Minecraft 1.4.2 client door Milenco
« Reply #49 on: 18 November 2012, 13:29:50 »
We kunnen op deze server er toch ook voor kiezen altijd pas 3 weken na een nieuwe release over te gaan, of nooit meer dan 1x per 2 maanden? Obv 1.4.2 heb ik liever dat de mods weer stabiel werken, dan de nieuwste bugs geplet door Minecraft.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Minecraft 1.4.2 client door Milenco
« Reply #50 on: 18 November 2012, 13:33:09 »
In principe gaan we over wanneer er een stabiele bukkit is en Gunther de tijd heeft om alle plugins over te zetten.
Dus als Gunther bijvoorbeeld 1 dag na de release tijd heeft om alle plugins te updaten, dan heeft het nogal weinig nut om 3 weken te wachten

Bolukan

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: Minecraft 1.4.2 client door Milenco
« Reply #51 on: 18 November 2012, 16:01:11 »
Ik heb niet het gevoel dat we nu stabiel zijn overgegaan. De portalen werken niet, met tweakcart2 een bug. Snel vind ik prachtig, maar als jullie meer tijd nemen, heeft het mijn instemming.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Minecraft 1.4.2 client door Milenco
« Reply #52 on: 18 November 2012, 16:18:06 »
Portals werken gewoon.
Tweakcart2 is sowieso nog in beta, dus als je bugs vind moet je die reporten en als ze zin hebben fixen ze het.

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Minecraft 1.4.2 client door Milenco
« Reply #53 on: 18 November 2012, 16:36:07 »
"Oh mijn god! ze hebben het spel dat ik zo veel speel verbeterd met wederom een nieuwe update. Hoe durven ze!!"
  _O-
« Last Edit: 18 November 2012, 16:39:26 by mhirr »
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Minecraft 1.4.2 client door Milenco
« Reply #54 on: 18 November 2012, 22:08:43 »
Zodra zombe's modpack uit is ga ik de client updaten :)

xanquezer

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 129
    • View Profile
Re: Minecraft 1.4.2 client door Milenco
« Reply #55 on: 18 November 2012, 22:32:08 »
Huh? 1.4.5? Is "een lolletje" toch? Ondertussen ben ik vier úren knoeien verder... Optifine my ass: ik ben nog verder van huis dan dat ik al was. Ik wéét dat het niemand's schuld is, ik wéét dat het ons overkomt, ik wéét dat Milenco en Flutter druk doende zijn met een nieuwe cliënt. Maar ondertussen ben ik het wel zat. Niet: ik ben zat, ik ben hèt zat. Spuug- en strontzat. En ik wil m'n geld terug. Van Minecraft, niét van Tweakcraft.

`in     }:|
O o
/¯/___________________
|BLAAAAAAAAAAAARGH!!!
\_\

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Minecraft 1.4.2 client door Milenco
« Reply #56 on: 19 November 2012, 07:23:47 »
Huh? 1.4.5? Is "een lolletje" toch? Ondertussen ben ik vier úren knoeien verder... Optifine my ass: ik ben nog verder van huis dan dat ik al was. Ik wéét dat het niemand's schuld is, ik wéét dat het ons overkomt, ik wéét dat Milenco en Flutter druk doende zijn met een nieuwe cliënt. Maar ondertussen ben ik het wel zat. Niet: ik ben zat, ik ben hèt zat. Spuug- en strontzat. En ik wil m'n geld terug. Van Minecraft, niét van Tweakcraft.


ik snap het probleem niet eigenlijk. je wacht toch gewoon met updaten tot tweakcraft naar de nieuwe update is, en dan speel je een paar daagjes zonder client tot Milenco zijn client heeft? what's the problem?

Bolukan

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: Minecraft 1.4.2 client door Milenco
« Reply #57 on: 19 November 2012, 10:03:10 »
Waarom niet paar dagen met de server wachten totdat de client van Milenco er is? Wacht toch minimaal effe paar dagen dat de meeste mods er zijn.

Teutates

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 221
    • View Profile
Re: Minecraft 1.4.2 client door Milenco
« Reply #58 on: 19 November 2012, 14:31:53 »
Waarom niet paar dagen met de server wachten totdat de client van Milenco er is? Wacht toch minimaal effe paar dagen dat de meeste mods er zijn.

De client is niet verplicht om mee te spelen he.
Je zou dan de update tegen laten houden door een mogelijk kleinere (maar luidruchtiger ) deel van de community :)

Milenco en fluttershy doen geweldig werk ;)  het minste wat je dan kan doen is een beetje geduld hebben toch :)

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Minecraft 1.4.2 client door Milenco
« Reply #59 on: 19 November 2012, 15:06:48 »
ik snap het probleem niet eigenlijk. je wacht toch gewoon met updaten tot tweakcraft naar de nieuwe update is, en dan speel je een paar daagjes zonder client tot Milenco zijn client heeft? what's the problem?
Om te kunnen inloggen op Tweakcraft moest je updaten naar 1.4.5. Tweakcraft wàs dus al overgegaan op die nieuwe versie. In het verleden deed ik ook trouw "not now"... Zonder de geweldige cliënt doet m'n favoriete texturepack het niet, voor mij is hakken en bouwen met default nauwelijks een optie (al begint het te wennen), zonder cliënt zijn m'n instellingen verdwenen, doet de minimap het niet, etc. Voor de duidelijkheid: ik verwijt niemand van Tweakcraft iets, en al helemaal Milenco en/of Gunther niet. De 'verbeteringen' van 1.4.3. begrijp ik, het fixen van de bugs met 1.4.4. en 1.4.5. had Minecraft beter éérder kunnen bedenken. Los gezien van het feit dat ik ècht ff de pest in had, voelen Milenco en Gunther nu misschien druk en een last op hun schouders. En dat vind ik nòg waardelozer: ze doen al veel en goed werk, zitten waarschijnlijk niet te wachten op de zoveelste update in korte tijd.
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

Forum » Tweakcraft » Support » Minecraft 1.4.5 client door Milenco