Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: TweakCraft Crew  (Read 13606 times)

bReChThOu

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 417
  • Schaapherder
    • View Profile
TweakCraft Crew
« on: 29 October 2012, 18:15:55 »
Hallo crew,

Aangezien we weer relatief veel spleef spelen, valt het ons op dat er vaak geen SGO online is om deze te resetten. Ook onze CM Milenco is amper nog online, dus daar hebben we ook niet zoveel meer aan tegenwoordig.

Zou het mogelijk zijn om iemand als SGO te benoemen die op andere momenten online is - of gewoon veel online is -  dan de huidige SGO.

Bij deze wil ik graag Hsheepypx voordragen als SGO. Hij kent bovendien ook veel af van WE dus dat zie ik als een pro.

Ik dring niks op, ik wil gewoon dat jullie het in beraad nemen en er eens met de admins over discussiƫren.

Voor de andere spelers die dit lezen: als jullie dit ook vinden graag feedback! :)


Groetekes,

Brecht

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: TweakCraft Crew
« Reply #1 on: 29 October 2012, 18:51:44 »
Hoi Brecht,

Bedankt voor je feedback! Ik zal eens kijken of ik spleef kan laten resetten door GO's. Voor je andere suggesties; we nemen ze in beraad en indien er wijzigingen plaats vinden in het team, hoor je/jullie dat van ons!

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: TweakCraft Crew
« Reply #2 on: 29 October 2012, 23:29:15 »
Ik ben minimaal de helft van de week online en dat is niet genoeg :+
En dan zijn er nog 3 SGO's die online zijn op momenten dat ik er niet ben.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: TweakCraft Crew
« Reply #3 on: 30 October 2012, 09:06:09 »
Ik ben minimaal de helft van de week online en dat is niet genoeg :+
En dan zijn er nog 3 SGO's die online zijn op momenten dat ik er niet ben.

mja gazee jij bent best vaak afk eigenlijk, en het gebeurd best vaak dat er overdag geen SGO's zijn. de meeste zijn er volgens mij s'avonds. Het blijft wel een punt dat zelfs al zou je meer SGO's maken enzo, dat er nooit altijd minstens eentje actief online is. dat lukt gwn niet.

Hsheepypx

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 508
  • S is for Sheep
    • View Profile
Re: TweakCraft Crew
« Reply #4 on: 30 October 2012, 09:08:56 »
Ik geef toe ik heb geen leven nu. Heb een sollicitatie open staan hopelijk krijg ik wel een leven binnen kort :D

bReChThOu

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 417
  • Schaapherder
    • View Profile
Re: TweakCraft Crew
« Reply #5 on: 30 October 2012, 09:12:02 »
Nja Gazeebo,

Laatste keer dat je er was toen we een reset nodig hadden wou je het niet resetten omdat je het niet eens was met de discussie over de regels; dat vind ik kinderachtig, dan hebben we alsnog niks aan je als SGO. Een vaak wordt er een SGO geroepen en dan reageer je niet (omdat je AFK bent?)

Dus ik ervaar het nu niet echt alsof er bijna altijd een SGO bereikbaar is, daarom dat ik deze post ben begonnen.

Teutates

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 221
    • View Profile
Re: TweakCraft Crew
« Reply #6 on: 30 October 2012, 09:16:23 »
Misschien een idee om spleef te regelen via een plugin ?
en dan (bijvoorbeeld) vips toegang geven op het command. (eventueel met een cooldown als dat mogelijk is om misbruik te voorkomen.)


Dan hoeven admins niet lastiggevallen worden voor een reset.

Volgens mij was het ooit is besproken maar dit vanwege kans op misbruik dit niet gedaan.
maar misschien is het tijd om het nog een keer te overwegen ?



Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: TweakCraft Crew
« Reply #7 on: 31 October 2012, 10:28:09 »

mja gazee jij bent best vaak afk eigenlijk,

Highlights.

Nja Gazeebo,

Laatste keer dat je er was toen we een reset nodig hadden wou je het niet resetten omdat je het niet eens was met de discussie over de regels; dat vind ik kinderachtig, dan hebben we alsnog niks aan je als SGO. Een vaak wordt er een SGO geroepen en dan reageer je niet (omdat je AFK bent?)

Dus ik ervaar het nu niet echt alsof er bijna altijd een SGO bereikbaar is, daarom dat ik deze post ben begonnen.

Ik mocht mijn mening niet uitspreken en vervolgens word mijn hulp ingeroepen om hetgene te fixen waarover ik mijn mening niet mocht uitspreken. Vind ik het niet gek dat ik het op dat moment weigerde.
Je moet niet om SGO roepen of om admin, nee je moet iemand specifiek roepen op zijn naam. Elke admin heeft namelijk een highlight op zijn eigen nickname, niet elke admin heeft een hightlight op "admin" of "sgo".

Op het moment zijn er 4 SGO's en maar 2 GO's. Dat zou naar mijn mening juist andersom moeten zijn al werkt het op dit moment wel naar behoren. Ik zie het nut er verder niet helemaal van in om voor iets wat weer tijdelijk populair is een verandering in het admin team aan te brengen.


Misschien een idee om spleef te regelen via een plugin ?

Vind ik een prima idee, maar geen idee of het mogelijk is.
Maar je zit dan ook met de mogelijkheid/het probleem dat mensen spleef gaan gebruiken als snowmine, 4 snowballs per blokje tegenover 1 snowball bij snowmine.

*edit*
Er zijn zelfs 5 SGO's alleen is Jelmar op dit moment even druk in zijn personal life.
« Last Edit: 31 October 2012, 10:30:26 by Gazeebo »

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: TweakCraft Crew
« Reply #8 on: 31 October 2012, 10:38:58 »

Ik mocht mijn mening niet uitspreken en vervolgens word mijn hulp ingeroepen om hetgene te fixen waarover ik mijn mening niet mocht uitspreken. Vind ik het niet gek dat ik het op dat moment weigerde.
Je moet niet om SGO roepen of om admin, nee je moet iemand specifiek roepen op zijn naam. Elke admin heeft namelijk een highlight op zijn eigen nickname, niet elke admin heeft een hightlight op "admin" of "sgo".

Op het moment zijn er 4 SGO's en maar 2 GO's. Dat zou naar mijn mening juist andersom moeten zijn al werkt het op dit moment wel naar behoren. Ik zie het nut er verder niet helemaal van in om voor iets wat weer tijdelijk populair is een verandering in het admin team aan te brengen.


gazeebo, ik vond het vreemd dat je een hoop commentaar had op spleef, terwijl je nooit een voorstel voor verbetering daarvan hebt gezegd. ook spleef je zelf amper. op het desbetreffende moment hadden we het over campen, en wij zeiden dat het niet mocht. toen kwam jij plotseling met een heel verhaal over dat campen wel mocht en dat de regels anders waren enz. dat was nogal vreemd imo?
« Last Edit: 31 October 2012, 10:41:09 by wave535 »

bReChThOu

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 417
  • Schaapherder
    • View Profile
Re: TweakCraft Crew
« Reply #9 on: 31 October 2012, 10:41:35 »
-- KNIP --

Ugh, voor het gaat ontsporen.

De nadruk ligt op de afwezigheid van een SGO, niet op Gazeebo bashen.
Deze discussie gaat werkelijk nergens meer over.
« Last Edit: 31 October 2012, 10:48:28 by bReChThOu »

Giordino

  • Belangrijk
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 755
  • VIP
    • View Profile
Re: TweakCraft Crew
« Reply #10 on: 31 October 2012, 10:53:51 »
Wij zullen dit binnen het admin team gaan bespreken en zo snel mogelijk met een antwoord hierover komen  ;)

boisei0

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 55
    • View Profile
Re: TweakCraft Crew
« Reply #11 on: 31 October 2012, 10:56:15 »
Nog een kleine reactie: is het anders mogelijk om een subzone in/nabij spleef te maken waarin een knop zit vergelijkbaar met snowmine (refill) waarbij de zone alleen door go+ bereikt kan worden (iron door, geen hitrechten, etc), daar ik merk dat go's vaak genoeg online zijn.

Edit: ik zat daarbij te denken aan een systeem als dit  http://wiki.sk89q.com/wiki/CraftBook/toggle_areas. Beide plugins draaien al op de server, maar ik heb geen flauw idee in hoeverre dit van enig nut kan zijn.
« Last Edit: 31 October 2012, 11:10:53 by boisei0 »

bReChThOu

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 417
  • Schaapherder
    • View Profile
Re: TweakCraft Crew
« Reply #12 on: 31 October 2012, 15:05:36 »
Stille Gunther heeft weer wat gefixed zie ik? :P

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: TweakCraft Crew
« Reply #13 on: 31 October 2012, 17:57:05 »
Inderdaad, Gunther heeft een functie gemaakt om de Spleef arena vanaf de website te resetten. Hulde aan Gunther! :D

We zijn nu nog even intern aan het overleggen of we deze functie behouden voor admins (incl. GO) of dat spelers hiervoor ook zelf gebruik kunnen maken.

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: TweakCraft Crew
« Reply #14 on: 31 October 2012, 19:10:49 »
Je moet niet om SGO roepen of om admin, nee je moet iemand specifiek roepen op zijn naam. Elke admin heeft namelijk een highlight op zijn eigen nickname, niet elke admin heeft een hightlight op "admin" of "sgo".

Lijkt me dan meer een taak voor de admins om hun highlights op orde te zetten. Zo veel moeite is het niet om even 'admin' of 'sgo' aan je alerts toe te voegen, probleem opgelost. De admins zijn er toch zeker voor de spelers en niet andersom?

Forum » Tweakcraft » Algemeen » TweakCraft Crew