Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Rendez Run  (Read 10167 times)

Freaker5005

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
    • Pixelarts en stuff
Rendez Run
« on: 17 October 2012, 22:37:41 »
Ik kwam met een geniaal idee =D
Een parcours-race door Rendez, om je zo langs de meest onmogelijke plekjes te brengen in Rendez.

Hoe wil ik dit gaan doen?
Je hebt 2 keuzes; Ik zet een parkoer uit door Rendez, waar je dan van punt 1 naar 2 moet enz. of ik zet alsnog punten neer maar dit keer zoek je het maar lekker zelf uit hoe je dit wil gaan doen zolang je alle punten maar hebt behaald.

Je begint bij de poort van Rendez deze zal gesloten zijn.
Zodra deze open gaat moet iedereen 1 van de 2 boven genoemde keuzes volgen.
Als je dan alle punten behaald hebt ren je terug naar de start en gaan we checken of iedereen wel alle punten behaald heeft.

De check-punten zullen worden gemarkeerd met een emerald blok en 1 knop zodat we kunnen zien of je ook daadwerkelijk daar was.(log-block)

Nu wil ik van jullie weten:
-Wie hier graag aan willen mee doen?
-Welke versie met ze allen van A naar B naar C enz. of zoek zelf maar uit of je eerst met A wilt beginnen of dat je met H begint?
-Of mensen een makkelijke klasse gemiddeld en moeilijke klasse willen(dit zal wel inhakken op de prijzen)
-Welke spellings fouten je van mij je uit deze tekst kunt halen(ben dyslectisch)
-En of er nog vragen verder zijn?
« Last Edit: 17 October 2012, 22:49:08 by Freaker5005 »
I dig, you dig, we dig. Its not a beautiful poem, but it's very deep.

harm27

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 274
    • View Profile
Re: Rendez Run
« Reply #1 on: 18 October 2012, 10:01:22 »
ik vind het een leuk idee.
als ik op de geprikte datum en tijd kan dan doe ik mee.
maar je moet niet aan mij vragen om je spelling's fouten eruit te halen. want ik ben zelf ook dyslectisch.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Rendez Run
« Reply #2 on: 18 October 2012, 10:51:54 »
leuk idee freaker:) ik zou zelf voor de optie A -> B -> C enz gaan, want toen je een jaar geleden zelf de route uit moest zoeken bij een contest, raakte ik hopeloos verdwaald:p maar ik wil graag meedoen in ieder geval:)

Freaker5005

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
    • Pixelarts en stuff
Re: Rendez Run
« Reply #3 on: 18 October 2012, 11:39:54 »
jah dat is waar maar die vorige race ging over een groot oppervalk en nja dit is meet minecraftfreerunnen dus lijkt me wel leuk als je met ze alle naar 1 punt gaat springen maar weet niet of het verstandig is :P
en je mag van te voren de route bekijken of de punten om een beetje een route voor je zelf te maken.
I dig, you dig, we dig. Its not a beautiful poem, but it's very deep.

Freaker5005

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
    • Pixelarts en stuff
Re: Rendez Run
« Reply #4 on: 18 October 2012, 11:41:38 »
voor mensen die de prijs belangrijk vinden ik dacht aan een stackje emerald blocks voor de winnaar samen met 32 emerald ore blocks
I dig, you dig, we dig. Its not a beautiful poem, but it's very deep.

lappro

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 78
    • View Profile
Re: Rendez Run
« Reply #5 on: 18 October 2012, 16:23:55 »
klinkt leuk.
alhoewel ik wel zou zijn voor een random volgorde van de punten.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Rendez Run
« Reply #6 on: 18 October 2012, 18:37:10 »
wat wel een probleem is met A -> B -> C, is dat iedereen gwn de anderen volgt. Misschien is het dan een idee om 1 of 2 spelers bij A te laten beginnen, 1 of 2 bij B enz. En dan moet je gwn eindigen op je beginpunt, en maak je de punten enigszins in een cirkel. dunno of dit een idee is?

harm27

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 274
    • View Profile
Re: Rendez Run
« Reply #7 on: 18 October 2012, 19:26:14 »
wat wel een probleem is met A -> B -> C, is dat iedereen gwn de anderen volgt. Misschien is het dan een idee om 1 of 2 spelers bij A te laten beginnen, 1 of 2 bij B enz. En dan moet je gwn eindigen op je beginpunt, en maak je de punten enigszins in een cirkel. dunno of dit een idee is?

inderdaad. of je meet tijd en laat er telkens twee tegelijk gaan. en allebei via een iets andere route. een gaat eerst A-B-C en ander C-B-A.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Rendez Run
« Reply #8 on: 19 March 2013, 11:24:26 »
*Pokes*

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Rendez Run