Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Events en contests  (Read 45001 times)

harm27

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 274
    • View Profile
Re: Events en contests
« Reply #30 on: 31 August 2012, 13:50:27 »
Tweakcraft Community Awards 2012, opzetje

Leukste speler:
Gezelligste speler:
Beste Builder (Alleen builders):
Beste Vip (Alleen Vips):
Beste Speler (Iedereen):
Meest Creatief:
Beste nieuweling:
Speler met leukste skin:
Beste Admin:

Als je nog ideeën hebt, graag toevoegen :P Thanks.

heel leuk idee.

Arnold

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 495
  • I fap you
    • View Profile
Re: Events en contests
« Reply #31 on: 31 August 2012, 17:57:06 »
Is het de bedoeling dat we stemmen dmv een poll oid dan? Of hoe wilde je dit aanpakken?
Hi

simmeh24

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 179
  • Miauw
    • View Profile
Re: Events en contests
« Reply #32 on: 31 August 2012, 19:54:06 »
Is het de bedoeling dat we stemmen dmv een poll oid dan? Of hoe wilde je dit aanpakken?

gewoon dat je de lijst copy paste en gewoon overal een naam invult, op jezelf na :P

Ik maak wel een topique wanneer ik weer een openbaring heb in mn slaap.  :+
Miauw

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Events en contests
« Reply #33 on: 31 August 2012, 21:09:33 »
Kan me voorstellen dat je zoiets anoniem wilt invullen :P

Panorama

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 400
  • It's not real life!
    • View Profile
Re: Events en contests
« Reply #34 on: 31 August 2012, 21:16:07 »
Ik vindt het "beste beste" idee niet echt leuk. Zo kunnen mensen denken van ik wil graag een event organiseren maar ze weten eigenlijk al dat ze niet "de beste builder" zijn.
Panini~

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Events en contests
« Reply #35 on: 31 August 2012, 23:23:09 »
Persoonlijk vind ik dat beste/leukste etc. ook niet zo geweldig :P Die lijst zal 90% van de tijd uit dezelfde spelers bestaan.
Iets wat mij persoonlijk misschien wel leuk lijkt zijn dingen als leukste skin, leukste bouwwerk en andere dingen die niet zo gericht op de persoon zelf zijn.
Maar ja, als anderen het wel leuk vinden, ga vooral je gang  :+

Arnold

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 495
  • I fap you
    • View Profile
Re: Events en contests
« Reply #36 on: 31 August 2012, 23:32:18 »
Dingen als beste admin ook. Wij weten niet wat er achter de schermen allemaal gebeurt. Je kan wel zeggen; oh die Milenco (sorry, Milenco is alleen een voorbeeld :+ ) die kies ik niet, die maakt nooit zonetjes voor mij. Maar wellicht is Milenco wel degene die Tweakcraft draaiende houdt.

 En natuurlijk is er ook geen beste admin; Tweakcraft wordt draaiende gehouden door een samenwerking van meerdere personen/admins, met ieder hun eigen takenpakket.

Ik zou dus ook graag iets minder persoonlijke prijzen zien, zoals Gazeebo al aanduidt, mooiste bouwwerk, leukste skin e.d. wel.

My 2 cents.

:)
Hi

simmeh24

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 179
  • Miauw
    • View Profile
Re: Events en contests
« Reply #37 on: 31 August 2012, 23:37:27 »
Kan me voorstellen dat je zoiets anoniem wilt invullen :P

Google enquete? :+

@gaz
maja, dingen kunnen altijd verassend uitpakken :P
Deze awards zijn totaal niet denigerend bedoeld,  mischien inplaats van beste beste, kunnen we dit beter catagoriseren?

En millenco, heb dit idee eigelijk van een browser based game, waar we dit al iets van 7 jaar doen, publiekelijk, niemand die klaagt oid :+

@arnold, je moet die prijzen ook niet te serieus nemen he, dat iemand geen prijzen heeft, betekent niet automatisch dat hij zuigt :x (hoewel ik begrijp dat sommige mensen dit zo oppakken)..

Ik maak wel asap een nieuw opzetje, bedankt voor de aavullingen zover, keep em coming <3
Miauw

simmeh24

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 179
  • Miauw
    • View Profile
Re: Events en contests
« Reply #38 on: 11 September 2012, 22:16:37 »
Ik hoop dat de tweakcraft awards ergens volgende week af zijn :P Ben nog wel opzoek naar iemand die goed is met photoshop ofzo. Iemand die mooie awards kan maken. PM me voor details.

Trouwens wat misch ook wel leuk is: Pimp my Cobble Castle: 1 uur de tijd om van een kobbel kasteel iets epics te maken, uiteraad in creative.  ;)
Miauw

Panorama

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 400
  • It's not real life!
    • View Profile
Re: Events en contests
« Reply #39 on: 12 September 2012, 18:23:17 »
Ik hoop dat de tweakcraft awards ergens volgende week af zijn :P Ben nog wel opzoek naar iemand die goed is met photoshop ofzo. Iemand die mooie awards kan maken. PM me voor details.

Trouwens wat misch ook wel leuk is: Pimp my Cobble Castle: 1 uur de tijd om van een kobbel kasteel iets epics te maken, uiteraad in creative.  ;)
Wat wil je precies hebben uit Photoshop?
Panini~

Giordino

  • Belangrijk
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 755
  • VIP
    • View Profile
Re: Events en contests
« Reply #40 on: 13 September 2012, 09:06:36 »
Trouwens wat misch ook wel leuk is: Pimp my Cobble Castle: 1 uur de tijd om van een kobbel kasteel iets epics te maken, uiteraad in creative.  ;)

Pimp my Cobble Castle klinkt toch wel briljant  _O-

harm27

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 274
    • View Profile
Re: Events en contests
« Reply #41 on: 13 September 2012, 09:48:34 »
inderdaad. moeten we doen.

simmeh24

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 179
  • Miauw
    • View Profile
Re: Events en contests
« Reply #42 on: 16 September 2012, 00:20:44 »
Volgende Event wat ik graag wil houden (wanneer de Tweakcraft awards afgelopen zijn)
(Voel je vrij om hier aan te vullen!)

Hiervoor wil ik graag een mini stuurgroepje aanstellen, om dit mogelijk te maken, denk hierbij aan wat admins en spelers. rond de 5-7 mensen.

Doel van Pimp My Cobble Castle:
Iets leuks maken van een standaard cobble castle (Maten en constructie staan nog niet vast).
De speler heeft hierbij 1 uur de tijd. Hierna worden er screenshots genomen, en mag iedereen stemmen op een bouwwerk. Dit zou gaan met behulp van google docs.

Mensen zien geen namen bij de screenshots, weten dus ook niet op wie ze stemmen. (Dit om vriendjes politiek te voorkomen).

Max mensen dat mee mag doen: 10
Vooraf inschrijven is alleen mogelijk, om zo een algemeen tijdstip te behalen dat voor iedereen mogelijk is.

Indien mogelijk wordt de hele contest ook gefilmd (Youtube etc).

Prijzen mogen door de admins bedacht worden, maar ik dacht zelf aan 1st: 64 emeralds, 2nd: 32 diamonds 3rd: 16 gold ingots.
Miauw

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Events en contests
« Reply #43 on: 16 September 2012, 00:58:51 »
Leuk! Mooi plaatje ook! :D

Het liefst spawnen we geen prijzen. We hebben een speciale storage met daarin het spul van gebande mensen e.d. Emeralds zijn daar (nog) niet te vinden, maar vrijwel alle andere waardevolle dingen wel.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Events en contests
« Reply #44 on: 16 September 2012, 01:01:57 »
Hou er rekening mee dat emeralds VEEL zeldzamer zijn dan diamond en 64 dus echt heel erg veel is :P
Als je iemand kent die veel emeralds heeft, zorg ervoor dat die gebanned word, dan kunnen we emeralds weggeven als prijs ;)

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Events en contests