Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: University of Oxford  (Read 18047 times)

Arnold

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 495
  • I fap you
    • View Profile
University of Oxford
« on: 18 August 2012, 23:03:04 »
Nu de bouw van de Santa Maria zijn einde nadert, zit ik langzamerhand te kijken voor een nieuw project. Nu is mijn oog gevallen op dit bouwwerk, the Oxford University.

Nu nog even kijken voor een geschikt plaatsje, en dan knallen. :)



Helaas kan ik nog niet zo veel vinden over afmetingen. Dit zal ik dus, of moeten gokken (google street view/plaatjes internet) of wellicht dat een van jullie dit weet?

Algemene informatie:

De Universiteit van Oxford is een universiteit in de Engelse stad Oxford en behoort met die van Cambridge tot de twee beroemdste en oudste universiteiten van het Verenigd Koninkrijk. De twee universiteiten samen worden wel aangeduid met Oxbridge.
De universiteit bestaat uit 38 colleges en 6 halls, tot op zekere hoogte van elkaar onafhankelijke eenheden, vaak gebouwd om een centraal plein of grasveld (quadrangle: op het gras mag absoluut niet gelopen worden), waar docenten en studenten intern verblijven, en dit in de grotere en oudere colleges/halls nog steeds doen. Studenten verblijven er meestal het eerste en het laatste jaar van hun drie jaar durende bachelorsopleiding. De huisvesting voldoet niet in alle gevallen aan de moderne eisen. Ieder college is apart gesticht door een rijke weldoener of vorst, een aantal al in de 13e tot 15e eeuw. Het meest recente college van de universiteit is Green Templeton College dat werd opgericht bij Koninklijk Charter op 1 oktober 2008 uit de fusie van Green College en Templeton College.[1]
De toegangseisen voor een topuniversiteit als Oxford zijn streng; uit vele kandidaten worden slechts de besten aangenomen. Dit weerspiegelt zich in de kwaliteit van het onderwijs en het onderzoek en in de rangschikking van Oxford binnen de top 5 van beste universiteiten ter wereld.[2][3] Sinds 1921 hebben 46 in Oxford gestudeerden een Nobelprijs gewonnen (eredoctoraten en mensen die pas na hun Nobelprijs naar Oxford kwamen niet meegeteld).
Ook het grootste deel van de Britse topambtenaren, diplomaten, ministers en staatssecretarissen komt nog steeds van 'Oxbridge'.

(bron; Wikipedia)
« Last Edit: 18 August 2012, 23:10:11 by Arnold »
Hi

Don_Craft

  • Admin
  • Senior
  • *****
  • Posts: 299
    • View Profile
Re: University of Oxford
« Reply #1 on: 18 August 2012, 23:06:07 »
Ga je ook nogsteeds een deel van Parijs bouwen?

Arnold

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 495
  • I fap you
    • View Profile
Re: University of Oxford
« Reply #2 on: 18 August 2012, 23:15:55 »
Ga je ook nogsteeds een deel van Parijs bouwen?
Ik zelf zie er een beetje tegenop, maar dat hangt van Panoramahero af, of hij er mee door wil. Ik vind het een beetje groot. :P

Opzich zou je wel een goed stuk kunnen maken (champs elysees/arc 'd triomph/seine en de huizen ertussen) maar daar ben je wel ziek lang mee bezig, en kost ook erg veel ruimte op de map.

Wellicht dat ik dit gebouw kan neerzetten op de plek die ik in de eerste instantie had gereserveerd voor de Brug van Millau. Maar dat moet ik nog even kijken.

Hi

Panorama

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 400
  • It's not real life!
    • View Profile
Re: University of Oxford
« Reply #3 on: 19 August 2012, 00:04:03 »
Ga je ook nogsteeds een deel van Parijs bouwen?
Ik zelf zie er een beetje tegenop, maar dat hangt van Panoramahero af, of hij er mee door wil. Ik vind het een beetje groot. :P

Opzich zou je wel een goed stuk kunnen maken (champs elysees/arc 'd triomph/seine en de huizen ertussen) maar daar ben je wel ziek lang mee bezig, en kost ook erg veel ruimte op de map.

Wellicht dat ik dit gebouw kan neerzetten op de plek die ik in de eerste instantie had gereserveerd voor de Brug van Millau. Maar dat moet ik nog even kijken.
Screw parijs. Ik help wel mee met deze.
Panini~

Original_Dutch

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 93
    • View Profile
Re: University of Oxford
« Reply #4 on: 19 August 2012, 00:06:03 »
Caladhon, Santa Maria huppeldepup, en dan oxford uni? en firenze ook nog niet af heh?;)

Panorama

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 400
  • It's not real life!
    • View Profile
Re: University of Oxford
« Reply #5 on: 19 August 2012, 00:07:59 »
Caladhon, Santa Maria huppeldepup, en dan oxford uni? en firenze ook nog niet af heh?;)
Alsof wij de enige zijn met meer dan 1 project. Ik snap het hele stomme probleem niet dat iedereen loopt te zeiken als wij 4 projecten hebben.
Panini~

Original_Dutch

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 93
    • View Profile
Re: University of Oxford
« Reply #6 on: 19 August 2012, 00:09:59 »
hihihihi <3 Nja ik heb er nu ook twee staan. dus. :D

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: University of Oxford
« Reply #7 on: 19 August 2012, 00:11:38 »
Ik denk dat het "hele stomme probleem" is dat de meeste mensen 1 misschien 2 grote projecten hebben en hier en daar wat kleine dingetjes erbij en dat "jullie" minimaal 9001 grote projecten tegelijkertijd hebben draaien :P Iets met kwantiteit over kwaliteit.
Veel succes verder

windwarrior

  • Poweruser
  • Senior
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Re: University of Oxford
« Reply #8 on: 19 August 2012, 00:15:20 »
Jongens, beetje respect voor elkaar kan geen kwaad. Nuja, veel succes Arnold en Panorama, maak er iets vets van :)!
(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

Arnold

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 495
  • I fap you
    • View Profile
Re: University of Oxford
« Reply #9 on: 19 August 2012, 00:35:21 »
Ik denk dat het "hele stomme probleem" is dat de meeste mensen 1 misschien 2 grote projecten hebben en hier en daar wat kleine dingetjes erbij en dat "jullie" minimaal 9001 grote projecten tegelijkertijd hebben draaien :P Iets met kwantiteit over kwaliteit.
Veel succes verder
Dan zal ik graag even willen weten welke projecten je bedoeld, Gazeboo. :)
Aangezien ik er laatst een hele aantal heb laten resetten.
En bedankt. :)

Jongens, beetje respect voor elkaar kan geen kwaad. Nuja, veel succes Arnold en Panorama, maak er iets vets van :)!
Bedankt Windwarrior.
Hi

Freaker5005

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
    • Pixelarts en stuff
Re: University of Oxford
« Reply #10 on: 19 August 2012, 11:48:10 »
misschien kun je is op original kijken voor plek ;) heb je ook minderlast van zeurende buren :P
I dig, you dig, we dig. Its not a beautiful poem, but it's very deep.

Arnold

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 495
  • I fap you
    • View Profile
Re: University of Oxford
« Reply #11 on: 19 August 2012, 11:49:48 »
misschien kun je is op original kijken voor plek ;) heb je ook minderlast van zeurende buren :P
Ik heb inderdaad al een plekje in original. Daar zit nks bij in de buurt, dus dat zou mooi kunnen. :)
Hi

Panorama

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 400
  • It's not real life!
    • View Profile
Re: University of Oxford
« Reply #12 on: 19 August 2012, 12:54:39 »
misschien kun je is op original kijken voor plek ;) heb je ook minderlast van zeurende buren :P
Ik heb inderdaad al een plekje in original. Daar zit nks bij in de buurt, dus dat zou mooi kunnen. :)
een vierkant van 1000x1000 zit om ons heen met niemand erin.
Panini~

Arnold

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 495
  • I fap you
    • View Profile
Re: University of Oxford
« Reply #13 on: 31 August 2012, 01:17:10 »
Ben nu nog samen met LentiX de grootste stukken aan het uitgraven, en dan kan er worden begonnen met bouwen. Alleen tot op heden nog steeds crappy foto's en geen afmetingen. Het wordt dus gokken.

En op Lunitone's advies komt er ook nog een campus bij. :)
Maar die wordt dus sowieso verznnen.
Hi

Arnold

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 495
  • I fap you
    • View Profile
Re: University of Oxford
« Reply #14 on: 16 September 2012, 21:11:41 »
Het grootste gedeelte is uitgegraven. En ook ben ik al begonnen met de bouw. Nu op de planning staat;

Pleintje/parkje ervoor aanleggen
Bouwen van de universiteit
graven/terraforming
Campus

Met Maddox overleggen over Poohland. ;+
Hi

Forum » Tweakcraft » Projecten » University of Oxford