Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Zones: carts kunnen plaatsen  (Read 7562 times)

AlexMedia

  • Admin
  • Senior
  • *****
  • Posts: 295
    • View Profile
Zones: carts kunnen plaatsen
« on: 15 July 2012, 03:10:22 »
Bij veel projecten zie ik uitgebreide spoornetwerken liggen. Leuk, ik hou wel van spoor (geen verrassing voor mensen die mij kennen). Jammergenoeg kan ik vaak geen gebruik maken van den ijzeren weg, dit komt doordat het project in kwestie is beschermd door een zone.

Bij veel zones heb ik slechts Enter en Hit-rechten, wat niet genoeg is om een cart te kunnen plaatsen op spoor. Voor het plaatsen van een cart zijn Build-rights vereist, en die heb ik meestal niet (begrijpelijk, want dan zou ik ook dirttorens kunnen bouwen). Voor het slopen van een cart zijn Hit-rights dan weer voldoende.

Een mogelijk alternatief is het gebruik van dispensers, maar in mijn ogen kent dit de nodige gebreken:
1) Afhankelijkheid van TweakCart (bij 1.3 niet meer)
2) Dispensers moeten geplaatst worden en geïntegreerd worden in het railnetwerk
3) Er moeten carts beschikbaar gesteld worden door de zone-eigenaar
4) Deze carts kunnen gesloopt en meegenomen worden, waardoor anderen er niets meer aan hebben en mogelijk alsnog voor een lege dispenser komen te staan.

Daarom wil ik voorstellen om de configuratie van Zones te wijzigen zodat carts geplaatst kunnen worden door bezoekers die slechts Hit-rights hebben.  *D
We are shaping the future

Comgenie

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 18
    • View Profile
Re: Zones: carts kunnen plaatsen
« Reply #1 on: 15 July 2012, 03:22:56 »

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Zones: carts kunnen plaatsen
« Reply #2 on: 15 July 2012, 13:05:57 »
Hey Alex, goed voorstel. :) Je kan dit het beste voorleggen bij Meaglin, de auteur van Zones. Op Github kan je requests plaatsen, via deze link. :)

AlexMedia

  • Admin
  • Senior
  • *****
  • Posts: 295
    • View Profile
Re: Zones: carts kunnen plaatsen
« Reply #3 on: 15 July 2012, 16:16:04 »
Thanks! Feature request ingediend. Ik dacht "wellicht is dat configuratie", vandaar dat ik het eerst hier gevraagd heb. :)
We are shaping the future

simmeh24

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 179
  • Miauw
    • View Profile
Re: Zones: carts kunnen plaatsen
« Reply #4 on: 15 July 2012, 20:47:39 »
Mooi! Dit zou ook weer een hoop gekloot schelen met mini subzones, zoals ik tijdelijk bij mij metro station heb gedaan. Goed voorstel  *O*
Miauw

Forum » Tweakcraft » Support » Zones: carts kunnen plaatsen