Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Community project.  (Read 48079 times)

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #15 on: 14 June 2012, 14:22:38 »
de schaal boeit me nu nog niet zo, het gaat er meer om dat we wat mooie vormen/voorstellen krijgen waar we naar kunnen kijken.

Vera1991

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 70
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #16 on: 14 June 2012, 14:23:46 »
Heb je ook een super makkelijke handleiding? Ik snap er niks van!

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #17 on: 14 June 2012, 14:24:29 »
Ik ga zometeen in SimCity4 worldgen even een mooi eiland maken, krijg je een beetje een leuk idee wat ik wel tof vind. :)

Loev

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #18 on: 14 June 2012, 14:32:05 »
Ik zie graag een strand (lagune) als in The Beach. En uiteraard een schurkengrot in de vulkaan  (Y)


« Last Edit: 14 June 2012, 14:34:43 by Loev »

Freaker5005

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
    • Pixelarts en stuff
Re: Community project.
« Reply #19 on: 14 June 2012, 15:40:15 »
i,m in ;)
I dig, you dig, we dig. Its not a beautiful poem, but it's very deep.

windwarrior

  • Poweruser
  • Senior
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #20 on: 14 June 2012, 15:47:41 »
Wat betreft locatie is dit misschien geschikter, al weet ik niet of Rhan die kant nog op wil met poohland

(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #21 on: 14 June 2012, 15:52:34 »
Als je bedoelt dat het eiland in dat water moet komen, dat gaat hem niet worden. Is namelijk veel te klein ben ik bang. :P

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #22 on: 14 June 2012, 15:56:36 »
Wat betreft locatie is dit misschien geschikter, al weet ik niet of Rhan die kant nog op wil met poohland



In die plas water links boven de trein komt een onderzeeƫrbasis, waarvan een deel ook in dat grote meer komt.

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #23 on: 14 June 2012, 15:58:20 »
plas gaat het ook niet worden maddox :) heb gisteren even met rhan overlegt. we kunnen ook utopia helemaal de hoek in schuiven en dan een groot deel van het water daar wat meer leefbaar maken.


Laten we nu even niet teveel focussen op locatie maar meer op ontwerp vorm van het eiland en wat voor natuurlijke dingen we erin willen etc

Panorama

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 400
  • It's not real life!
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #24 on: 14 June 2012, 16:00:13 »
plas gaat het ook niet worden maddox :) heb gisteren even met rhan overlegt. we kunnen ook utopia helemaal de hoek in schuiven en dan een groot deel van het water daar wat meer leefbaar maken.


Laten we nu even niet teveel focussen op locatie maar meer op ontwerp vorm van het eiland en wat voor natuurlijke dingen we erin willen etc
Dat is in de buurt van burj al Arab. Mischien kunnen we het dan samen voegen op een of andere manier?
Panini~

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #25 on: 14 June 2012, 16:12:08 »
nee dat valt nog wel mee :) zoals ik al zei eerst even de vorm van het eiland dan verder kijken :)

Panorama

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 400
  • It's not real life!
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #26 on: 14 June 2012, 16:13:45 »
nee dat valt nog wel mee :) zoals ik al zei eerst even de vorm van het eiland dan verder kijken :)
Maar omdat dat een hotel is kunnen we misschien iets mee combineren. Aangezien iedereen vindt dat de map aardig vol zit.
Panini~

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #27 on: 14 June 2012, 16:15:22 »
zoals ik al zei eerst even naar het eiland zelf kijken daarna kijken we wel naar wat er allemaal op kan,

Spanko

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 34
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #28 on: 14 June 2012, 16:16:26 »
nee dat valt nog wel mee :) zoals ik al zei eerst even de vorm van het eiland dan verder kijken :)
Maar omdat dat een hotel is kunnen we misschien iets mee combineren. Aangezien iedereen vindt dat de map aardig vol zit.

Hij heeft al gezegd dat het die plas niet gaat worden Panorama. Ook zitten daar teveel andere mensen bij in de buurt.

We moeten eerst de vorm van de eiland bespreken en dan komt de locatie wel zodra we weten hoe groot het gaat worden.

Om eerlijk te zijn vind ik dat van dit community project het juist niet de bedoeling is om met iets te combineren.

wuppieigor

  • Junior
  • **
  • Posts: 89
  • geen idee
    • View Profile
    • mijn Steam :)
Re: Community project.
« Reply #29 on: 14 June 2012, 16:47:10 »
aangezien jullie zitten te roepen van strand enzo, ik moest wachten op uitslag en heb nu een beetje een overvloed zand :P, bezigheidstherapie

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Community project.