Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: EK PVP  (Read 40177 times)

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #30 on: 10 June 2012, 10:21:19 »
Creative lijkt me veel handiger. En als we het nog binnen korte tijd op willen zetten... Daarnaast kan misschien de admin storage niet alles genoeg hebben. Ik vind dat we een uitzondering op 'alles zelf minen' mogen maken.

En bovendien waren de spleefarena's ook niet met de hand gemaakt.

windwarrior

  • Poweruser
  • Senior
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #31 on: 10 June 2012, 12:53:35 »
Ik heb voor jullie de smallworld weer toegankelijk en creative gemaakt, voor builders en voor vips. Dus bouw maar een vette arena, ik ben benieuwt :).

De map is op dit moment leeg, en de pvp arena van Quazyx staat veilig in een schematic :)

« Last Edit: 10 June 2012, 12:57:34 by windwarrior »
(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

aacoba

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #32 on: 11 June 2012, 07:24:56 »
ik wil wel helpen met de Redstone!  *O*

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #33 on: 15 June 2012, 10:19:24 »
Misschien verstandig dat een admin de leiding neemt over de indeling van de wereld, het maken van de wedstrijdschema's, het prikken van een datum en het begeleiden in het algemeen? Er worden nu wel random arena's uit de grond gestampt (wat goed is) maar een beetje structuur is straks wel nodig denk ik.

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #34 on: 15 June 2012, 10:21:14 »
Volledig mee eens Rhan. anders kunnen we nog wel eens van een koude kermis thuiskomen.

Vera1991

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 70
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #35 on: 15 June 2012, 16:18:08 »
Het idee was om het op een maandag te houden, maar het lijkt mij persoonlijk leuker om op vrijdag avond. Vrijdag de 29e? (dan is er geen ek wedstrijd )

Arnold

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 495
  • I fap you
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #36 on: 15 June 2012, 16:25:53 »
Het idee was om het op een maandag te houden, maar het lijkt mij persoonlijk leuker om op vrijdag avond. Vrijdag de 29e? (dan is er geen ek wedstrijd )
Liever wel op na 6 uur dan. Denk dat anders veel moeten werken. :P
Hi

Vera1991

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 70
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #37 on: 15 June 2012, 17:17:51 »
Het wordt wanneer je het doet denk ik toch 's avonds. Logistiek lijkt me dat het beste  :yes

Suiker

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 344
  • :^)
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #38 on: 16 June 2012, 09:48:51 »
In Smallworld staat nog een PVPbouwerkfrutseldinggeval van mij. Als je wil mag je die gebruiken! ;)

pieterdegieter

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 67
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #39 on: 16 June 2012, 12:10:24 »
Het idee was om het op een maandag te houden, maar het lijkt mij persoonlijk leuker om op vrijdag avond. Vrijdag de 29e? (dan is er geen ek wedstrijd )
Vrijdag de 29e ben ik jarig.  *O* Maar ik kan dan niet :/

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #40 on: 16 June 2012, 16:43:02 »
Ik ben vandaag jarig! *O*

Hsheepypx

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 508
  • S is for Sheep
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #41 on: 17 June 2012, 08:47:55 »
 *O* Van harte gefeliciteerd alleen beetje laat.

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #42 on: 17 June 2012, 09:50:36 »
Er is al heel hard gewerkt aan verschillende arena's in de smallworld, daar wil ik allereerst iedereen voor bedanken! Naar ik begrepen heb (en deels heb gezien) hebben de verschillende arena's allen een verschillend thema. Om een enigszins realistisch speelschema op te kunnen stellen is het denk ik belangrijk om eerst vast te stellen welke arena's er nu zijn en welk thema/spelstructuur ze kennen.
Graag wil ik - bij voorkeur in dit topic - van de makers per arena een overzicht zien van de volgende zaken:

  • Speelstijl: hoe win je in de arena?
  • Aantal spelers: hoeveel mensen kunnen tegelijk vechten; gaat het in teams of 1 tegen 1?
  • Moeilijkheidsgraad: is het puur tegen elkaar vechten of zorgt de constructie van de arena zelf ook voor een extra uitdaging voor de spelers?

Op die manier hoop ik vast te kunnen stellen welke arena's voor welke fase in de wedstrijd eventueel geschikt kunnen zijn. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen zullen we in eerste instantie vrij snel veel mensen moeten laten afvallen.
Zodra hier meer duidelijkheid over is wil ik een topic openen om te kijken welke dag het beste uitkomt het event te houden. Zelf lijkt maandag 2 juli me een strak plan: net na de EK-finale en daarnaast traditioneel gezien de dag dat het op de server het drukste is (de maandag dus, niet 2 juli ;))

Vera1991

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 70
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #43 on: 17 June 2012, 11:07:41 »
Heb je in die week niet dat veel mensen tentamens ofzo hebbenZ? Ik ben er een van......

aacoba

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #44 on: 17 June 2012, 11:29:38 »
Toetsweek hier tot en met de 27e

Forum » Tweakcraft » Algemeen » EK PVP