Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Raar probleem met bijltje  (Read 6639 times)

Egocentrix1

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Raar probleem met bijltje
« on: 16 February 2012, 17:07:31 »
Hoi mensen,

Ik ben nieuw op de server en wil in Main aan mijn bouwseltje beginnen. Nu heb ik echter een raar probleem. Als ik met mijn houten bijl een boom wil omhakken, krijg ik in paarse letters de mededeling: "First position set to {coördinaten}". Ook verdwijnt het blok niet. Dit gebeurt bij alles waar ik met mijn bijl op klik. Met andere tools of met de hand lukt het wel.

Ik zit niet binnen een zone waarin ik niks mag volgens mij, want ik kan wel bouwen en met andere tools dingen weghakken.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

aacoba

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Raar probleem met bijltje
« Reply #1 on: 16 February 2012, 17:08:53 »
Hoi mensen,

Ik ben nieuw op de server en wil in Main aan mijn bouwseltje beginnen. Nu heb ik echter een raar probleem. Als ik met mijn houten bijl een boom wil omhakken, krijg ik in paarse letters de mededeling: "First position set to {coördinaten}". Ook verdwijnt het blok niet. Dit gebeurt bij alles waar ik met mijn bijl op klik. Met andere tools of met de hand lukt het wel.

Ik zit niet binnen een zone waarin ik niks mag volgens mij, want ik kan wel bouwen en met andere tools dingen weghakken.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Dat is van een plugin/admin tool
Gebruik een stone axe of hoger ;)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Raar probleem met bijltje
« Reply #2 on: 16 February 2012, 17:09:19 »
xD
Tip, je kan dit soort vragen ook wel in game stellen :) De meeste mensen kunnen je vaak wel met kleine problemen helpen.

Forum » Tweakcraft » Support » Raar probleem met bijltje