Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Contests  (Read 22210 times)

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Contests
« on: 11 February 2012, 14:03:39 »
Hallo allemaal,

Aanstaande dinsdag en donderdagavond zullen er weer een aantal contests georganiseerd worden. Op het moment zijn we bezig een paar verschillende nieuwe concepten uit te werken die de komende weken ook gebruikt kunnen worden (wedstrijden met schapen en wheat bijvoorbeeld, daarover later meer info).



Dinsdag 14 februari - 20:30     BUILD CONTEST

Nu er nog wat ijs op de Nederlandse wateren ligt leek het me leuk een ijs-theme wedstrijd op te zetten in de vorm van een ijssculptuur contest. Er zullen teams gemaakt worden van 1 of 2 personen die een plot krijgen met een blok ijs. Je mag dus ook in je eentje een plot gaan bewerken. Het ijs kunnen ze dan weghakken of terugplaatsen om zo een leuk sculptuur te maken. Ik laat jullie volledig vrij in de keuze die je maakt, of je nu een persoon, gebouw, etc wil maken, ga je gang! Wel lijkt het me verstandig om alvast teams te maken. Zorg dat je partner aanwezig is tijdens de wedstrijd (mocht je een team gemaakt hebben laat het dan even weten in-game of via dit topic)!

RULES:

- Deelnemende teams mogen alleen op hun eigen plot bouwen.
- Er mag niet buiten het plot gebouwd worden (er is geen hoogtelimiet)
- Hulp van buitenaf is niet toegestaan.
- Er mag alleen gebouwd worden met de blocks die door de jury beschikbaar worden gesteld.
- Creative mode staat voor de bouwers aan.

Er zal een jury uitgekozen worden die van te voren NIET weet wie wat gemaakt heeft. Zo sluiten we partijdigheid en 'vriendjespolitiek' uit. De jury zal tijdens het bouwen dan ook niet in-game te vinden zijn. Pas zodra iedereen klaar is met bouwen is de jury weer aanwezig. De tijd om iets op je plot te bouwen zal circa 45 minuten bedragen.

PRIZES:
Eerste plaats: 50 blocks naar keuze (op admin blocks na) en twee admin suprise blocks.
Tweede plaats: 30 blocks naar keuze (op admin blocks na).
Derde plaats: 15 blocks naar keuze (op admin blocks na).

Elk team dat meedoet aan het BUILDCONTEST ontvangt sowieso: 10 iron blocks.



Donderdag 16 februari - 20:30     TC GRAND PRIX

Een race van punt A naar punt B. Iedereen start op hetzelfde moment. Wie het eerst de finishlijn passeert - zonder gebruik te hebben gemaakt van QP, warping, teleporting of speedhacks - wint. Het te gebruiken parcours zal nog later vastgesteld worden.

RULES:
- Er mag geen gebruik worden gemaakt van QP, homes, warps, teleporting.
- Iedere vorm van speedhacking is verboden.
- Sprinten is toegestaan.
- Het is toegestaan het elkaar moeilijk te maken, bijvoorbeeld door middel van cobwebs voor iemand neer te dumpen (alle geplaatste blocks tijdens de race ruimen we naderhand weer op).
- Tip: neem bootjes mee.

PRIZES:
Eerste plaats: 50 blocks naar keuze en een admin suprise block.
Tweede plaats: 35 blocks naar keuze.
Derde plaats: 15 blocks naar keuze.

Iedereen die meedoet (dat wil zeggen over de startlijn én finishlijn gaat) met de GRAND PRIX ontvangt sowieso: 5 iron blocks.
« Last Edit: 14 February 2012, 19:27:44 by Rhan21 »

Suiker

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 344
  • :^)
    • View Profile
Re: Contests
« Reply #1 on: 11 February 2012, 14:41:30 »
* 2Suikerklontjes gaat alvast een ondergrondse rails aanleggen voor de race... :+

superferd

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 49
    • View Profile
Re: Contests
« Reply #2 on: 11 February 2012, 15:46:00 »
* superferd hoopt derde te worden...
PRIZES:
Eerste plaats: 80 blocks naar keuze (op admin blocks na) en twee admin suprise blocks.
Tweede plaats: 40 blocks naar keuze (op admin blocks na)
Derde plaats: 20 blocks naar keuze.

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Contests
« Reply #3 on: 11 February 2012, 16:12:01 »
 :9

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Contests
« Reply #4 on: 11 February 2012, 16:14:03 »
Ik neem de timelapses wel voor mijn rekening ;)

Al moet ik nog ff kijken hoe ik dat doe met de grand prix. Of daar uberhaupt wat van komt, want het moet wel een beetje kwaliteit blijven hebben.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Contests
« Reply #5 on: 11 February 2012, 16:49:51 »
leuke ideeën verder, jammer dat ik bij de buildingcontest en grandprix waarschijnlijk niet online kan zijn. bij de sheepcontest kom ik zeker kijken (ik neem aan dat ik niet mee mag doenxD)

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Contests
« Reply #6 on: 11 February 2012, 16:49:55 »
Als meerdere mensen willen filmen op verschillende plekken van het parcours, en je het matriaal naar elkaar opstuurt...??

aacoba

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Contests
« Reply #7 on: 11 February 2012, 16:51:33 »
Als meerdere mensen willen filmen op verschillende plekken van het parcours, en je het matriaal naar elkaar opstuurt...??

ik wil wel frapsen en naar Wouter sturen dan kunnen wouter en ik elkaar afwisselen en misschien in  YT filmpje onze views naast elkaar zetten??

Prail

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 351
  • Are you one of my Compadre's?
    • View Profile
Re: Contests
« Reply #8 on: 12 February 2012, 11:28:47 »
Ik kan misschien wel wat opnemen, voor het Youtube kanaal. :)
Useful idiot, Annoying Spamming Brony, Pendulum Fanboy and more :)

Prail

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 351
  • Are you one of my Compadre's?
    • View Profile
Re: Contests
« Reply #9 on: 12 February 2012, 11:32:31 »
Als meerdere mensen willen filmen op verschillende plekken van het parcours, en je het matriaal naar elkaar opstuurt...??

ik wil wel frapsen en naar Wouter sturen dan kunnen wouter en ik elkaar afwisselen en misschien in  YT filmpje onze views naast elkaar zetten??

Ik kan ook wel afwisselen anders, hoeven we minder moeite te doen.
Useful idiot, Annoying Spamming Brony, Pendulum Fanboy and more :)

DjThase

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 55
    • View Profile
Re: Contests
« Reply #10 on: 13 February 2012, 11:38:23 »
Ik ga m'n best doen om mee te kunnen doen (geen pc)  |:(

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Contests
« Reply #11 on: 13 February 2012, 13:47:41 »
Ik heb het buildcontest even aangepast, je kunt nu in een team gaan of in je eentje. Let wel: het is een groot plot, dus in je eentje kun je in tijdnood komen!

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Contests
« Reply #12 on: 16 February 2012, 18:47:07 »
De route die vanavond (20:30 in /world world) zal worden afgelegd begint bij plotcity. De finish zal onder de vogel van Grum te vinden zijn bij /warp orthanc.

Quote
Een race van punt A naar punt B. Iedereen start op hetzelfde moment. Wie het eerst de finishlijn passeert - zonder gebruik te hebben gemaakt van QP, warping, teleporting of speedhacks - wint. Het te gebruiken parcours zal nog later vastgesteld worden.

RULES:
- Er mag geen gebruik worden gemaakt van QP, homes, warps, teleporting.
- Iedere vorm van speedhacking is verboden.
- Sprinten is toegestaan.
- Het is toegestaan het elkaar moeilijk te maken, bijvoorbeeld door middel van cobwebs voor iemand neer te dumpen (alle geplaatste blocks tijdens de race ruimen we naderhand weer op).
- Tip: neem bootjes mee.
- Potions zijn deze keer NIET toegestaan.

PRIZES:
Eerste plaats: 50 blocks naar keuze en een admin suprise block.
Tweede plaats: 35 blocks naar keuze.
Derde plaats: 15 blocks naar keuze.

Iedereen die meedoet (dat wil zeggen over de startlijn én finishlijn gaat) met de GRAND PRIX ontvangt sowieso: 5 iron blocks.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Contests
« Reply #13 on: 16 February 2012, 18:55:09 »
zucht ik kan helaas vanavond niet meer online komen, dus wens ik iedereen die meedoet (en rhan) veel succes!

windwarrior

  • Poweruser
  • Senior
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Re: Contests
« Reply #14 on: 16 February 2012, 21:01:50 »
En wat fotootjes:


]






(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Contests