Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Battlegrounds (/warp pvp)  (Read 53823 times)

nislim

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Battlegrounds (/warp pvp)
« Reply #15 on: 16 December 2010, 22:47:08 »
Ik wil het metro-systeem wel aanleggen, heb al redelijk wat minecart ervaring op single-player nu enkel nog iron en redstone minen/vinden. Reserveer je dan wel wat plaats? Vooral stations hebben de neiging wat plaats in te nemen...

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Battlegrounds (/warp pvp)
« Reply #16 on: 17 December 2010, 12:48:56 »
Alles van minecarts wil ik dan graag onder de grond houden. Hier is niks gepland, dus je hebt 200x200 blocks ruimte onder het forum voor het station, en de tracks moeten onder de wegen komen te liggen. Maar dat is voor later :P wanneer het project voornamelijk gedaan is, kunnen de carts pas toegevoegd worden als addendum.

Eerst zou het fijn zijn moesten mensen helpen al het forum aan te leggen. De lijnen zijn al gelegd, en hierbinnen in moet het betegeld worden met halfstone.

nislim

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Battlegrounds (/warp pvp)
« Reply #17 on: 17 December 2010, 22:12:34 »
Het forum schiet al goed op, morgen nog wat bergjes platmaken, dit deel is wel iets meer werk door debergen die er liggen...

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Battlegrounds (/warp pvp)
« Reply #18 on: 18 December 2010, 05:40:34 »
Inderdaad, de helft is al belegd. Een kwart ligt wijdopen, en moet alleen nog bestraat worden, en een ander kwart ligt een bergje op, waar al veel van weggehakt is inmiddels.

De stash is upgedate, het ziet er nu wat professioneler uit, met een mooi bordje voor elke soort, en genoeg kisten om het te huisvesten, en toch niet met een hele hoop lege te zitten.

Als het goed is, zijn dit alle helpers tot nu toe, maar meestal sta ik er maar met 3 man tegelijk :(. Geef een seintje als je er niet bijstaat en het toch wel verdient.

Helpers
FrozenFear
pjv1
nislim
imacbest
Rhan21
Animal_M
setchaos
Piquin
MrSteffer
MrKris
duvelke666
DragonGuard1989
_Anthor_
timoever

Sponsors;
Meaglin
FrozenFear
Djmaddox
Milenco
ArkaClone
_Anthor_


Helpers krijgen voorrang bij het vormen van guilds, en hun respectievelijke plots. Hun namen komen natuurlijk ook op de Muur van Faam.

Ik verwacht eigenlijk nog wat meer hulp van de community :(. Het is voor jullie gebruik dat er een PvP-area komt. Huisjes enzo zijn slechts persoonlijk belang.
Helpen met de mobtower van Anthor is ook goed natuurlijk :P, dat betreft ook publiekelijk belang.

Overigens gaan we nog vééél dirt nodig hebben. Dus moest je een paar kisten overhebben, voel je vrij deze bij Battlegrounds te doneren.
« Last Edit: 18 December 2010, 17:20:55 by Sedative Svardskampe »

nislim

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Battlegrounds (/warp pvp)
« Reply #19 on: 18 December 2010, 10:38:58 »
Heb net nog een uurtje bezig geweest, vooral dirt en sand. Ik heb ook nog enkele extra dirt chests gezet, andere zaten vol...

EDIT: Hoe lang hebben jullie gisteren nog bezig geweest, grootste deel van die berg is weg
« Last Edit: 18 December 2010, 10:40:44 by nislim »

ArcanisNl

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 162
    • View Profile
Re: Battlegrounds (/warp pvp)
« Reply #20 on: 18 December 2010, 13:36:07 »
Als je nog arrows/gunpowder nodig bent, kunnen ik en _anthor_ deze wel sponseren. We hebben straks toch genoeg als we onze mobtower klaar hebben.

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Battlegrounds (/warp pvp)
« Reply #21 on: 18 December 2010, 17:25:31 »
Heb net nog een uurtje bezig geweest, vooral dirt en sand. Ik heb ook nog enkele extra dirt chests gezet, andere zaten vol...

EDIT: Hoe lang hebben jullie gisteren nog bezig geweest, grootste deel van die berg is weg

DragonGuard1989 en ik zijn nog een tijdje bezig geweest ja :P

@Arcanis; dat zou fijn zijn ja, maar ik denk dat dat een verantwoordelijkheid is voor de guildleiders. Over guilds gesproken, de layout van het plein zou een dergelijk iets moeten worden. Een soort romeinse lay-out, met gotisch-middeleeuwse stijl gebouwen.

Note wel, dit heb ik uit de losse hand even geschetst, zonder een latje of iets dergelijks.



nislim

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Battlegrounds (/warp pvp)
« Reply #22 on: 18 December 2010, 19:07:35 »
Plein is nu volledig gedaan. Bedankt voor het kaartje ziet er goed uit morgen nog wat verder doen.

P.S. Zie ik daar nu carts staan? :)

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Battlegrounds (/warp pvp)
« Reply #23 on: 18 December 2010, 19:50:18 »
Ja, 2 ingangen om naar de benedenverdieping voor het ondergronds station. Staat ingepland :P.

De secties een kwartslag gedraaid om Helms Deep niet in de weg te zitten. Een faalhaas heeft in sectie 3 zitten bouwen, wat niet eerder was. (Zie kaartje eerste post). Ik ga er nu een bordje bijzetten.

« Last Edit: 18 December 2010, 19:51:52 by Sedative Svardskampe »

nislim

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Battlegrounds (/warp pvp)
« Reply #24 on: 18 December 2010, 21:26:06 »
Kan vanavond niet meer online komen ga morgen nog wat verder doen. Is het de bedoeling de obligatie zones ook te gaan aanpassen? Of deze gewoon laten zoals ze nu is en enkel enkele hindernissen toe te voegen? Welke van de gebouwen op het forum kunnen wij nog bouwen?

P.S. laat mij iets weten als ik aan het metro-staten kan beginnen. Heb zelf al enkele stacks redstone en iron bijeen gezocht.

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Battlegrounds (/warp pvp)
« Reply #25 on: 19 December 2010, 00:04:30 »
Op het forum wacht ik een beetje op rvdm, dat zij een beetje ontwerpt. Maar er zijn nog uitsteeksels aan de zijkant van het forum, dat moeten cobblestone weggetjes worden, helemaal tot de grens.

En de minecarts kun je pas maken op het einde, wanneer het helemaal af is :P

En het was mijn plan, om eerst alles van arena op te hogen met dirt naar hoogte 73, en dan daarop de obstakels te bouwen. Alles is standaard vlak, en dan er artificieel erbovenop gezet.
Frozenfear wilde zelfs de toppen van bergen tot 69 afgraven om zeker geen cleanstone in de directe ondergrond te hebben.

nislim

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Battlegrounds (/warp pvp)
« Reply #26 on: 19 December 2010, 11:26:50 »
Ik ga even pauzeren ben het een beetje beu... Ik en PJV1 hebben deze ochtend het dirt gebouwpje nog omgezet in smooth. Het deel van het Opp snapte ik niet zo goed maar ik vermoedde dat het gwn dichtleggen was, de smoothstone was toch bijna op dus niet meer aan begonnen. Zou je wel alles gelijkleggen? Word het landschap dan niet een beetje saai en eentonig + het werk dat het kost om dat allemaal toe te leggen...

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Battlegrounds (/warp pvp)
« Reply #27 on: 19 December 2010, 18:00:42 »
Ik ga even pauzeren ben het een beetje beu... Ik en PJV1 hebben deze ochtend het dirt gebouwpje nog omgezet in smooth. Het deel van het Opp snapte ik niet zo goed maar ik vermoedde dat het gwn dichtleggen was, de smoothstone was toch bijna op dus niet meer aan begonnen. Zou je wel alles gelijkleggen? Word het landschap dan niet een beetje saai en eentonig + het werk dat het kost om dat allemaal toe te leggen...

Ik begrijp het dat je het een beetje beu geraakt. Ik ben heel blij dat je zoveel gedaan hebt, en inderdaad was het gewoon dichtleggen.

En het kost inderdaad wat werk, maar daarom wilde ik ook niet heel de vlakte in 1x aanpakken, maar arena per arena. Mapje per mapje. We hebben rechte oppervlakken nodig voor maps zoals het colosseum en dergelijke. Ook wordt het landschap niet eentonig, aangezien alles artificieel wordt toegevoegd. Op sommige maps komen wel heuveltjes, geen zorgen over eentonigheid.

Ik vraag echt niet aan één stuk door de gehele oppervlakte van 1050x1050 vol te gooien met dirt :P

theempire37

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 200
  • <generic nonsence>
    • View Profile
Re: Battlegrounds (/warp pvp)
« Reply #28 on: 20 December 2010, 00:41:39 »
mochten jullie op de een of andere manier te weinig dirt hebben, eer staat bij helms deep nog wel wat, kgeloof iets van 4 kisten

freeman21

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: Battlegrounds (/warp pvp)
« Reply #29 on: 21 December 2010, 23:37:47 »
is het de bedoeling dat in stuk C alles met dirt naar de hoogte gevult word?

Forum » Tweakcraft » Projecten » Battlegrounds (/warp pvp)