Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Teutates

Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
91
Tweakcraft / Re: Capes!
« on: 19 January 2012, 06:35:53 »
Is er ook iets van een toggle voor de cape? Dat als ik deze mod installeer ik wel gewoon andermans cape kan zien maar de mijne uit kan laten omdat ik het bij mezelf (mijn skin) niet echt vind passen.
als je de mod installeert zie je andere capen + colours En NIET bij usercp een cape instelt heb je dus geen cape.

Dus default = geen cape

EDIT:als je hem al hebt ingesteld en wilt verwijderen.(als je dat bedoeld)
dat zou dan moeten via de website denk ik  ;)
Dit kan btw nog niet milenco als je geen cape meer wilt en je maakt de url leeg bij usercp krijg je de melding "Dit is geen image!" misschien wel handig om intestellen ? :) dat je hem eventueel kan verwijderen.

92
Support / Re: Minecraft 1.1 Userclient door Milenco
« on: 18 January 2012, 20:43:31 »
ook belangrijk F7 is voor de lijst van zombe mods
Die kan je instellen bij mods > zombe > config.txt
je zet mods aan door de # wegtehalen en een key intestellen

Verder fijne client milenco :) hoefde alleen eventjes safe weer aantezetten :3

93
Projecten / Re: Winterville
« on: 18 January 2012, 07:09:45 »

Plot 1 please.

Dat had ik nou ook  8)

94
Projecten / Re: [survival]redesign sheepfarm
« on: 17 January 2012, 14:14:10 »
Waarom 17 kleine hokken als er maar 16 kleuren zijn? :P Of maak je voor wit ofzo 2 kleine hokken ?
Grote witte hok.
15 andere kleuren dan ( +1 grote witte = 16) en dan hou je 2 kleuren over voor op bestelling :)
als mensen veel bruin en rood nodig hebben bijvoorbeeld :) kan er met die hokken 1 extra bruin en 1 extra rood hok aangemaakt worden. Net zoiets als jouw rainbow hok maar net tikkeltje anders.



95
Projecten / [survival]redesign sheepfarm
« on: 16 January 2012, 21:34:01 »
Veel survivalisten konde de sheepfarm van gods_will al wel :)
Maar met 1.1 kunnen we hem makkelijker flink uitbereiden en dit zijn we dan ook van plan :)

Waardoor wol veel makkelijker en in grotere hoeveelheid bereikbaar is :)

afmetingen worden 116 bij 67 die zijn al afgezet met dirt/cobble blocken.
Ontwerp word nog aan gewerkt word zo snel mogelijk toegevoegd.
gebied moet y69 worden (minimap)
en met f3 is y70

We doen 15 schapen per klein hok.
17 kleine hokken en een grote hok met witte schapen.

96
Projecten / Re: [survival]Grand Central
« on: 16 January 2012, 11:36:58 »
Grand central is "af" :)
Op wat aanvulling na (qua mooi aanzicht) :P
zie ook vooral de andere ruimtes die je via de begane grond kan bereiken.

Aangesloten.

  • spawn dome
  • spawn dome terug   (niet direct)
  • DemoniCEVL/ gods*
  • Alphadog/bram
  • superferd
  • Teut project/ the far away
  • mobdrop
  • mobdrop terug (niet direct)
      
      
Aangevraagd maar nog geen rails op een aansluiting
   
  • roerlepeltje(tijdelijk onbereikbaar)
  • quaxyz
  • emp
  • jelmar/wouter (is kort overgesproken)
  • dolcear/quantumq
  • herry meindonk en peter
  • gods will sheep farm*
Wij (ik : Herryschopper, meindonk en peter10270) zouden ook graag een aansluiting willen hebben.

Dan hebben we eventjes jullie coordinaten nodig.
Idd dit in verband met aan welke kant je word aangesloten.
En ik zou graag de complete lijst op de projectpagina zien + bij de signs zodat je makkelijk weet waar je naar toe gaat.
let wel op dat je de tunnel (uitbereiding) zelf moet graven en versieren.

Bovendien: ik eis dat er genoeg verlichting is in de tunnels  (dit om mobs tevoorkomen.
Ik of iemand anders kan eventueel met zombe modpack safe mod door de tunnel gaan om te helpen bij controleren van verlichting.
Hopelijk hoop ik ook dat iedereen hun bestaande tunnels ook wat meer versieren.

Het kan heel simpel:
Bijvoorbeeld:Het laatste stukje bij teutproject word in mineshaft thema gedaan met smooth en hier en daar "ondersteuning" als versiering :)


ps: ik eis liever niet maar hoop creepers / skeletons in de tunnels te voorkomen. want ik ga er vanuit totdat anders bewezen dat de lighting bug gefixed is.          

* community dingen zoals sheep farms / mobdrops enz hebben hogere prioriteit natuurlijk

97
Projecten / Re: Winterville
« on: 16 January 2012, 11:10:16 »
Mag ik plot nummer 4 ? :)

helemaal geen licht dan toch ? want glowstone smelte ook sneeuw toch ?
(scheelt dat main geen monsters hebben :P )

98
Algemeen / Re: Long time no see :)
« on: 11 January 2012, 09:42:13 »
Hoi luitjes,

lang geleden, niet?
Ik wilde jullie graag op de hoogte houden van het feit dat ik onlangs vader ben geworden (23/12) van een stevige zoon : Rune.

More info: www.runestuer.be
"Als ik ooit eens vijf minuten tijd heb" komen daar wel es wat updates.
Site is gemaakt in kladblok tijdens de bevalling, dus negeer de layout foutjes even, als je wil.

Nog gefeliciteerd  *O*  ;)

Quote
Site is gemaakt in kladblok tijdens de bevalling, dus negeer de layout foutjes even, als je wil.
ehmmm :P

99
Projecten / Re: [survival]Grand Central
« on: 5 January 2012, 13:32:30 »
Misschien is het ook een leuk idee om een hal te maken in GC met een gedeelte "ik ben op zoek naar".
Dan kan je daar, als je bijvoorbeeld op zoek bent naar koeien om te melken, een bordje neerzetten met "koeien" en welke spoor ze moeten hebben.
Is hier animo voor?

bij de locatie van de switches voor spoor komen ook signs :P maar we kunnen wel een plekje maken met een verzameling spoors met nuttige locaties :)


100
Projecten / Re: [Survival] Ondergrondse Stad
« on: 4 January 2012, 18:38:44 »
leuk idee.

Maar wil eerst mijn andere 2 projecten af hebben
gc 3.0
en teutproject ;)
al een idee waar je hem wilt ongeveer ?

101
Tweakcraft / Re: Oude survival map ter download aangeboden
« on: 4 January 2012, 13:35:41 »
De mensen die behoefte hebben om de oude survival map nog te bekijken of spelen in singleplayer, kunnen deze hier downloaden:

http://www.tweakcraft.net/files/survival_old.zip
Bedankt :)

Jammer dat het niet als creative te spelen is :P Kan je rondvliegen en zo en mooi rond kijken.
wat milenco zegt :P en anders bukkit servertje /gamemode naam 1 >_> fixed :P

102
Projecten / Re: [survival]Grand Central
« on: 30 December 2011, 22:39:11 »
Ik wil ook graag een stationnetje maken, ergens ver weg, maar ik heb nog geen huis. Maak ik wel kanttortje in het stationnetje

Eerst ergens een huis bouwen :) en kom dan nog is terug met een verzoek.


http://s128.photobucket.com/albums/p199/cristiaan1989/grand%20central/
Hier een paar eerste plaatjes van de toekomstige grand central (3.0 zeg maar)

Heb op de tweakcraft dropbox de schematic + map gezet.
Dit is een ruwe schets hoe het word (dome is nog niet hol en paar andere kleine dingetjes :P )

79 breed
91 lang

Ik heb ook een lijst met benodigde resources in dropbox gezet en ben begonnen met verzamelen.

Belangrijkste wat nog moet komen.
stone ( voor slabs alleen al is het 125 stacks waarvan we er 71 al hebben)
glas/zand (68 stack glass  O-) )
meer stone (voor bricks)
 

Bricks en glas berekening kan ik nog niet geven.
MinecraftStructurePlanner snapt bricks niet. en de dome is niet hol dus geeft hij een veel hoger aantal weer ;)

Donaties kunnen in kist bij grand central :) die staat bij de enchant plek  :)
Alvast bedankt

103
Projecten / Re: [survival]Grand Central
« on: 30 December 2011, 15:07:28 »
Misschien goed om gewoon stations te maken die naar alle vier de midden punten gaan en dat men daar heen bouwed ? is veel effecenter dan allemaal eigen lijn ?

kan je uitleggen wat je bedoeld want ik begrijp het niet helemaal ?

104
Projecten / Re: [survival]xp farms
« on: 30 December 2011, 02:27:30 »
Mobdrop is officeel af.

Moet nog wel duidelijke stappenplan komen op de signs.

drukt op knop op groene wol
monsters vallen en worden gecrushed.
gaat weer open.  je schiet monsters dood met pijlen uit je boog ( blijf voor de lijn !!)
druk op de flush knop wanneer monsters dood zijn.
pak de items + exp zet flush uit.
Zie stap 1

Er is ook nog een knop op rode wol dit is om te voorkomen dat er mobs vallen (nood switch)
daaronder zit een reset knop voor nood switch.
indien nood switch aanstaat is er een geluidje en na reset duurt het eventjes voor dat er mobs komen.

Bij grand central is er een farm voor je pijlen :)

Enjoy.

We hebben wel een naam nodig voor onze mobdrop.
A) is duidelijker met betrekking andere mobdrop xD
B) wat meer handelingen nodig als andere mobdrop :)

ideen: xprange
xparchery
Iemand andere ideeen voor naam ? :)


PS:De regels voor de lijn (slabs) blijven is om mobdrop te beschermen tegen skeletons die terugschieten en dan creeper raken. ( creeper doet BOEM ) en beschadigd daarmee de mobdrop en dit zien we liever niet.

Zal later hoofd topic updaten. ( ook met info hoe skel farm gemaakt is ... is een simpel maar handig ontwerp)




   

105
Projecten / Re: [survival]Grand Central
« on: 28 December 2011, 11:11:00 »
Kan er een update komen van de kaart met aansluitingen?
Word geregeld >_< ook een update met de lijst van huidige aansluitingen klopt niet helemaal  meer

UPDATE:

Bij deze is Grand Central VOL >_< maar er is veel ruimte om het gebouw heen :P dus we gaan flink uitbereiden :)

zal binnnenkort plan op website gooien :)

Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10