Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AlexMedia

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15
61
Support / Re: 1.7.2 Tweakcraft client
« on: 3 November 2014, 09:30:28 »
Eerder deze week heb ik de Java-versie op mijn computer geüpgrade van Java 1.7.<iets> naar 1.8.<ietsanders>. Sindsdien doet de TC-client het niet meer: na het starten van de launcher en het klikken op 'Play', verdwijnt de launcher maar krijg ik er geen spel voor terug. Met een vanilla-client start het spel wel gewoon op, er zit denk ik iets in één van de mods in de TC-client waardoor de boel stuk gaat.

Enig idee?

62
Support / Re: Beste Tweakcrafters
« on: 30 October 2014, 23:06:00 »
Als speler ben ik niet heel erg actief meer. Ik ben gewoon een beetje uitgekeken op Minecraft, wat een groot deel van de community wel heeft. Het tempo waarin Mojang innoveert -of soms dingen frustreert- draagt hier voor een deel aan bij, anderzijds ook een "ik heb het meeste wel gezien"-gevoel. En dat is bij meer vaste spelers wel te zien.

63
Algemeen / Re: Tweakcraft Fotoalbum
« on: 21 September 2014, 01:40:45 »
De avond valt, de lucht wordt donker, en bij PlotCity Station is het business as usual...


64
Support / Re: TweakCart2
« on: 13 July 2014, 01:15:01 »
maar dan zijn we nogsteeds niet van die stomme arbitraire ID's af... Verder gaat dat natuurlijk mis bij nieuwe blokken :P. Nouja we zien wel wat we hieraan gaan doen.
Dat zal denk ik ook afhangen van wat het Bukkit-team ermee gaat doen? Als Minecraft intern afziet van block-IDs/data values hoeft het nog niet zo te zijn dat de devvers van Bukkit dat ook doen.

65
Support / Re: TweakCart2
« on: 11 July 2014, 09:42:53 »
Of misschien een reverse mapping, van block-IDs naar de nieuwe itemnames. ;)

66
Support / Re: TweakCart2
« on: 9 July 2014, 09:34:59 »
Krijgen we dan niet juist te maken met een heel ander probleem, namelijk dat de opdracht "verzamel deze blokjes" niet meer op de borden past? Ik heb nu een aantal TC-bordjes die 6 verschillende materialen verzamelen in één kist (zoals houten deuren, knopjes, trap doors, enz.) en ik denk niet dat dat nog past als alles uitgeschreven moet worden. En dan moet ik alle bordjes in mijn storage nog aanpassen...

Ik ben ook benieuwd hoe men dit bij Craftbook gaat doen met de sensors die reageren op een bepaald block of item.

67
Tweakcraft / Re: Lage tickrate en plugins
« on: 6 June 2014, 23:36:58 »
Zijn er dingen die wij als bouwers kunnen doen om de impact te beperken?

68
Tweakcraft / Re: Adminveranderingetje
« on: 4 June 2014, 23:07:50 »
Oei.

69
Tweakcraft / Re: Lage tickrate en plugins
« on: 17 May 2014, 16:14:02 »
Is er al iets bekend? Ik mis Craftbook toch wel een beetje, half OeiTown staat nu stil. Deuren openen niet meer, lampen blijven uit, easyHout doet niks meer...  ;(

70
Support / Re: TweakCart2
« on: 25 April 2014, 00:49:14 »
Even de lastige devver uithangen: ik heb begrepen dat ieder block-ID moet worden toegevoegd aan de sourcecode van TC2. Waarom is dit?

Zo te zien heeft de klasse org.bukkit.Material een lijst met alle materialen die Bukkit kent, is het niet mogelijk om hieruit te halen wat je nodig hebt?

71
Algemeen / Re: Contestaaa!!!
« on: 18 April 2014, 16:44:35 »
Leuk dat er weer een contest is. Als je wilt kunnen we de OeiTown-paardenrace openen voor een paarden/varkensrace, het circuit is eigenlijk wel klaar (afgezien van één klein stukje, maar daar werken we wel omheen).

72
Support / Re: TweakCart2
« on: 1 March 2014, 01:22:56 »
moet het bordje onder het blok staan of er tegen aan of maakt dat niet uit?
Ik heb zojuist een testje gedaan, op de volgende plekken wordt het bordje gelezen:

--
_
#
---

_ = rails
# = niet beschikbaar
= wordt gelezen
- = wordt niet gelezen


Feature request: ook de onderste rij doorzoeken (of in ieder geval het block onder #), zodat de bordjes wat mooier weggewerkt kunnen worden. :)

73
Tweakcraft / Re: Tweakcraft en 1.7
« on: 13 January 2014, 01:14:59 »
Yay!

74
Support / Re: Autocraft Factory
« on: 28 September 2013, 22:07:01 »
Awesome *O*

75
Projecten / Re: Pigrace / paardenrace
« on: 22 September 2013, 02:56:31 »
Het is inmiddels meer dan 2 maanden geleden sinds de laatste projectupdate, dus is het ruim tijd voor een nieuwe! Tijdens de zomervakantie hebben we niet stilgezeten, integendeel - er is veel gebeurd op en rond de OeiTown Racetrack. Met deze projectupdate brengen we je helemaal op de hoogte van de ontwikkelingen.

Het park
- We hebben de ingang een grote metamorfose gegeven: een gloednieuw, ruimtelijk gebouw heet alle bezoekers en deelnemers welkom.
- In het park zijn verschillende kraampjes gebouwd waar je terecht kunt voor een hapje, drankje of een mooie ballon.
- Op verschillende plaatsen langs de trajecten zijn tribunes en uitkijkpunten verrezen om een zitplaats te bieden aan alle gasten.

De stallen
- De varkens- en paardenstallen zijn helemaal af.
- Om te voorkomen dat de dieren kunnen ontsnappen zijn toegangspoorten geplaatst die alleen opengaan als er een speler in de buurt is.
- Er zijn exclusieve crewstallen gebouwd waar beheerders van de racebaan hun dieren kunnen stallen

De racebanen
Zoals eerder in dit topic gemeld hebben we drie verschillende trajecten gepland. Ieder traject heeft zijn eigen kenmerken, waardoor er meer te ontdekken valt. Omdat de trajecten verschillend zijn leveren we ze niet allemaal tegelijk op, maar bouwen we de baan in delen.

- De Oval is opgeleverd en klaar voor gebruik. Hier kun je racen op snelheid.
- De Adventurebaan is 85% voltooid, we hebben nog een kunstwerk op de route dat moet worden voltooid. Op een later moment zullen we uitbreidingen op de Adventurebaan opleveren.
- De Kartbaan is de derde racebaan, op deze baan draait alles om wendbaarheid. De Kartbaan is opgeleverd.

Openstaande punten
We zijn ver met het bouwen van de racebaan, maar we zijn nog niet klaar. De volgende punten staan nog open:

1: Adventurebaan
1.1: Bouw en voltooiing ondergronds gedeelte
1.2: Voltooiing thema trajectgedeelte na tunnel
1.3: Bouw tempel
1.4: Bouw waterthema tussen ijsbrug en nethertunnel

2: Infrastructuur
2.1: Ontwerp en bouw van nieuw station (uitgesteld tot een later tijdstip)
2.2: Aanleg tunnels en omleiding bestaande sporen (uitgesteld tot een later tijdstip)

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15