Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - robinhierr

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 8
31
Tweakcraft / Re: Nieuwe worlds
« on: 13 June 2015, 11:55:11 »
HOERa

32
Projecten / Re: Nieuwe spawn. World Build
« on: 13 June 2015, 11:52:42 »
- Station naar iedereen zijn nieuwe projecten.
Wellicht beter idee om een plot te maken met een voorbeeld van je project met de /warp erbij?

Het is wel leuk als het nog een beetje een verrassing is. Verder houd ik van stations :). Heb het zelf ook bij mijn projecten.

Verder ben ik helemaal voor!

33
Tweakcraft / Re: Animocheck survivalreset
« on: 26 May 2015, 22:09:21 »
Wouw, iedereen is voor.

34
Projecten / Re: [PROJECT] Het Tweakcraft Zwemparadijs
« on: 2 April 2015, 22:25:11 »
Beste mensen! Nu er nog ff een paar dingen aangepast worden is er een WARP! Iedereen kan nu bij het zwembad komen door ingame even /warp zwembad in te typen. een paar aanpassingen en alles is af. Het is ongeveer 1,5 jaar geleden gestart. Veel dank aan de goede helpers. Ik zal zeer binnenkort een projectpagina aanvragen.
Nu zijn jullie weer helemaal UP TO DATE!

35
Tweakcraft / Re: Nieuwjaarsbijeenkomst
« on: 29 March 2015, 21:08:53 »
Er staat een amateuristische vuurwerkshow video van mij op YouTube. Er zit helaas geen geluid bij maar hij is online.

https://youtu.be/FJ4ug8RZFYA

36
Tweakcraft / Re: Nieuwe resourcewereld
« on: 9 March 2015, 06:52:13 »
Joepie!!!

37
Algemeen / Re: Tweakcraft Fotoalbum
« on: 8 March 2015, 18:24:57 »


38
Algemeen / Re: Tweakcraft Fotoalbum
« on: 24 February 2015, 01:46:05 »

WTF

Tegenwoordig maken ze deuren open  :| en staan ze ook nog eens achter de kassa :yes

39
Projecten / Re: [PROJECT] Het Tweakcraft Zwemparadijs
« on: 24 February 2015, 01:37:13 »
Na een erg lange tijd update ik dit topic maar weer eens. Er zijn veel dingen gebeurd in het zwembad, waarbij deathtronic ook een hele grote rol heeft.
Er is nu een dak en een van de twee glijbanen is af t(wordt ook nog iets aangepast). Ook zijn er nieuwe zwembaden, is het restaurant af, zijn er kleedhokjes en douches, is er een ingang, een gebouw om het zwembad heen en gisteren hebben we ook nog dingen in de muur gemaakt (zie screenshots) om de muren minder kaal te maken. Het zwembad is eigenlijk al bijna af.

Screenshots:





40
Algemeen / Re: (AFK) Farm beleid
« on: 27 January 2015, 14:56:36 »
ik wil wel even zeggen dat een Vanilla gold farm mogelijk is. Maar deze niet mag aangezien ik niet op de nether mag bouwen. (anders was deze er al geweest)

Maar als je dan de drop rates gaat vergelijken met wat we nu hebben, dan zijn deze vele malen lager dan wanneer je de huidige gold drop gebruikt. Omdat je meer mobs kunt killen dan deze AFK farms en omdat je waarschijnlijk looting3 gebruikt.

In andere woorden wil ik zeggen Gold al zou het geautomatiseerd worden(in de zin van AFK-farm).
Dan word het waarschijnlijk zelfs meer waard dan dat het nu is.

p.s.
Hangt er wel vanaf of je een giga AFK-farm maakt vergeleken met een normale.

Huh? Een AFK farm kun je gebruiken wanneer je dus AFK bent, dan kost het dus geen tijd, en als je deze golddrop gebruikt moet je er dus ook echt iets voor doen, en dat kost wel tijd. Dus het maakt niet uit wat sneller gaat, AFK kan altijd.

41
Algemeen / Re: (AFK) Farm beleid
« on: 26 January 2015, 21:13:11 »
Punt is ook wel dat deze hele topic compleet van de pot gerukt is en eigenlijk op niets slaat.

Laat me even uitleggen wat er gebeurde voor hij deze hele post maakte.

Ik zat al een tijdje met het idee van te kijken wat er mogelijk zou zijn met craftbook/vanilla van wat allemaal makkelijker (of zoals jullie het noemen AFK) te maken.

Ik had dus enkele setups gemaakt in de worlds om wat uit te proberen, en te zien hoe ik bepaalde setups kon ineen boksen. "Proof of concepts" dus gewoon.
Ik weet dat volautomatisch nog verboden is op de server. Ik had het jelmar deze nacht al laten zien.

Deze avond zei ik dan tegen sheep om eens te komen kijken van wat ik van plan was van te proberen en wat er al stond (in golddrop dan bv). Dit was volledig onder admin chat/TS.

Vrij toevallig tp't wave, en ziet dus alles totaal uit context. Daarna gaat ie helemaal los en krijgen we dus deze topic.
Het was helemaal nog nieteens beslist of we daarvoor zouden gaan, het waren hele setups die niet toegangkelijk waren voor "gewone" spelers, laat staan dat dat de definitieve setups waren. Het waren gewoon tryouts, meer niet.

Het was niet het idee van "kijk, dit is het nu, nu is alles AFK-able".
Je zou kunnen denken dat ik dit best gewoon in de admin world had kunnen maken en daar zou je gelijk in hebben. Echter spawnen er in de admin world geen mobs en zou het nog extra lag meebrengen anders als de setup uitstaat :p.

Alsnog vind ik het raar dat jullie dit ivm gold vinden, maar setups als bv squidfarm weer totaal OK vinden?

Ink is gewoon niet zo populair, niemand probeert er meer van te hebben dan anderen. IK bekijk het van een ANDERE KANT

42
Algemeen / Re: (AFK) Farm beleid
« on: 26 January 2015, 21:10:14 »
Dat bedoel ik niet
Ik bedoel dat het minder leuk zal worden, maybe zijn de farms ook wel een reden waarom het vroeger drukker op TC was.

43
Algemeen / Re: (AFK) Farm beleid
« on: 26 January 2015, 21:07:47 »
Ik vind deze hele discussie wat over de top we waren wat aan het "proberen" of het werkte, ennu willen we dat dit totaal verboden wordt zelfs helemaal geen gold drop, ironfarm.
Ik vind als ik iets wilt bouwen wat mij leuk lijkt, ik het toch echt gewoon wilt maken.
Heb nu al meerdere farms gemaakt. Blazefarm mijn eerste <3.

Het zal de server slopen.

44
Algemeen / Re: (AFK) Farm beleid
« on: 26 January 2015, 20:51:56 »
Ik mis de optie "ik gebruik het niet maar ik weet dat de mogelijkheid er is in *100% vanilla*".

Je wil "moeite doen", maar niet zelf door de nether/world heen lopen voor mobs te killen.
Ik ben persoonlijk voor "laat de optie open, en als je het niet wil gebruiken gebruik je het niet".

Het gaat om de waarde, en gold heeft nog waarde, maar die is dan helemaal weg.

45
Algemeen / Re: (AFK) Farm beleid
« on: 26 January 2015, 20:12:41 »
EENS

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 8