Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - 88bram

Pages: [1] 2 3 ... 7
1
Support / Re: Custom Recipes
« on: 14 August 2013, 17:17:53 »
deze zijn dus niet in onze wereld aangezien onze wereld voor de name tags is gespawnt en dus geen nieuwe dungeons ontstaan met de nieuwe spullen.

Er is door een aantal spelers in dit topic gevraagd om zadels als costume recipe er bij te doen. Daarnaast is het ook wel handig dat elk paard een zadel kan hebben ook als alle dungeons al leeg zijn.
Ok dan gaat het niet door :)
(Ik ben wel van mening dat dit weer een goede reden is te minen. En de resource world kan gereset worden.)

2
Support / Re: Custom Recipes
« on: 14 August 2013, 17:08:30 »
Ik vind de nametags/ saddle recipes een beetje cheaty. In de resourceworld zijn zat dungeons, zijn ze op dan kun je 'm resetten. Daarnaast heb je er waarschijnlijk nooit meer nodig dan 15 oid. Mojang heeft het niet voor niets een zeldzaam item gemaakt :)
aangezien onze resrouce wereld van voor de name tags en armour zijn kunnen die niet in dungeon chests gevonden worden ;) en zadels worden blijkbaar heel veel gebruikt waardoor de vraag hoger is dan dat er zadels aanwezig zijn of om dat in ieder geval te voorkomen.
Nametags en horse armor zijn wel in dungeons te vinden: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Dungeon. Daarnaast droppen paarden saddles en kun je ze er elk moment vanaf halen. Waar baseer jij het op dat er heel veel vraag naar is?

3
Projecten / Re: Stadje
« on: 13 August 2013, 13:24:38 »
efteling? :p

Dat was ook het eerste wat ik erin zag  *D
Na, het enigste wat ze gemeen hebben is dat het een steile boog is die niet eens dezelfde verhoudingen hebben.

4
Support / Re: Custom Recipes
« on: 13 August 2013, 12:46:36 »
Ik vind de nametags/ saddle recipes een beetje cheaty. In de resourceworld zijn zat dungeons, zijn ze op dan kun je 'm resetten. Daarnaast heb je er waarschijnlijk nooit meer nodig dan 15 oid. Mojang heeft het niet voor niets een zeldzaam item gemaakt :)

5
Projecten / Re: Stadje
« on: 12 August 2013, 21:04:46 »
Ziet er idd wel tof uit eigenlijk, anders is het misschien zo leeg :) of misschien variatie met, idk, van die itemframes ofzo? Maar ik vind het er nu al echt leuk uit zien, ga zo door! :)
Thanks! Het is idd wat leeg zonder de trapdoors, dus ik laat ze voorlopig zitten.

6
Projecten / Re: Stadje
« on: 12 August 2013, 18:27:47 »
Een beetje overkill aan trapgates, vind ik..
Thanks voor de feedback, zal kijken of ik er wat minder kan gebruiken :)

7
Projecten / Re: Stadje
« on: 12 August 2013, 16:42:18 »
Update van de town hall:


8
Projecten / Re: Stadje
« on: 11 August 2013, 14:13:52 »
De ingang van de Efteling lijkt een beetje op de voorkant van je gebouw.
Het is hip op Tweakcraft om alles met alles te vergelijken.. :+
Wel een vergezochte vergelijking moet ik zeggen:p

9
Projecten / Re: Stadje
« on: 11 August 2013, 11:21:46 »
Thanks empire;p
efteling? :p
Wat is er met de efteling?

10
Projecten / Stadje
« on: 10 August 2013, 22:10:02 »
Ik ben sinds kort weer actief op de server en besloot een gebouw te maken. Nu vindt ik de stijl best leuk en ik heb besloten er een stad omheen te gaan bouwen. Feedback en naamsuggesties voor de stad zijn gewenst.
Screenshot van wat waarschijnlijk het gemeentehuis wordt:

Ik ga binnenkort bezig met een plattegrond. 

11
Support / Re: Suggestiebox
« on: 7 August 2013, 19:51:27 »
Kan auto stack ook uit worden gezet in survival? Het is een beetje cheaten waneer je 1 stack healing potions kan meenemen.
Gaat afaik niet, al eens eerder aangegeven(2/3 resets terug)
Okay, jammer.

12
Support / Re: Suggestiebox
« on: 6 August 2013, 12:41:38 »
Kan auto stack ook uit worden gezet in survival? Het is een beetje cheaten waneer je 1 stack healing potions kan meenemen.

13
Tweakcraft / Re: Survival- en newbieworld resets
« on: 3 August 2013, 18:04:48 »
* maakt gaten onder zowat elke boom in de taiga biome om marts base te vinden :P

14
Algemeen / Re: Tweakcraft Community Awards - Fase 1
« on: 5 December 2012, 23:53:03 »
Meest inactieve speler,
Meest actieve out-game speler (zeg je dat zo?),
Beste AFKer,
En de beste categorie inzender natuurlijk:)

15
Algemeen / Re: Grum goes Youtube
« on: 7 October 2012, 12:10:47 »
http://www.youtube.com/watch?v=DzSpuMDtyUU
Onze enige echte Grum met een grote Redstoner/Youtuber!
zeker kijken  _O-
Ik zag het ook, gaaf!

Pages: [1] 2 3 ... 7