Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - mimix

Pages: [1]
1
Algemeen / Het grote topic der verwijdering
« on: 6 July 2013, 23:40:59 »
Het is mij ter ore gekomen dat Atlanta van de main wereld is verwijderd (achteraf gezien was de naam van het project bijzonder profetisch). Blijkbaar omdat er langer dan 2 maanden niet aan is gewerkt en omdat het niet af is. Nou kun je je afvragen wanneer een stad überhaupt "af" is, maar dat is een andere discussie.

Nou zijn er op main veel meer inactieve projecten, die vaak ook nog eens veel lelijker zijn. Wellicht dat de admins ze over het hoofd hebben gezien. Dus, hierbij een helpende hand!

NOTE: Er zijn nog veeeeeel meer inactieve projecten. Dus zie dit aub niet als een definitieve lijst. Laten we met zijn allen streven naar een zo leeg mogelijke main wereld.


Een of ander vliegveld, waar niks vliegt en nooit iets heeft gevlogen.


LotR project, al maanden (of jaren?) geen ork te bekennen.


Museum, volgens mij gebouwd door een admin. Drie van de vier loodsen staan al een eeuwigheid leeg.


Een op Bioshock geïnspireerde onderwaterstad die nooit onderwater heeft gestaan. Nog nooit iemand zien bouwen.


Ambitieus bibliotheek project van MinecrafterII, is vrijwel nooit meer online. De gemiddelde bieb in een boerengehucht heeft meer boeken.


New York. De titel "new" lijkt me wat misplaatst voor dit project, staat al een eeuwigheid leeg.


Grote piramide met erbinnen interessante puzzels. Leuk concept, maar niet af en zal waarschijnlijk ook nooit meer af komen.


Grote groene doos ofzo, enuf said.


Het rathuis van onze lieve Maddox. Staat ook al een eeuwigheid in de huidige staat. En gezien het feit dat Maddox meer op IRC dan ingame is, zal het ook wel nooit afkomen.


Project van Giordino, moet een of ander gebouw bij Utrecht voorstellen (denk ik). Staat ook al heel lang stil. Misschien kan Giordino zijn plannen voor dit project aangeven?


Bosdorp van napo, is al bijna een half jaar niet meer ingame geweest.


Creeper (duh), niet af en wordt niet meer aan gewerkt.


Huis naast het project van kimioni (pas op kimi, jouw stad komt ook in de danger zone binnenkort). Is een leuk design, maar niet af en staat al tijden stil.


Theater van Quasyx (ofzo), staat al langer dan 2 maanden stil en is niet af.


Al Qasr, de oude spawn. Ook een leuk concept, maar wordt al lang niet meer aan gewerkt. Is niet voor niks geen spawn meer.


Magna plaza van Copyman. Komt zelden nog ingame en is niet af.


Geen idee wat dit is, maar het is groot, lelijk en niet af.


Flink kasteel naast Al Qasr. Ik heb de eigenaar nog nooit online gezien, dat zegt wel genoeg denk ik.





 

2
Support / Kwestie iron farm
« on: 12 February 2013, 01:24:19 »
Best tweakcrafters,

In een ver verleden is op democratische wijze besloten om de exploitatie van (ore) farms uit te besteden aan één centrale locatie. Recentelijk heeft een van de beheerders van de iron farm besloten dat idlen niet wenselijk is. De reden hiervoor is mij niet geheel duidelijk. Immers doet men met idlen niemand kwaad. Los daarvan lijkt het mij een goed recht om te mogen idlen in een server waar ik als VIP zijnde 15,- voor heb neergelegd.

De desbetreffende beheerder heeft vervolgens een anti-idle systeem geplaatst binnen de iron farm. Dit heeft tot enig consternatie geleid bij sommige tweakcraft leden, vanwaar de opening van dit topic. 

Zorgwekkender is echter het feit dat de beheerder in kwestie zijn besluit heeft genomen zonder het medeweten van andere beheerders, laat staan van haar gebruikers, de tweakcraft leden. Dat deze beheerder een hekel heeft aan idlers is goed en wel, maar hij dient zich er wel bewust van te zijn dat de rest van de community misschien van heel andere mening is toegedaan.
Ik stel daarom twee opties voor:

1.   Men brengt het beheer van (ore) farms in handen van de community. Ingrijpende veranderingen, zoals de plaatsing van een anti-idle systeem, dienen eerst aan de community worden voorgelegd, alvorens ze uitgevoerd worden.

2.   Men geeft de markt voor (ore) farms vrij. Dan kunnen spelers naar hartenlust, zonder enig bemoeienis,  regels doorvoeren in hun eigen (ore) farms.

Dank voor uw tijd.

Mvg,
mimix

3
Support / Probleem met blockstats?
« on: 5 December 2012, 00:45:45 »
Lieve tweakers,

De afgelopen twee dagen heb ik een grote dirt-vlakte, plus aangrenzende weg, aangelegd. Zie ter illustratie de onderstaande afbeelding. Volgens mijn berekening zijn dit ongeveer 20.000 blokjes. Tot mijn grote verbazing registreert de blockstats echter achtereenvolgens slechts 300 en 200 blokjes. Nu zult u zich wellicht afvragen, wat zeurt de beste man? Maar ik was toch wel nieuwsgierig naar de verklaring achter dit fenomeen.


Pages: [1]