Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Aardappelsap

Pages: 1 2 [3] 4
31
Support / Re: Zonemap
« on: 2 September 2011, 15:16:11 »
een export van zone coords maken.
tooltje maken om van de coords een transparent png oid te maken
map downloaden, aan elkaar plakken, de zone png er overheen gooien
map weer in stukken knippen.
uploaden.

ook voor de coords is wel een rekensom te maken als het vanaf midden is of vanaf linksboven.

kan allemaal met 1 tool, op een pc van een admin. niks server cpu etc.



map downloaden 1 images van maken, layers er overheen plakken

Trust me, it ain't that easy...

32
Algemeen / Re: Volgende TC Meeting
« on: 2 September 2011, 15:14:59 »
Kan je nu al vertellen dat ik rond die vakantie/in die vakantie wss niet kan. Ik ga altijd snowboarden in die vakantie namelijk. Het plan wat werd voorgesteld was in de meivakantie, omdat alle scholen dan tegelijk hebben, dit lijkt me een beter voorstel.

33
Support / Re: Zonemap
« on: 2 September 2011, 12:00:00 »
Laat me dit nog eens duidelijker uitleggen:

Het is erg lastig, niet omdat wij lui zijn (zoals velen denken), maar omdat het allerlei complicaties met zich mee brengt. Ten eerste, maakt de C10-T render geen 'heel plaatje' uit zichzelf, maar splitst het op in meerdere kleine plaatjes. Admins zouden een one-image render kunnen maken, maar dit gebeurd standaard niet. Ten tweede, de coördinaten op de map kloppen niet met de coördinaten van de zones: op de map zit het coördinaat (0,0) ongeveer in het midden, terwijl bij de meeste imagelibraries (0,0) linksboven zit. Dit is niet het grootste probleem, dat kan wel omgerekend worden. Een groter probleem is de rendersize. Als er ook maar een klein stukje land bijkomt, omdat de borders b.v. fuxxored zijn o.i.d., dan kunnen we opnieuw gaan zoeken naar het (0,0) coördinaat, óf we zouden een systeem moeten maken wat automatisch het (0,0) punt zoekt, maar dit is lastiger omdat je dan image-sections moet gaan vergelijken. Daarbij komt nog het probleem van sub-zones, die er uit gefilterd moeten worden, en overlappende zones, die duidelijk te onderscheiden van elkaar moeten zijn. Als laatste is het zo dat we qua CPU-usage niet te veel bloated programmatjes willen draaien, en dat je dit dus eigenlijk in C/C++ wil hebben (om de load zo licht mogelijk te houden).

Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar de hoeveelheid werk die het kost versus de moeite om even goed om je heen te kijken/lopen als je een nieuwe zone wil is imo gewoon te groot. En over Gunther: die heeft het al druk zat met alle plugins geupdate houden en de server draaiende houden, en hij wil zelf ook nog een beetje kunnen bouwen, dus ik zou deze taak niet op hem afschuiven.

@Nitro, als je dit met de hand om de week wil gaan updaten dan wens ik je veel succes; dat gaat hem echt niet worden :P.

34
Algemeen / Re: Graafsessie Demon's Playground
« on: 23 August 2011, 21:13:50 »
Klopt niet helemaal, de render was bezig toen we nog aan het graven waren. Hierbij de screen hoe het er wel uitzag erna:


35
Algemeen / Re: Graafsessie Demon's Playground
« on: 20 August 2011, 13:38:12 »
Ik heb Appelflap gepoked, die doet als het goed is ook mee.

36
Algemeen / Graafsessie Demon's Playground
« on: 19 August 2011, 23:41:41 »
Hoi TC'ers

Een paar van ons hadden het idee om Demon's uit te graven voor Don thuiskomt van vakantie (als soort van welkomscadeau ofzo). Het idee is dat het een soort orthanc-achtige setting wordt, waarbij we met een man of 20 al het graafwerk voltooien wat er nog moet gebeuren. Ik heb nog wel wat TNT wat ik dan ga uitdelen om het werk te bespoedigen.

De huidige tijd + datum staat op zondag aanstaande (21e), tussen 4 en 10 's avonds ofzo.

Post AUB hieronder als je kan/wil helpen.

37
Algemeen / Re: Afwezigheid
« on: 18 August 2011, 14:03:20 »
Idd jammer, maar misschien zien we je snel weer, als je wel weer inspiratie hebt ;)

38
Support / Re: [Plugin] TweakCart 0.2.1
« on: 11 August 2011, 23:57:51 »
klopt het dat als een storagecart te snel langs een bordje gaat hij soms (of helemaal nooit) de items uitwisselt?

en carts storen in dispensers na een bocht is buggy, de carts glitchen er half doorheen.

TE snel zou niet kunnen, dat zou dan een notchfaal zijn. Je laatste punt zou best kunnen, maar daar moet men dan gewoon rekening mee houden (anders wordt de code te uitgebreid als we ook nog op bochten etc. moeten controlleren).

39
Algemeen / Re: Programmeurs gezocht
« on: 11 August 2011, 23:55:23 »
Ha! Zet ik mezelf er ook maar even bij :P

Kan vloeiend:
Java, PHP (+ HTML, CSS, JS)

Ben bezig met C/C++ te leren

40
Support / Re: [Plugin] TweakCart 0.2.0
« on: 3 August 2011, 10:42:37 »
Dat zit er niet in, en zal er ook niet in komen...
GuntherDW en ik zijn van plan de functionaliteit daarvan af te vangen met een andere plugin, genaamd TweakFurnace (waarvan een versie al draait, die laat je stuff in furnace stoppen door erop te meppen). Nadat TweakCart officieel is gereleased ga ik daar verder mee, of Gunther moet tijd hebben om het af te maken, maar daar zou ik maar niet van uit gaan, gezien die wel belangrijkere dingen te doen heeft.

41
Support / Re: Infinite tools zonder mod op lan server
« on: 29 May 2011, 22:16:29 »
Draai gewoon kale bukkit met die plugin, dan heb je het. In bukkit zitten standaard niet meer mogelijkheden dan de vanilla server, behalve dat hij een modding interface ondersteund. Als je wat onderzoek had gedaan was je daar zelf ook achter gekomen...

42
Support / Re: Infinite tools zonder mod op lan server
« on: 28 May 2011, 13:17:13 »
Eum dit is serverside dus in je servermap bij plugins. Als je clientside wilt moet je Gunther's durability fix downloaden.

43
Support / Re: Infinite tools zonder mod op lan server
« on: 28 May 2011, 04:20:29 »
Hierbij de plugin InfiniteTools. Als het niet werkt dan moet je het even doorgeven.

Source code is hier te vinden:
https://gist.github.com/996509

44
Support / Re: Infinite tools zonder mod op lan server
« on: 25 May 2011, 09:55:37 »
Ik had ene geschreven die perfect werkte in combinatie met Gunthers Durability fix. Zit alleen verwerkt in andere plugins, maar kan hem er wel een keer uitslopen en compilen voor je.

45
Support / Re: Uitleg: Tweakcraft User Commands
« on: 16 May 2011, 11:41:56 »
WouterH zou je /pen ook kunnen toevoegen? Is misschien wel handig.

Pages: 1 2 [3] 4