Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic  (Read 27965 times)

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« Reply #15 on: 18 June 2012, 01:21:37 »
Als mijn woord als lid van het admin team niet waardig bevonden word, dan moet ik misschien maar gelijk mijn aftreden hier aankondigen? Er word gevraagd om communicatie, nou krijg je communicatie en dan is het nog niet goed.
Ik hoop trouwens dat jullie hier een hoop plezier om hebben op TeamSpeak. Ik kan er in elk geval niet om lachen.

Hier begrijp je me nu helemaal verkeerd.. wat ik bedoelde is of er 1 iemand is aangewezen die nadat de admins vergaderd hebben het antwoord geeft aan de community. Het is in mijn ogen het meest duidelijk als 1 persoon dat zou doen ipv 3 admins die hun mening posten en erbij zetten dit is mijn mening en niet die van het adminteam. Hiermee haal je je eigen argumenten al omlaag. Omdat je niet zeker weet of je support kunt krijgen vannuit het team. Dit komt denk ik weg bij het feit dat er geen standaard visie op papier staat of dat er geen soort van draaiboek is.

Tevens slaat je laatste reactie kant nog wal vanwege 3 redenen. A) ik ben volledig serieus in dit topic. B) ik ben niet aanwezig op teamspeak. C) Ik heb de vraag niet met anderen besproken maar stel hem vanuit mijzelf.

Aardappelsap

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 165
    • View Profile
Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« Reply #16 on: 18 June 2012, 01:24:18 »
Ik hoop trouwens dat jullie hier een hoop plezier om hebben op TeamSpeak. Ik kan er in elk geval niet om lachen.

Als je die bronnen van je eens gebruikt had, had je geweten dat we niet meer op TeamSpeak zitten.

napo

  • Junior
  • **
  • Posts: 63
    • View Profile
Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« Reply #17 on: 18 June 2012, 08:47:27 »
Vanwaar zou een SGO/GO iets met dag/nacht setting doen. Dit kan een speler/GO/SGO toch gewoon in zijn eigen client aanpassen indien men dat wenst.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« Reply #18 on: 18 June 2012, 09:38:25 »
Dat klopt napo, maar er zijn ook spelers die weigeren de zombe plugin te installeren of er zijn mensen die met day/night sensors bezig zijn. Hoe dan ook, het was een minder serieus puntje van de dingen die een GO/SGO individueel doet.

TheSec

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 104
    • View Profile
Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« Reply #19 on: 18 June 2012, 10:08:54 »
Heren, heren en dames :P

Het lijkt me verstandig als het admin team een datum prikt om wat dingen door te spreken.

Ik denk dat het admin team nu de gevolgen merkt van een missende CM in zijn oude vorm. Deze zorgt er namelijk voor dat zo nu en dan knopen doorgehakt moeten gaan worden(vergaderingen). Blijkbaar is er ook niemand binnen het admin team die momenteel zegt jongens dan gaan we een vergadering houden. Misschien zaak als we een nieuwe CM in nieuwe vorm willen(dank bazkara). Dat er dan binnen het admin team een voorzitter komt. Om zo nu en dan wat dingen op de rails te houden.

Heb nu het idee dat alles beetje naast het spoor rijd. Maar das mijn mening in deze. Teminsten zo komt het over.

Ik stel voor dat iemand uit het admin team de leiding op zich neemt en zorgt dat er een vergadering komt. Denk dat iedereen wel in kan zien dat deze zeer nodig is gezien het ontstaan van dit topic.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« Reply #20 on: 18 June 2012, 12:01:37 »
Ik zou nog even willen aankaarten dat er nog steeds geen antwoord is gegeven op de vraag wie men in een dergelijke CM functie zou willen zien. Als het echt zo belangrijk is om zo'n functie te herintroduceren lijkt het mij ook wel dat jullie, de community, een idee hebben wie zo'n functie kan invullen?

Vera1991

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 70
    • View Profile
Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« Reply #21 on: 18 June 2012, 12:08:20 »
--
« Last Edit: 18 June 2012, 13:38:58 by Vera1991 »

TheSec

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 104
    • View Profile
Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« Reply #22 on: 18 June 2012, 12:18:40 »
Edoxile vindt ik geschikt...  *O*  edox for president *O*

Wel apart dat er eerst gezegd word dat het niet iemand van het admin team moet zijn en dat je dna iemand uit het admin team kiest ?

Vera1991

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 70
    • View Profile
Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« Reply #23 on: 18 June 2012, 12:22:18 »
Ze willen iemand uit et admin team. Daar ben ik al achter. Ik heb het liever niet. Maar als att moet vertrouw ik alleen edoxile

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« Reply #24 on: 18 June 2012, 12:25:02 »
Ze willen iemand uit et admin team. Daar ben ik al achter. Ik heb het liever niet. Maar als att moet vertrouw ik alleen edoxile

Dat is je goed recht, maar het is wel verdomd bot voor een heel team dat zich al anderhalf jaar inzet om er hier een leuke plek van te maken.

Vera1991

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 70
    • View Profile
Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« Reply #25 on: 18 June 2012, 12:28:14 »
Het is niet zo bedoeld. Maar ik zou hem het meest vertrouwen. Komt wass ook omdat ik met hem veel praat.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« Reply #26 on: 18 June 2012, 12:31:49 »
Op het moment dat Edoxile zelf al aangeeft dat hij te weinig doet voor het admin team lijkt hij mij juist niet een geschikte keuze om op te treden als CM.

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« Reply #27 on: 18 June 2012, 12:33:50 »
Ik kan niet anders dan me daar bij aan te sluiten. Dat zal jullie zelf ook niet ontgaan zijn, waarom zou hij dan volgens jullie toch de meest geschikte persoon in de community zijn (omdat jullie zelf al aangaven dat het iemand buiten het admin team zou moeten zijn).

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« Reply #28 on: 18 June 2012, 12:36:10 »
ik zou zelf zeggen: Kimioni, JelmarG of Don_Craft, en imo boeit het niet of ze in het admin team zitten of niet, want nu lijkt het nogal haat aan het adminteam, wat compleet nergens op slaat.
Het adminteam bestaat ook maar uit mensen en die mensen doen het vrijwillig. De hele tijd op ze zeiken is echt onzin. Doordat iedereen maar op het adminteam loopt te zeuren zou ik als admin helemaal niet meer gemotiveerd zijn.

Minecraft is overigens een spelletje, mensen, en de bedoeling is dat je plezier hebt door samen wat te bouwen en trollen. Niet om constant ruzie te maken over alles wat niet perfect is. Natuurlijk, er zijn wat problemen op tweakcraft, maar als je alleen maar daarheen kijkt, en andersmans fouten bekritiseerd, wordt het er echt niet leuker op. voor niemand.
« Last Edit: 18 June 2012, 12:42:11 by wave535 »

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« Reply #29 on: 18 June 2012, 13:02:32 »
Als het dan perse een admin moet zijn maakt het mij niet zoveel uit wie. Ik heb met geen enkele huidige of oude admin vertrouwens issues of iets dergelijks :) Zolang de cm maar communicatief vaardig is, vertrouwen van de community draagt, actief is op de door de tweakcraft community gebruikte communicatie middelen, luisterend oor heeft, objectief kan blijven en verder ook gewoon lekker mee bouwt dan vind ik het prima.

Maar dit komt gewoon weer terug bij vraag 1

1.) Hoe gaat de nieuwe CM funtie er nu uitzien? Wanneer wordt deze geimplementeerd?

Als we het huidige admin team nu is even de tijd geven dit naar ons te communiceren dan kunnen we daarna gaan kijken wie dat zou kunnen of zou willen proberen. Laten we nu niet alles overhaast gaan doen.

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Go/SGO functie omschrijving + discussie topic