Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Bouncer

Pages: [1] 2 3 ... 5
1
Tweakcraft / Re: De coolste meeting ever!
« on: 6 April 2012, 13:07:48 »
Ik wou misschien wel even een middagje langs komen, maar een reistijd van 5 uur is wel wat teveel. Ik ga niet 10 uur reizen om een uurtje ergens te zijn :D

2
Tweakcraft / Re: Website veranderingen e.d.
« on: 2 October 2011, 22:35:41 »
Afsplitsing users en hun server (craftbox)
..
- Plugins zullen gewoon gebruikt mogen worden.

Bedoel je hiermee dat zij toegang krijgen door alle op tweakcraft ontwikkelde plugins en toebehoren?

3
Projecten / Re: Mineville
« on: 2 October 2011, 13:24:17 »
Gefeliciteerd met jullie plot en welkom in Mineville! Jullie hebben tot 30 september de tijd iets moois van jullie plot te maken! Vergeet niet de regels die in de startpost staan! De indeling is te vinden in de startpost en onder het centrum in de centrale hal.

is 30 sept niet al geweest XD ?

Je had dus al gisteren moeten beginnen met bouwen! chop chop

4
Algemeen / Re: tot ziens
« on: 1 October 2011, 17:46:51 »
gazeebo, hetzelfde was bij script geflikt nadat ie "rage quitte" paar mensen op TS besloten toen lollig/lullig letterlijk DICKig, te gaan doen en scripts hele werk te verniele. ja scripts reactie daarop was overhaast maar heel begrijpelijk. en op een manier is hij nu niet gebanned maar meer van de server gepest.

ik schaam me de laatste weken ook echt dood voor het huidig beleid van de server. blijkbaar is het nu zo dat mensen permament gebanned worden zonder dat er een "eerlijk process" komt. het hele verhaal word niet naar gekeken. er word te veel geoordeeld naar acties en te weinig naar motivatie.

ook is het buitengewoon dom om na een ban een verontschuldiging te verwachten. op het moment dat iemand pissed of is gaat ie echt zn excuses niet aanbieden. en wat voor zin zou het eigenlijk hebben om na een permaban te verontschuldigen.

afsluitend zou ik graag willen zeggen dat het hele adminteam maar eens moet gaan kijken en overleggen wat de toekomst van de server word. want als het zo door gaat als nu zou ik zeggen: arrivederci, en geluk met het zoeken naar nieuwe members. want veel blijft er niet over!
het WAS een mooie server maar de laatste tijd is het echt KUT. eerst Rhan die bijna afstapt, dan Vistu die ermee stopt, en nu een deels terechte clean up. de server gaat echt naar de hell zo

QFT. Heel begrijpelijke reactie. Ik vindt permabans sowieso veel te veel gebruikt. Naar mijn idee zouden vips moeten voten in een poll over een permban van een member. Dan krijg je waarschijnlijk minder permbans, maar ik denk dat er in het verleden ook niet veel permbans echt nodig zijn geweest voor vaste members. Wat mij betreft zijn meaglin en freeman ook gewoon welkom als member, dat verdienen ze na de moeite die ze in de community hebben gestoken. Of iemand nog zo graag terug keert na een (onterechte) permban trek ik in twijfel.

5
Support / Re: Zonemap
« on: 30 September 2011, 19:15:56 »
Dan is het kapot :D

Ja ik dacht dat de render alleen de warp data overschreef, maar blijkbaar wordt alles overschreven. wordt opgelost!

6
Support / Re: Zonemap
« on: 21 September 2011, 01:10:16 »
dank rhan. Ik ben druk aan het testen met de playermap. Kan bijna live zien waar iemand loopt :)

7
Support / Re: Zonemap
« on: 20 September 2011, 12:57:14 »
graag, want ik ben nog met de player map bezig en er zitten nog wat bugs in

8
Support / Re: Zonemap
« on: 16 September 2011, 16:32:45 »
kwil niet miereneuken, maar de Y zit er nog steeds 1 naast (er moet er 1 af bij het begin en eind punt) :P

Het is een vage bug. Ik heb het opgelost maar sommige zones wijken nog 1 af. Dat neem ik dan maar even voor lief.

Hoeveel animo is er om player locaties te zien op de map?

9
Support / Re: Zonemap
« on: 15 September 2011, 01:21:01 »
En doorgevoerd. Je kan nu de warps en zones tegelijk zien en deze aan of uit zetten.

10
Support / Re: Zonemap
« on: 14 September 2011, 23:19:56 »
vraagje... er wordt aangegeven op de zone map dat mijn zone op de volgende coordinaten begint:
X=3636
Y=1371

en eindigt op:
X=3736
Y = 1471

en 10.000m² groot is.

Alleen er kloppen 2 dingen niet:
de Y begint op 1370 en eindigt op 1470.

ook de grootte klopt niet omdat mijn zone 101 x 101 = 10201m² is.

klopt de berekening voor de zones wel?

Fixed in volgende release :P

11
Support / Re: Zonemap
« on: 14 September 2011, 15:56:09 »
De zonemap is inmiddels te vinden op de flatmap

Als je in zoomed kun je de eigenschappen van een zone zien.

12
Support / Re: Zonemap
« on: 11 September 2011, 23:51:37 »
wat is die o-zo grote zone in het midden?

Waarschijnlijk zones van andere worlds. Daar moeten we nog even naar kijken.

13
Support / Re: Zonemap
« on: 11 September 2011, 23:31:50 »
En het is af.

http://map.bouncer.nl/zones/

Misschien wel nog even toevoegen dat je de naam van een zone kan zien.

14
Support / Re: Zonemap
« on: 7 September 2011, 11:42:47 »
zoiets kan ik wel maken ja, heb je een lijst voor me milenco met zone+punten?

15
Support / Re: Verwijderde chunks
« on: 29 August 2011, 21:12:20 »
Later is plottest1 gerestored maar die dingen niet. Ik zie persoonlijk ook geen reden de dingen daar te herstellen. Maar dat is enkel mijn 2 cent.

Naja het vreemde is dus dat er ook wat van mij op stond en ik van niets weet. Nu vind ik het niet heel erg dat dat weg is, maar ik vind het wel erg dat er blijkbaar zomaar dingen verwijderd worden zonder mededeling daarvan.

Pages: [1] 2 3 ... 5