Ik zeg er wel best (welja, eerder alex) dat het installeren van forge ervoor kan zorgen dat je clientmods niet meer deftig sync'en met de Tweakcraft server. Dit omdat hij weigert door te geven aan de server dat je de betreffende mods geinstalleerd hebt bij het joinen (de befaamde "REGISTER" packet).
Vandaar mijn keuze om FML weg te laten.
Alsook, is die villagermod zo zwaar voor je client dan? Ik weet dat mijn OpenGL code vrij sloppy was, maar ZO sloppy? .
Ik merkte op mijn machine wel een performanceverschil, maar daarnaast vond ik die stippellijnen ook best wel vervelend. Ik schakel die mod wel in wanneer ik 'm nodig heb, en verder niet
Alsook, best zorg je dat je 1.8.45 neemt als liteloader versie als je die nog niet hebt, want zorgt ervoor dat je niet per reconnect meerdere keren dezelfde packets richting je clientmods stuurt.
Ging hem over deze ticket : https://www.assembla.com/spaces/liteloader/tickets/72#/activity/ticket:
Ik weet niet precies meer welke versie van Liteloader ik in de client heb gestopt, ik zal dat later eens checken. Als het een oudere versie is zal ik m'n ZIP bijwerken en hier posten.
EDIT: Alsook heb ik nog wat dingen te fixen voor TCUtils Client, zo bijvoorbeeld wat betere nametag rendering zodat het ook zichtbaar is in het donker, en wat bugfixes daarin (bv dat je nametag ook goed zichtbaar is als je croucht. Nu zie je dan de playername ipv de Nick).
Alsook kan ik kijken of het mogelijk is van een "HD Skin" soort feature te maken voor wie dat wil. No promises though :p.
Dat zou tof zijn.
edit: in mijn client zit Liteloader 1.8.0, build 45. De Liteloaderbug zou dus niet moeten voorkomen. Wel heb ik een andere bug gezien, wanneer je een slab in een crafting square mikt crasht de client met een NullPointerException tijdens het renderen. Geen idee waar dat aan kan liggen.