Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Tweakcraft Magazine Redactie  (Read 26989 times)

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Tweakcraft Magazine Redactie
« on: 4 August 2011, 12:15:21 »
Hey allemaal,

Een tijdje geleden heeft Svardskampe een topic geplaatst over een tweakcraft magazine, hier zijn veel positieve reacties uit gekomen.
Ik heb even rond gevraagd, en er zijn verschillende mensen geweest die mee wouden helpen.
Ik weet alleen niet meer precies wie, dus als je graag mee wilt helpen laat dat even weten samen met iets van een motivatie, zodat je niet na een uitgave al ophoud en waarover je wilt gaan schrijven.
Ik zoek het liefst nog een paar mensen die al wat langer op de server zitten.
We willen in eerste instantie een nummer uit gaan brengen ter gelegenheid van het 1 jarig bestaan van de server, word deze dan goed ontvangen en er zijn genoeg mensen die er mee door willen gaan dan kan er natuurlijk altijd een vervolg nummer komen.

We moeten verschillende taken bezetten, dus laat graag weten wat je zo willen doen.

- Hoofdredacteur:
Quazyx
Vistu

- Adjunt-hoofdredacteuren:
TheMaximum

- Eindredactie:
Quazyx
Vistu

- Vormgeving:
Landcross

- Tekst en Documentatie (als in artikelen schrijven):
Wave535

- Beeldredactie:
aacoba

Heb je iets gezien dat je aanspreekt, maakt niet uit of er namen op de plaats staan, laat het dan even weten aan mij ingame of via een pm of door gewoon te reageren op het topic. Ik hoop dat we een leuk verjaardagsnummer kunnen maken!

Groeten

Quazyx
« Last Edit: 5 August 2011, 16:15:32 by Quazyx »

timoever

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 21
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine Redactie
« Reply #1 on: 4 August 2011, 15:58:21 »
Je gaat de tekst en documentatie (spelling, zinsbouw en formulatie) laten doen door je broertje...? :3

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine Redactie
« Reply #2 on: 4 August 2011, 16:00:11 »
nee, was ik niet van plan,
die dingen wou ik aan de eindredactie over laten,
tekst en documentatie gaat in dit geval uitsluitend over stukjes tekst schrijven

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine Redactie
« Reply #3 on: 4 August 2011, 16:05:21 »
Comgenie ging eindredactie en shit doen :P

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine Redactie
« Reply #4 on: 4 August 2011, 16:14:54 »
dat moet hij zelf dan nog maar een keer aan geven,
ik heb met vistu gesproken en heb dit topic opgericht
zodat er een beetje actie zou komen,
als hij mee wilt helpen, dan graag,
maar dan wil ik dat wel van hem zelf horen

groeten

Quazyx

landcross

  • Magazine Poster
  • Junior
  • *
  • Posts: 90
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine Redactie
« Reply #5 on: 4 August 2011, 17:12:57 »
Ik zou vormgeving wel willen doen. Zou het met MS publisher 2010 kunnen lukken? Daarmee kan ik goed omgaan.

Of zal ik anders proberen Adobe Indesign te pakken te krijgen, al weet ik niet hoe die werkt   :P
« Last Edit: 4 August 2011, 17:17:24 by landcross »

Loev

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine Redactie
« Reply #6 on: 8 August 2011, 10:58:56 »
Ik zou vormgeving wel willen doen. Zou het met MS publisher 2010 kunnen lukken? Daarmee kan ik goed omgaan.

Of zal ik anders proberen Adobe Indesign te pakken te krijgen, al weet ik niet hoe die werkt   :P
Indesign is heel fijn voor het opmaken van documenten. Het is ook niet lastig om te leren, dagje tuts doornemen en de basis heb je in de vingers.

TheSec

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 104
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine Redactie
« Reply #7 on: 8 August 2011, 12:16:17 »
Iets van Redstone tutorials ? Tevens een lijst met medewerkers per nummer. Misschien een stukje komende verjaardagen ? Misschien iets over de statustieken die we dagelijk genereren.. B.V. Mensen die veel blocks weg halen wat hebben ze zo al weg moeten halen en waarom :P ?

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine Redactie
« Reply #8 on: 8 August 2011, 12:18:27 »
Ingezonden stukjes ook mogelijk? :]

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine Redactie
« Reply #9 on: 8 August 2011, 14:05:33 »
Iets van Redstone tutorials ? Tevens een lijst met medewerkers per nummer. Misschien een stukje komende verjaardagen ? Misschien iets over de statustieken die we dagelijk genereren.. B.V. Mensen die veel blocks weg halen wat hebben ze zo al weg moeten halen en waarom :P ?

Een redstone tutorial zaten wij ook aan te denken, maar in de redactie zitten niet echt redstone experts, als jij een keer samen met mij een tutorial wil maken dan graag, een lijst met de medewerkers komt er, statustieken staan al op de site, wel komen er uitslagen van polls, laat dat van de redstonetutorial maar even weten,

gr Quazyx

aacoba

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine Redactie
« Reply #10 on: 8 August 2011, 14:28:59 »
Iets van Redstone tutorials ? Tevens een lijst met medewerkers per nummer. Misschien een stukje komende verjaardagen ? Misschien iets over de statustieken die we dagelijk genereren.. B.V. Mensen die veel blocks weg halen wat hebben ze zo al weg moeten halen en waarom :P ?

Een redstone tutorial zaten wij ook aan te denken, maar in de redactie zitten niet echt redstone experts, als jij een keer samen met mij een tutorial wil maken dan graag, een lijst met de medewerkers komt er, statustieken staan al op de site, wel komen er uitslagen van polls, laat dat van de redstonetutorial maar even weten,

gr Quazyx


ik dacht dat TheSec daar mee wel wou helpen

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine Redactie
« Reply #11 on: 8 August 2011, 18:12:07 »
Ik wil trouwens best godfather van het magazine zijn :P Als er bijvoorbeeld iemand iets heeft van "jah, over welk onderwerp moet ik wat schrijven", dan bedenk ik wel een titel.

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine Redactie
« Reply #12 on: 9 August 2011, 11:44:02 »
ideeën zijn altijd welkom:)

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine Redactie
« Reply #13 on: 16 August 2011, 00:36:17 »
Ik zou vormgeving wel willen doen. Zou het met MS publisher 2010 kunnen lukken? Daarmee kan ik goed omgaan.

Of zal ik anders proberen Adobe Indesign te pakken te krijgen, al weet ik niet hoe die werkt   :P

Ik gebruik InDesign voor mijn werk op professioneel niveau. Maar ik zit nog te twijfelen of ik tijd heb om aan dit, overigens erg leuk, idee mee te werken. Maar de basis van InDesign is niet echt heel moeilijk.

landcross

  • Magazine Poster
  • Junior
  • *
  • Posts: 90
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine Redactie
« Reply #14 on: 17 August 2011, 15:31:50 »
Ik zou vormgeving wel willen doen. Zou het met MS publisher 2010 kunnen lukken? Daarmee kan ik goed omgaan.

Of zal ik anders proberen Adobe Indesign te pakken te krijgen, al weet ik niet hoe die werkt   :P

Ik gebruik InDesign voor mijn werk op professioneel niveau. Maar ik zit nog te twijfelen of ik tijd heb om aan dit, overigens erg leuk, idee mee te werken. Maar de basis van InDesign is niet echt heel moeilijk.

Ik heb het ook al redelijk onder de knie (voor zover ik het toto nu toe nodig had). Maar 1 ding snap ik niet en dat is hoe je de pagina een achtergrond geeft DIE KAN WORDEN GEEXPORTEERD NAAR PDF.  ???

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Tweakcraft Magazine Redactie