Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Colosseum & forum Romanum  (Read 27871 times)

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #15 on: 19 November 2011, 14:51:29 »
Aangezien dit project al een tijdje 'stil' ligt (wat ik persoonlijk erg jammer vind) en de eigenaren een tijdje al niet online zijn geweest zou ik de volgende vragen willen stellen:

Is er nog activiteit hier en wordt er nog gebouwd? Zo nee, is er onder de actieve spelers animo om dit project verder af te maken? Zelf ben ik van plan mijn eigen projecten ook zo goed als af te maken en vervolgens hier mee bezig te gaan, mits er dan toestemming is gegeven door de oorspronkelijke projectleiders.

Dus bij deze, Conquintor & HaVoC373, werken jullie hier nog aan? :*

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #16 on: 19 November 2011, 16:28:07 »
De warp hiervan is verwijderd ? Ik kan niks vinden onder projects en wip. Alleen de hele hele oude collosseum is er nog, waar trouwens nog de finish lijn in staat van het jubileum :P

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #17 on: 19 November 2011, 16:37:25 »
/warp Colosseum is de warp van dit project. Collosseum_old is het oude, kleinere colosseum waar je het over hebt. :p

Het staat overigens onder 'default' warps in de warplist, dit moet nog veranderd worden naar ''prestige'' projecten.

Die finishline zal ik binnenkort eens weghalen ja. :9

Giordino

  • Belangrijk
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 755
  • VIP
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #18 on: 19 November 2011, 21:12:57 »
Als jij verder gaat wil ik best helpen

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #19 on: 20 November 2011, 13:30:20 »
Rhan21, wel plz eerst je eigen projecten afmaken voor je hier aan begint:D
Dit is ongeveer het zelfde verhaal als met Amsterdam.
Maarja, leuk als je het over wilt nemen, ik wil ook best mijn (zand)steentje bijdragen aan dit project (Y)

Conquintor

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #20 on: 3 December 2011, 05:29:12 »
Sorry voor de late reactie, maar ik werk er inderdaad niet meer aan, ik weet niet of de regions nog roet in het eten kunnen gooien ivm rechten om te bouwen in het Rome gebied. Maar ik heb er geen enkel probleem mee als andere mensen eraan verder bouwen.

Ik ben al meerdere maanden inactief omdat ik met vrienden op een andere server speel, al log ik soms nog wel eens in om rond te kijken  :)

Er staan nog 2 store houses op het gebied, gebruik gerust alle resources die erin liggen :)

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #21 on: 3 December 2011, 12:16:11 »
Sorry voor de late reactie, maar ik werk er inderdaad niet meer aan, ik weet niet of de regions nog roet in het eten kunnen gooien ivm rechten om te bouwen in het Rome gebied. Maar ik heb er geen enkel probleem mee als andere mensen eraan verder bouwen.

Ik ben al meerdere maanden inactief omdat ik met vrienden op een andere server speel, al log ik soms nog wel eens in om rond te kijken  :)

Er staan nog 2 store houses op het gebied, gebruik gerust alle resources die erin liggen :)

Bedankt voor je reply! De zones zullen geen probleem gaan vormen. :) Ik zal eerst bezig gaan met mijn andere projecten en dan zal ik eens kijken kijken wat we met het Colosseum gaan doen.

Nogmaals bedankt!

Forum » Tweakcraft » Projecten » Colosseum & forum Romanum