Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Colosseum & forum Romanum  (Read 27938 times)

HaVoC373

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Colosseum & forum Romanum
« on: 28 December 2010, 21:33:42 »
het oude rome. een van de grootste beschavingen uit de geschiedenis van de wereld.
en nu wordt het opnieuw tot digitaal leven gebracht in minecraft.

Conquintor en ik willen een groot deel van het oude rome op ware schaal nabouwen. om precies te zijn het gedeelte van het colosseum tot en met het forum romanum.


hiervoor willen wij graag dit stuk land reserveren.
met eventueel de mogenlijkheid om het verder om dat gebouw (midden onder) heen uit te bereiden.

daarom zouden we ook graag willen weten wie penis in de lucht heeft geschreven daar in het midden en hopen we die persoon te kunnen overtuigen om het weg te halen en of ons het weg te laten halen zodat we daar kunnen bouwen. (er staat namelijk geen bordje bij van wie het is)
mits ons dit niet lukt proberen we er uiteraard zo veel mogenlijk van rome omheen te bouwen zonder andermans plot te schenden.
we willen geen problemen veroorzaken. als we groen licht hebben van alle partijen gaan we zo snel mogenlijk alles afbakenen.

momenteel is nog steeds de focus het colosseum zo acuraat mogenlijk na te bouwen en daarna te de rest van het gebied plat te waltzen.
mocht je willen helpen wordt dat uiteraard zeer op prijs gesteld maar wacht nog even met het platmaken van het gebied tot we alles hebben uitgewerkt donaiet smooth en coal worden uiteraard ten alle tijden ge-accepteerd :)

mocht iemand bezwaren/ hebben over het bouwen op die locatie horen ik of conquintor het graag hier op het forum of ingame.
cheers, en happy mining

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #1 on: 28 December 2010, 21:47:32 »
Ligt het wel tussen 7 heuvels?

HaVoC373

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #2 on: 28 December 2010, 22:00:12 »
nog niet maar minecraft is flexibel :P

theempire37

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 200
  • <generic nonsence>
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #3 on: 29 December 2010, 00:57:14 »
als ik een romeinse stijl huisje mag bouwen aan de rand van het project ben je helemaal mijn held :P

HaVoC373

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #4 on: 29 December 2010, 01:59:57 »
dat waren we wel van plan :P in het middne het forum romanum en daar omheen player created huisnes op plots van 32x32 maar we moeten eerst het forum bouwen

HeadAche01

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #5 on: 29 December 2010, 10:41:15 »
penis zal wel van grumm zijn  8)

Verder lijkt et me een leuk idee dit, ik zal wel eens een keer komen kijken/helpen :D

Conquintor

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #6 on: 2 January 2011, 18:14:24 »
We (Havoc373 en ik) hebben onlangs rechten gekregen voor ons gebied, en dat heeft het project zodanig versnelt (met behulp van tnt) dat we de admins willen vragen om een wijziging in de oppervlakte van het gebied waar we rechten over hebben.



Mits mogelijk, zouden we graag het gebied dat rood gemarkeerd is als Rome willen markeren.

We hebben nu de rechten over het blauwe gebied en dat zouden we graag iets willen versmallen, om iets meer uit de buurt van andere projecten te blijven, en een heel stuk oprekken zodat we het forum romanum sneller vlak kunnen maken.

Ik weet niet hoe het zit met gebieden toewijzen, en of dit enkel in een vierkant kan, maar als het mogelijk zou zijn,

alvast bedankt.

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #7 on: 3 January 2011, 13:02:00 »
ben nu met nog eigen klein projectje bezig maar zou graag helpen als ik daar klaar ben.

MvG,
MoondustNL
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

erikmeijer1991

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #8 on: 4 May 2011, 12:11:26 »
Loopt dit project nog? Ik ben nu bezig om een eigen huis te bouwen(nog ongeveer 2 weken max), maar daarna zou ik graag willen helpen.

Conquintor

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #9 on: 4 May 2011, 19:25:42 »
Er wordt aan gewerkt, maar wel een stuk langzamer dan eerst :)

Zo nu en dan wordt er weer een paar uur gebouwd.

erikmeijer1991

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #10 on: 4 May 2011, 19:31:44 »
Oke, chill..

ik post wel wanneer mn huis klaar is:D Nog resources die specifiek nodig zijn?

theempire37

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 200
  • <generic nonsence>
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #11 on: 5 May 2011, 11:19:08 »
hey ik verveel me kapot de laatste tijd, dus ik zou dolgraag willen meehelpen met dit project :)

erikmeijer1991

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #12 on: 6 May 2011, 15:26:02 »
Is er een warp beschikbaar voor dit project? ik kan vanaf maandag of dinsdag beginnen met helpen:D en hoe zit het met de resources? is er al een magazijn beschikbaar?(of moeten we er nog een maken;) )

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #13 on: 6 May 2011, 15:32:10 »
Is er een warp beschikbaar voor dit project?

Ja, /warp colosseum.
« Last Edit: 19 November 2011, 14:52:06 by Rhan21 »

Conquintor

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Colosseum & forum Romanum
« Reply #14 on: 6 May 2011, 22:49:12 »
Is er een warp beschikbaar voor dit project? ik kan vanaf maandag of dinsdag beginnen met helpen:D en hoe zit het met de resources? is er al een magazijn beschikbaar?(of moeten we er nog een maken;) )

Er is een store house naast het colosseum, en eentje (eenzelfde gebouw) naast het eerste store house de trappen op.

Resources die nodig zijn: Coal, Cobble en Wool.

Dat is eigenlijk alles.

Ik heb jou en theempire37 members van de region gemaakt zodat jullie blokken kunnen aanpassen.

Forum » Tweakcraft » Projecten » Colosseum & forum Romanum