Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Capes!  (Read 11281 times)

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Capes!
« on: 18 January 2012, 21:44:42 »
Vanavond is er een nieuwe Minecraft 1.1 custom client uitgekomen met daarin een aantal nieuwe features. GuntherDW heeft t met behulp van zijn client-mod voor ons mogelijk gemaakt capes/cloaks in te stellen en zichtbaar te maken voor elkaar. Meer informatie over Cloaks vind je hier.

We willen graag VIP's de mogelijkheid bieden om capes voor zichzelf (en anderen op de server met de bovenstaande custom client) in te stellen. Via User CP -> Wijzig (hier dus). Kan je als je VIP bent nu een eigen URL instellen met daarin een PNG bestand van je cloak.

Op Minecraft Forum staan enkele bekende cloaks in dit topic. Dat is een goed uitgangspunt om een cape te kiezen of zelf te ontwerpen. Veel plezier en succes!

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Capes!
« Reply #1 on: 18 January 2012, 21:46:09 »
Let wel, anderen kunnen alleen je cape zien als ze mijn custom client hebben of handmatig deze mod geinstalleerd hebben.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Capes!
« Reply #2 on: 18 January 2012, 23:42:03 »
Is er ook iets van een toggle voor de cape? Dat als ik deze mod installeer ik wel gewoon andermans cape kan zien maar de mijne uit kan laten omdat ik het bij mezelf (mijn skin) niet echt vind passen.

Teutates

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 221
    • View Profile
Re: Capes!
« Reply #3 on: 19 January 2012, 06:35:53 »
Is er ook iets van een toggle voor de cape? Dat als ik deze mod installeer ik wel gewoon andermans cape kan zien maar de mijne uit kan laten omdat ik het bij mezelf (mijn skin) niet echt vind passen.
als je de mod installeert zie je andere capen + colours En NIET bij usercp een cape instelt heb je dus geen cape.

Dus default = geen cape

EDIT:als je hem al hebt ingesteld en wilt verwijderen.(als je dat bedoeld)
dat zou dan moeten via de website denk ik  ;)
Dit kan btw nog niet milenco als je geen cape meer wilt en je maakt de url leeg bij usercp krijg je de melding "Dit is geen image!" misschien wel handig om intestellen ? :) dat je hem eventueel kan verwijderen.
« Last Edit: 19 January 2012, 06:46:21 by teutates1989 »

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Capes!
« Reply #4 on: 19 January 2012, 07:10:27 »
Zal vanmiddag inderdaad nog een verwijder-functie inbouwen :)

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Capes!
« Reply #5 on: 19 January 2012, 13:35:32 »
Fixed

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Capes!