Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AlexMedia

Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15
91
Projecten / Re: [Aanbesteding] Station OeiTown Racecircuit
« on: 29 June 2013, 01:06:07 »
Het spoor in OeiTown ligt er op dit moment zo bij (m.u.v. storages en de metro):



Een dikke lijn stelt tweesporigheid voor, een dunne lijn enkelspoor.

92
Projecten / [Aanbesteding] Station OeiTown Racecircuit
« on: 27 June 2013, 22:45:43 »
Geachte dames en heren,

Namens de gemeente OeiTown en OeiRail Stations N.V. wil ik hierbij uw aandacht vestigen op de onlangs gepubliceerde ITT voor de realisatie van een nieuw station in OeiTown, OeiTown Racecircuit.

In de bijlage vindt u alle relevante informatie. (Hiervoor moet u ingelogd zijn op het forum)

Met vriendelijke groet,
Namens OeiTown en OeiRail Stations N.V.,

Alex(Media)

93
Algemeen / Re: afbouwen of afbreken?
« on: 26 June 2013, 14:10:15 »
Je kunt nieuwe builders niet dwingen om in plotcity te gaan zitten, maar je kunt ze wel motiveren. Na een vouch zou je standaard het advies "vestig je in plotcity en zet daar je storage" kunnen geven i.p.v. "zoek een leuk plekje", maar daar moet de vouchende speler aan meewerken.

Wellicht zou plotcity aantrekkelijker gemaakt kunnen worden door wat oude huisjes in plotcity na te gaan en op te ruimen om zo ruimte te maken voor nieuwe spelers. Door plotcity zelf van een lik verf (nieuwe blocks) te voorzien kan het misschien weer wat aantrekkelijker gemaakt worden, want het ziet er momenteel een beetje gedateerd uit.

edit: Ik denk dat er ook wel mogelijkheden zijn om een deel van OeiTown (dat vlakbij plotcity ligt) in te richten als uitbreiding van plotcity. Het niet-afgebouwde voetbalstadion dat er nu staat zou dan afgebroken/verwijderd kunnen worden. (De andere Oeianen moeten hiermee wel instemmen natuurlijk. :) )

94
Algemeen / Re: afbouwen of afbreken?
« on: 26 June 2013, 13:56:13 »
Wat ook een mogelijkheid is, is dat nieuwe builders zich vestigen in of in de buurt van bestaande (plot)projecten, mits het project zich hiervoor leent. Plotcity en Mineville zijn goede voorbeelden van projecten waar individuele gebouwen tot een gezamenlijk mooi resultaat leiden, net als de camping of Robin's dorp.

Misschien kunnen we proberen om nieuwe gebruikers wat meer in een plotproject te krijgen, i.p.v. ze de wereld in te sturen met "Zoek een leuk plekje en bouw daar je huis", zodat we die ruimte vrij kunnen houden voor grotere bouwprojecten.

95
Projecten / Re: Pigrace / paardenrace
« on: 25 June 2013, 17:51:37 »
Na de release van 1.6 zal het nog wel enige tijd duren voordat Tweakcraft over is, dit vanwege plugins die nog geüpdate moeten worden. Ook zal een serveradmin er tijd voor moeten vrijmaken. 

Super dat je aan de paardenstallen gaat bouwen. :)

96
Projecten / Re: Pigrace / paardenrace
« on: 24 June 2013, 18:20:09 »
Tijd voor een projectupdate!

We zijn bezig geweest met enkele kleine dingen achter de schermen (finetuning) in de hoop binnenkort de grote baan te kunnen openen. We hebben al aardig wat materialen gedoneerd gekregen om vuurwerk mee te maken, waarvoor dank!

Ook zijn we begonnen aan de bouw van het tweede traject: de Adventure-baan! Deze spannende, gevarieerde baan zal het uiterste vragen van je stuurmanskunsten... en let op, zelfs de kleinste vergissing kan je varken of paard het leven kosten! We zijn de adventure-baan nog aan het aanleggen en aan het inrichten, suggesties om deze baan nog uitdagender te maken zijn - zoals altijd - van harte welkom.

Heb je een goed idee of wil je meehelpen met de aanleg, meld je dan in dit topic of ingame bij één van de projectbeheerders. Wil je een donatie doen, bijvoorbeeld voor meer vuurwerk, dan kan dit natuurlijk ook. Het donatiekraampje staat na de ingang van het circuit.

97
Support / Re: Custom Recipes
« on: 15 June 2013, 20:47:24 »
Het recept voor smooth stone slabs in de startpost klopt niet meer sinds 1.5. De halve slabs zijn geheel verdwenen, de double slabs bestaan (gelukkig) nog wel.

Het recept voor smooth double slabs is: twee gewone stone slabs boven elkaar => 1 double smooth slab.

98
Algemeen / Re: Just married
« on: 14 June 2013, 19:09:08 »
Gefeliciteerd, jullie beiden! *O*

99
Projecten / Re: Pigrace / paardenrace
« on: 12 June 2013, 12:26:49 »
Projectupdate: we zijn druk bezig met de afwerking van de racebaan om deze te voorzien van de unieke, ongeëvenaarde OeiTown Experience®! Heb je ideeën voor een kraampje of iets anders dat op dit moment ontbreekt, laat het dan weten. :)

Daarnaast zijn we bezig met het plaatsen van vuurwerkinstallaties, maar hiervoor kunnen we nog wel wat hulp (lees: ingrediënten) gebruiken. Wil je ons helpen? Donaties voor het maken van vuurwerk zijn van harte welkom in het donatiekraampje. Alvast bedankt! *O*

100
Support / Re: Custom Recipes
« on: 1 June 2013, 19:20:50 »
En mijn vraag over de Saddles, zijn jullie daar al uit ? ;-)

Voorstel:



101
Support / Re: Custom Recipes
« on: 30 May 2013, 20:37:55 »
Vraagje, zou een saddle eventueel in aanmerking komen voor een custom recipe ?
Wij voorzien voor onze racetrack een vrij grote vraag naar saddles, en je kan ze voor zover ik weet alleen vinden in dungeons of bij villagers. In Rendez is iig geen villager met saddles, dat heb ik al gechecked.

Is hier al iets over gezegd? De racebaan begint steeds meer vorm te krijgen, een voorraadkelder saddles kunnen maken zou erg handig zijn. :)

102
Projecten / Re: Pigrace / paardenrace
« on: 28 May 2013, 14:13:31 »
Een korte update: het eerste parcours (de rechte racebaan) is af, er zijn prachtige varkensstallen, we hebben tribunes, er is verlichting aangebracht, en we kunnen het circuit centraal bedienen vanuit de regelkamer. Ofwel: we zijn bijna zo ver om te openen *O*

Dankzij dynmap hebben we een mooie bijna realtime luchtfoto van de OeiTown Racetrack. 8)

103
Projecten / Re: Pigrace / paardenrace
« on: 18 May 2013, 23:23:53 »
Het is klaar wanneer het af is. Dat neemt niet weg dat we de bouwwerkzaamheden slim aan kunnen pakken, waardoor delen van het parcours al gebruikt kunnen worden terwijl andere delen nog in aanbouw zijn.

104
Ik zie ook niet in waarom je een render zou willen van smallworld. Het is bedoeld om te schetsen, de daadwerkelijke bouwsels komen in world, main, of survival terecht.

105
Projecten / Re: Pigrace / paardenrace
« on: 16 May 2013, 23:35:56 »
Bedankt voor het testen met de paarden! Omdat we dus grotere starthokken nodig hebben gaan de fence gates overboord. Misschien kunnen we terugvallen op de [Gate] van BetterMechanics?

Glowstone licht altijd op. Redstone lamps kun je aan- of uitzetten door er een redstone-puls naar te sturen. Door een van de mods die op Tweakcraft draait kunnen we dat ook doen met pumpkins (worden jack-o-lanterns), maar dat gedrag is dus niet native.

Noteblocks gebruiken is iets dat zeker mogelijk is, en kan gesynchroniseerd worden met de lampen. Een heel muziekje inbouwen is ook mogelijk (er staan her en der complete muziekstukken op TC), maar dat is heel veel werk (ieder noteblock moet worden gestemd en getimed) en ik heb geen zin om dat te bouwen :P

De lampen kunnen op een boog worden geplaatst. Omdat we meerdere starthokken gaan hebben wilde ik de lampen ook meerdere keren plaatsen, zodat iedereen ze even goed kan zien. Voor de armaturen zouden we eventueel kwarts of iron blocks kunnen gebruiken.

Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15