Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Dupen  (Read 44569 times)

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
Dupen
« on: 4 July 2011, 20:38:36 »
Een aantal - vaste - gebruikers heeft het nodig geacht op grote schaal misbruik te maken van een bug in pistons; waarmee heel veel geduped is. Het betreft hier een grote groep van de 'ouwe garde'; gezien het feit dat deze spelers de nodige credits hebben opgebouwd, hebben we besloten de beuns om te zetten in een - tijdelijke - ontzegging van /tp /warp en /home. Bouwen ed is dus mogelijk, maar gedurende 2 weken zullen ze zich alleen lopend kunnen verplaatsen.

Omdat een aantal spelers zich na de - geheel terechte; check /motd - beun schandalig hebben misdragen - zullen zij een week gebeund zijn, en vervolgens 2 weken alleen te voet kunnen rondlopen.

Dit topic geldt ook meteen als waarschuwing; wie in het vervolg zo dom is te dupen zal hier keihard op bestraft worden; ongeacht hoe lang je al speelt, en of je hier nu bij betrokken bent. Hier valt niet over te onderhandelen; je zult direct 4 weken beun te pakken hebben.

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: Dupen
« Reply #1 on: 4 July 2011, 23:30:20 »
Laat mn week maar gelijk in gaan.
Hebben we dat gelijk gehad.

Moon

Edit: Tot over een weekje Dan maar, zal wel op ts zijn voor een potje supreme commander, portal 2 of wat anders ;).

« Last Edit: 4 July 2011, 23:38:47 by MoondustNL »
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Dupen
« Reply #2 on: 5 July 2011, 00:25:06 »
Wat is nou precies het nut van de message of the day? Daar staat als ik het goed heb, al maanden lang, het volgende : flyboat, speedhack, dupen = ban.

Vanwaar worden er nu beuns uitgedeeld ipv bans?

Als er geen bans uitgedeeld gaan worden in de toekomst wanneer het op dupen aankomt is het misschien verstandiger om de message of the day aan te passen.

Voordat men zegt dat ik graag de hele server gebanned wil zien, dat wil ik dus niet. Alleen je kan niet A zeggen en B doen. Vandaar dus ook de vraag/het verzoek om de MOTD aan te passen zodat hier geen verwarring over kan ontstaan.

timoever

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 21
    • View Profile
Re: Dupen
« Reply #3 on: 5 July 2011, 01:52:18 »
Jij wilt tegen elke nieuwe speler die binnen komt per direct uit gaan leggen wat 4 weken beun inhoudt? Want dat is namelijk het gevolg van de verandering die jij toe wilt brengen in de MOTD. In mijn opzicht staat het op deze manier in de MOTD zodat het voor iedere nieuwe speler duidelijk is dat het streng verboden is.

Maar goed, dat is mijn visie daarop.

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: Dupen
« Reply #4 on: 5 July 2011, 09:37:10 »
Ik gebruik mn post van gisteravond nu als richtlijn van die week beun.
Dus ik bouw niet meer op de server en zou zo min mogelijk gebruik maken van tp et\c.
Anders komt t admin team over 2 weken nog een keer dat ik nog een week beun heb.

Moon
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

ArcanisNl

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 162
    • View Profile
Re: Dupen
« Reply #5 on: 5 July 2011, 11:36:18 »
Ik gebruik mn post van gisteravond nu als richtlijn van die week beun.
Dus ik bouw niet meer op de server en zou zo min mogelijk gebruik maken van tp et\c.
Anders komt t admin team over 2 weken nog een keer dat ik nog een week beun heb.

Moon

hoezo weet je dan dat je tot de 1 week beun catogorie behoord? je was toch al gebeund voordat het gebroadcast werdt?

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: Dupen
« Reply #6 on: 5 July 2011, 23:27:22 »
Kreeg ik te horen van meaglin over ts.

Moon
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

royanl

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: Dupen
« Reply #7 on: 9 July 2011, 12:02:23 »
Wat is dupen uberhaupt?
Snap die hele pistons gelukkig niet, laatste updates heb ik nieuwe dingen gemist.

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: Dupen
« Reply #8 on: 9 July 2011, 12:53:10 »
Wat is dupen uberhaupt?
Snap die hele pistons gelukkig niet, laatste updates heb ik nieuwe dingen gemist.

Dupen is items dupliceren.

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: Dupen
« Reply #9 on: 10 July 2011, 00:16:14 »
Is het mogelijk mijn 2 weken beun+ om te ruilen voor 1 week beun??

Moon
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

M1ke

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 135
    • View Profile
Re: Dupen
« Reply #10 on: 10 July 2011, 01:55:34 »
Nee

Ruud033

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 35
    • View Profile
Re: Dupen
« Reply #11 on: 19 July 2011, 19:19:31 »
Is het mogelijk mijn 2 weken beun+ om te ruilen voor 1 week beun??

Moon

Het is net als vroegah ;p in de dagen dat er nog geen teleport was.. 2 weken kan echt wel hoor ;) heb er zelf ook weinig problemen mee.

timoever

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 21
    • View Profile
Re: Dupen
« Reply #12 on: 19 July 2011, 20:28:38 »
Nog 29 uur en 58 minuten!

napo

  • Junior
  • **
  • Posts: 63
    • View Profile
Re: Dupen
« Reply #13 on: 23 July 2011, 17:29:52 »
De algehele straf wordt helaas wel weer teniet gedaan door derde die de beun+ mensen gaan TP'en naar de locatie waar ze naar toe willen...

Gh0stT4il

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: Dupen
« Reply #14 on: 23 July 2011, 17:43:42 »
De algehele straf wordt helaas wel weer teniet gedaan door derde die de beun+ mensen gaan TP'en naar de locatie waar ze naar toe willen...

Afgezien van het feit dat de mensen die beun+ zijn geweest al heel lang lid zijn geweest OF het gewoon eerlijk gemeld hebben, zijn er gewoon mensen die zo aardig zijn om dat voor ze te doen.

Jij hoeft dat niet te doen hoor napo, verwachten we ook niet van jou ;)

Besides, hoezo klaag jij? Is toch niet jouw probleem?
Put the cookie down... NOW!

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Dupen