Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - NitroX infinity

Pages: 1 2 [3] 4 5
31
Support / Re: Zonemap
« on: 21 September 2011, 13:57:15 »
Mijn zone zou 256x256 moeten zijn maar als ik de info op de map bekijk staat er 246x257.

Overigens zou dat informatie icoontje in de linkerbovenhoek wel wat groter mogen als je verder inzoomt.

32
Algemeen / Re: Tweakcraft Vereniging
« on: 21 September 2011, 01:19:03 »
[...]

Artikel 7 punt 1 d;
Quote
reglementen
reg E lementen

[...]
Moet hier op terugkomen. Damn google. het is dus wel zonder de e.

33
Support / Re: Zonemap
« on: 16 September 2011, 20:42:45 »
Bug? Je houdt er toch wel rekening mee dat er daadwerkelijk een nul-lijn van zowel noord naar zuid als oost naar west loopt (die dus 0 als coordinaat hebben) ?

34
Algemeen / Re: Minecraft 1.8 SP Spawn dump
« on: 14 September 2011, 19:45:26 »
Mietje, bang om een stukje te zwemmen ;D

35
Support / TUTORIAL: Locatie-bepaling op de C10t render.
« on: 13 September 2011, 14:24:52 »
Dit is een tutorial over hoe je ruwweg je locatie in de wereld kunt bepalen op de c10t render.

Dingen die je moet weten;

De wereld is 9300x9300 blokken groot. Hierbij ligt X; 0 en Z; 0 in het midden.
Van het midden naar de rand van de kaart is dus 9300/2=4650 blokken.

Het midden van de wereld ligt op de render iets ten oosten van de grote pyramide en het voetbalstadion en iets ten zuiden van het GoT logo (Henk) op één van de hoge torens in die buurt.

De coördinaten in Minecraft zijn X, Y en Z.
- X is de lijn van noord naar zuid. Een positief getal is richting het zuiden en een negatief getal richting het noorden.
- Y is de lijn van boven naar beneden en is nutteloos voor deze how-to.
- Z is de lijn van oost naar west. Een positief getal is richting het westen en een negatief getal is richting het oosten.

Op de C10t render ligt het noorden in de linker-boven-hoek, het oosten in de rechter-boven-hoek, het zuiden in de rechter-onder-hoek en het westen ligt in de linker-onder-hoek.

Stel onze coordinaten zijn X; -1300 en Z; 4000. In de wereld bevinden we ons in het westen van Plotcity. Uiteraard is dit voor de actieve speler makkelijk te vinden op de c10t render omdat ze wel weten hoe het er uit ziet op de kaart. We gaan er voor het gemak echter even vanuit dat men dit niet weet.

X is een negatief getal wat dus richting het noorden is wat in de linker-boven-hoek van de render ligt. Zoals eerder gezegd is van het midden naar de rand 4650 blokken en 1300 is minder dan de helft daarvan. Dus ligt deze coördinaat dichter bij het midden van de render dan bij de rand.

Z is een positief getal en is dus richting het westen wat in de linker-onder-hoek van de render ligt. 4000 Ligt dichter bij de rand dan bij het midden van de render.

Als we deze informatie gebruiken komen we ongeveer terecht op het volgende punt op de kaart;


Thumbnail, klik voor groter.

36
Tweakcraft / Re: Aanpassingen website
« on: 13 September 2011, 13:25:54 »
Tim, doe eens mouseover op de letters ;)

37
Projecten / Re: Project Weg Ermee!
« on: 13 September 2011, 12:05:27 »
Zwarte wol ziet er anders uit dan obsidian Sander ;)

38
Projecten / Re: Project Weg Ermee!
« on: 12 September 2011, 23:14:03 »
Niet als je bestaande blokken in een ruimte moet vervangen, dan kun je net zo goed obsidian hakken.

39
Projecten / Re: Project ideeën
« on: 12 September 2011, 20:09:02 »
de url/link naar de foto.

40
Projecten / Re: Project ideeën
« on: 12 September 2011, 19:35:04 »
foto's zet je in je post met behulp van de img tag ([.img] en [./img] zonder de punten uiteraard). Waar je ze host is weer een ander punt ;)

Voordat ik besloot een Egyptische tempel te bouwen zat ik te spelen met het idee om Battersea Power Station of Tate Modern na te bouwen. Probleem bij die twee is dat je gigantisch veel baksteen nodig hebt :+

41
Projecten / Re: Project Weg Ermee!
« on: 12 September 2011, 16:58:23 »
93x71 is de omtrek. Maar aangezien niet alles in dat vlak obsidian is, zal er minder dan 6603 in zitten. Misschien dat het totaal rond de 4000 zit.

Waarom het gesloopt wordt? Opruiming. Is er wat plek voor dat project eronder als dat nog actief is.

42
Support / Re: Zonemap
« on: 12 September 2011, 16:34:43 »
Dat is ook makkelijk voor de non-(S)GO's/SA's die in contact willen komen met de eigenaren van die zones.

43
Projecten / Project Weg Ermee!
« on: 12 September 2011, 16:21:51 »
/warp 3dfx



Bovenstaande is een afbeelding van een gebied nabij het oude centrum en de oude spawn.

Het rood omcirkelde is een oud projectje van mij; het logo van 3dfx in pixelart. Ik heb er zelf al het één en ander aan gesloopt maar ben bezig met een ander project en kom dus tijd te kort om het nog verder te slopen. Het probleem is namelijk dat dat 3dfx logo allemaal obsidian is :P

Ik zoek dus mensen die bereid zijn om een beetje van hun tijd te besteden aan het verwijderen van de obsidian blokken en deze in de kisten die aan de kant van de blauwe pijl staan, te plaatsen. Zelfs het weghakken van enkele blokken obsidian wordt al op prijs gesteld.

De blokken obsidian zullen worden gebruikt in het project van landcross.
http://www.tweakcraft.net/forum/index.php?topic=565.0

44
Support / Re: Zonemap
« on: 12 September 2011, 11:24:48 »
Renderfout, zit ook in de non-zone map.

Ik dacht overigens dat ik een aardig grote zone had, maar nu ik dit zo zie moet ik zeggen dat ie hooguit gemiddeld is. :D

45
Support / Statistieken > Aanwezigheid; opsplitsen?
« on: 11 September 2011, 21:18:39 »
De top 25 meeste online spelers bevat alleen maar vip's, go's, sgo's, sa's en de cm.
Er staan geen groenen of donkergrijzen in.

Nou lijkt het mij handig om te kunnen zien welke donkergrijzen het meest online zijn ivm vouchen.

Misschien de lijst opsplitsen in één voor de donker-grijzen, één voor de groenen, één voor de gelen en één voor de anderen (go, sgo, sa, cm). (Wit en lichtgrijs hoeft natuurlijk niet, moet je je maar registreren en gedragen :P )

Pages: 1 2 [3] 4 5