Ik doelde eigenlijk meer op deze zin:
inderdaad pvp zal dan ook niet worden gewaardeerd.
(Even voor de duidelijkheid)
Zoals ik in mijn vorige post heb gezegd en zoals freeman21 hierboven ook aangeeft: hoewel player versus player actie dus gewoon is toegestaan, wordt het herhaaldelijk doden van een persoon ('camping/raping/pesten')
niet gewaardeerd. Spelers die zich niet aan deze regels kunnen houden (oftewel zich gedragen als een dick) worden gewaarschuwd en/of bestraft in de vorm van een - permanente - toegang ontzegging van de survival wereld.
Precies, maar volgens mij heerst er bij de harde kern gelukkig geen 'onnodig killen' mentaliteit.
Het mooie hiervan is, is dat je nu ook echt je best kunt doen om je resources te beschermen met allerlei traps en secrets
Inderdaad, daarom verwacht ik ook geen problemen onder de community wat betreft PvP. Over de traps en secrets; hier ben ik zelf ook heel enthousiast over! Lijkt me echt leuk om je 'diamond voorraad' op een plek te verbergen waar andere spelers moeilijk bij kunnen komen d.m.v lava/dispensers enzovoort. :D
Ik wil overigens iedereen aanmoedigen (uiteraard niet verplicht) om de andere resources met elkaar te delen. Op vistu's server deden we dit ook en dit had een zeer leuke sfeer als gevolg. Mocht je dan wat uit de public storage willen pakken, zorg dan ook dat je er wat in dumpt (wederzijdse bijdrage dus).