Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Mineville  (Read 233381 times)

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Mineville
« Reply #165 on: 3 March 2011, 14:16:53 »
Op zich mag je mij best wel even vertellen waar je al mijn spullen hebt gelaten die onder mijn villa stonden die je zonder even te emailen/messagen hier gewoon gesloopt hebt.

Is het nu zo moeilijk om in ieder geval even een emailtje te sturen of een berichtje hier, en dan gewoon mij even de gelegenheid te geven om mijn spullen iig weg te halen?

Als je het niet bewaard hebt ga je t maar uit je eigen inventory halen ofzo. T kan me geen fuck schelen.

Ik heb je 2 keer toe uitstel gegeven en aangegeven dat je plot verdwijnt als je het niet afmaakt. Daarnaast was je voor vandaag anderhalve maand niet aanwezig. Je hebt dus _totaal_ geen reden zo uit te vallen. Maar goed, ik heb al je spullen veilig opgeslagen in aparte kisten in m'n storage. Geef maar een gil als je online bent, dan kan je het terug pakken..

Otherside

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Re: Mineville
« Reply #166 on: 3 March 2011, 14:45:20 »
Ik heb je 2 keer toe uitstel gegeven en aangegeven dat je plot verdwijnt als je het niet afmaakt. Daarnaast was je voor vandaag anderhalve maand niet aanwezig. Je hebt dus _totaal_ geen reden zo uit te vallen. Maar goed, ik heb al je spullen veilig opgeslagen in aparte kisten in m'n storage. Geef maar een gil als je online bent, dan kan je het terug pakken..
Ik snap zgmatty wel: zomaar een heel bouwwerk gaan slopen omdat het nog niet "af" is op een willekeurig gekozen datum.  Ik vind het nogal erg dat er beslist wordt om gebouwen te slopen omdat de eigenaar een tijdje niet online is geweest.  Wil dat dan zeggen dat bouwwerken alleen blijven staan als de eigenaar iedere dag minstens 1u online is of zo?  Die vreemde regels zijn ook vrij laat vermeld geweest en mensen die van in het begin een villa bouwen in MineVille wisten nog helemaal niets van die regels.

Ik zou er in ieder geval ook niet mee kunnen lachen.

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Mineville
« Reply #167 on: 3 March 2011, 14:57:46 »
Ik heb je 2 keer toe uitstel gegeven en aangegeven dat je plot verdwijnt als je het niet afmaakt. Daarnaast was je voor vandaag anderhalve maand niet aanwezig. Je hebt dus _totaal_ geen reden zo uit te vallen. Maar goed, ik heb al je spullen veilig opgeslagen in aparte kisten in m'n storage. Geef maar een gil als je online bent, dan kan je het terug pakken..
Ik snap zgmatty wel: zomaar een heel bouwwerk gaan slopen omdat het nog niet "af" is op een willekeurig gekozen datum.  Ik vind het nogal erg dat er beslist wordt om gebouwen te slopen omdat de eigenaar een tijdje niet online is geweest.  Wil dat dan zeggen dat bouwwerken alleen blijven staan als de eigenaar iedere dag minstens 1u online is of zo?  Die vreemde regels zijn ook vrij laat vermeld geweest en mensen die van in het begin een villa bouwen in MineVille wisten nog helemaal niets van die regels.

Ik zou er in ieder geval ook niet mee kunnen lachen.

Ten eerste is het niet op een willekeurige datum, maar op de eerste van de maand. Als je in het topic had gelezen had je kunnen zien dat ik zgmatty 2 keer toe heb aangesproken om zijn bouwwerk af te maken (telkens met een maand termijn). Daarnaast is het niet zo dat je elke dag minstens een 'uur' online moet zijn; ik verwacht dat je elke maand minstens één keer inlogt omdat Mineville bedoelt is voor actieve spelers. Daarnaast mag je van de mensen die in Mineville wonen (en veelal gereserveerd hebben via het forum) dat ze ook daadwerkelijk het forum bijhouden.

In zgmatty's geval heb ik hem zelfs nog een paar keer gewaarschuwd over z'n kisten via rvdm88.

Ik zal in ieder geval de regels in de startpost verhelderen om dit duidelijker te maken.

Anon47385

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 14
  • Hey Hey, Yea Yea
    • View Profile
Re: Mineville
« Reply #168 on: 3 March 2011, 20:03:45 »
Je had me ook gewoon direct kunnen aanspreken, je hebt mn steam, msn en volgens mij elke andere vorm van digitale communicatie die mogelijk is, dat soort dingen hoef je niet via anderen te regelen. JIJ bent degene die het allemaal bedacht, geregeld en verzonnen heeft dus laat dan niet anderen je shit oplossen. Ik ben nooit op de hoogte geweest van de regels van 1 maand enzo. De enige regels waar ik van wist was dat de villa op tijd af moest zijn. Dat wassie niet dus jammer voor mij, geen probleem. Maar neem dan op zijn minst even de moeite om me even DIRECT te contacteren via een mailtje of een steambericht, met het hoe en wat. En laat geen anderen voor je halve berichten overbrengen.

Ik heb alle reden om zo uit te vallen. Immers jij bent de "eigenaar" van het project en in mijn ogen heb je je taak niet goed gedaan. Ik heb tientallen uren besteed aan het helpen met het maken van Mineville, en toen nog heel wat uur aan mijn kelder en spulletjes verzamelen. En dan is er iemand te lui om even zelf contact te zoeken over zo iets. Daar kan ik niet zo goed tegen.

Maar ik kom mn spullen over 1.5 maand wel een keer ophalen, voorlopig ben ik wel weer uitgespeeld.
ALS JE DIT KUNT LEZEN DAN BEN JE NIET MN POST AAN HET LEZEN

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Mineville
« Reply #169 on: 3 March 2011, 21:42:29 »
Ik vind het jammer dat je zo boos hierover bent en kan het ook wel enigzins voorstellen, maar je verwijt mij ook wel dingen onterecht. Zo heb ik bijvoorbeeld je MSN/Steam gegevens helemaal niet (ook nooit gehad). Ik had inderdaad een mogelijkheid om te contacteren via je e-mailadres wat in je forum-profiel staat. Dat heb ik inderdaad niet gedaan.

Ik stel voor dat we het even persoonlijk afhandelen om een public flame-actie te voorkomen. ;)

napo

  • Junior
  • **
  • Posts: 63
    • View Profile
Re: Mineville
« Reply #170 on: 5 March 2011, 10:55:43 »
tbh kan je niet verwachten dat iemand eenieder van mineville persoonlijk gaat aanspreken over "vaste" regels.

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Mineville
« Reply #171 on: 5 March 2011, 15:58:18 »
tbh kan je niet verwachten dat iemand eenieder van mineville persoonlijk gaat aanspreken over "vaste" regels.

Mee eens

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Mineville
« Reply #172 on: 6 March 2011, 10:38:05 »
In mineville had ik een stukje onder oddish zijn plot een tree farm gezet in overleg met hem. er zit nu iemand anders in dat plot ,jermed, en die neemt het recht in eigen handen en die heeft 80% ervan verwijderd en voor zich zelf geclaimed
Volgens mij had milenco ooit gezegd dat je plot gewoon boven gronds is. alles wat ondergrond zit in mineville behoort tot degene die het als eerste claimed.
In elk geval, een reactie van milenco/admin zou ik fijn vinden.

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Mineville
« Reply #173 on: 6 March 2011, 12:37:17 »
Alles direct onder je plot is in de eerste instantie van jezelf. Al het ondergrondse buiten de plots om is voor degene die dit het eerste claimed. In geval van gazeboo en oddish gaat het hier om een persoonlijke afspraak, waarbij gazeebo een deel van oddish z'n plot heeft kunnen gebruiken. Deze overeenkomst gaat niet noodzakelijkerwijs over naar een volgende bewoner. Gazeebo zal in dit geval dus overnieuw moeten overleggen met jermed om te kijken wat mogelijk is.

Echter, het hout was daar was gepland door gazeebo blijft zijn eigendom en deze moet jermed dus ook teruggeven. Ik heb dit ook al ingame met gazeebo kortgesloten.

Gaijin

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Mineville
« Reply #174 on: 6 March 2011, 17:03:05 »
mocht er nog een plot vrijkomen dan heb ik er wel interesse in :)

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Mineville
« Reply #175 on: 21 March 2011, 17:17:04 »
heey milenco,
ik wil graag een plot reserveren in mineville.
Kun je me laten weten als ik er een heb?
Groeten,
Wave535

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Mineville
« Reply #176 on: 21 March 2011, 18:36:05 »
Jullie staan op de reservatielijst :) Op 1 april komen er nieuwe plots beschikbaar.

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Mineville
« Reply #177 on: 21 March 2011, 21:19:27 »
Jullie staan op de reservatielijst :) Op 1 april komen er nieuwe plots beschikbaar.

Grapje zeker?

iDaan

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Mineville
« Reply #178 on: 28 March 2011, 23:12:56 »
Graag voor mij ook een plekje reserveren!
IGN: daanabanana

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Mineville
« Reply #179 on: 31 March 2011, 19:56:35 »
En hier weer de update van de maand april! :)

De plots van de volgende mensen komen vrij:
-jordyaanen (Niets met plot gedaan)
-Cornmeister (Niets met plot gedaan)
-Magickage (Plot is niet af)

Meeloow krijgt een maand uitstel.

De volgende mensen die hebben gereserveerd krijgen in plaats van bovenstaande mensen een plot toegewezen:
-Gaijin
-wave535
-daanabanana

Gefeliciteerd met jullie plot en welkom in Mineville! Jullie hebben tot 30 april de tijd iets moois van jullie plot te maken! Vergeet niet de regels die in de startpost staan! De indeling is te vinden in de startpost en onder het centrum in de centrale hal.

Ook heb ik weer een nieuwe watchlist gemaakt voor mensen die hun plot na 30 april kwijt kunnen raken. Deze lijst staat hieronder:
-Meeloow (plot moet volledig af zijn en gekeurd!)
-Gaijin (plot moet volledig af zijn en gekeurd!)
-wave535 (plot moet volledig af zijn en gekeurd!)
-daanabanana (plot moet volledig af zijn en gekeurd!)
-TheMasterofDome (moet weer actief gaan spelen!) (13-02-2011 16:43)
-Victoryas (moet weer actief gaan spelen!) (20-02-2011 01:48)
-Tanqus (moet weer actief gaan spelen!) (02-02-2011 20:49)
-icyzer (moet weer actief gaan spelen!) (14-02-2011 11:35)

Forum » Tweakcraft » Projecten » Mineville