Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Hsheepypx

Pages: 1 ... 8 9 [10] 11
136
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 26 July 2012, 14:18:12 »
nieuwe main goed plan

137
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 26 July 2012, 14:11:16 »
<3 end dragon gekilled er is niks boeiends meer :D

138
Projecten / Re: weg is weg
« on: 25 July 2012, 09:29:41 »
Ik vind zelf de wegen niet zo een goed plan omdat je dan allemaal wegen krijgt, een heel raster en dan kan je niks meer zelf gaan bouwen.

139
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 24 July 2012, 09:10:16 »
Air-state en potion-effect is nu ook world-afhankelijk, dus hiermee kan je als het goed is nu niet meer 'cheaten'. :)
Kan je de fall dmg ook uit zetten nogal irritant als je valt in main en gaat naar survival dat je dood valt  *D

140
Tweakcraft / Re: TweakCart2
« on: 18 July 2012, 08:58:28 »
Van harte Gefeliciteerd allemaal, een werkende Tweakcart2 wie had dat verwacht.  *;

141
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 16 July 2012, 19:41:32 »
ja bram dat krijg je als je zelfmoord acties uitvoerd met de gear van andere personen..
Dat dus.

142
Tweakcraft / Re: Tijdelijke survival-wereld
« on: 7 July 2012, 16:36:35 »
Grieven en terug plaatsen mocht ook right? om in een kluis tekomen?

143
Magazine / Re: magazine stopt
« on: 6 July 2012, 18:37:40 »
Het is jammer dat het stopt, en zo weinig verschenen is.
Het interview was erg interessant.
Toch bedankt voor het maken ervan.

144
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 1 July 2012, 18:39:00 »
Aangezien ik de enquĂȘte ook heb ingevuld zal ik een aantal keuzes ook nog even toelichten.

Tegen griefen en stelen zeg ik pertinent nee. Andermans zaken hoor je van af te blijven. Je zou bijvoorbeeld een food chest op je terrein neer kunnen zetten, waar anderen vrij uit mogen pakken, mits dit binnen de perken blijft. Niet om geheel leeg te roven dus. ;)

Ik zie liever Player versus World, dan Player versus Player.

Stel dat het PvP blijft, dan vind ik wel dat je elkaar niet hoort af te slachten op elkaars bouwterrein (deze heb ik al ergens eerder in het topic voorbij zien komen). Misschien dat dit te ver gaat, maar is het een idee om elkaar uit te dagen, net als in de middeleeuwen of het wilde westen? Wijst een ander dit af, dan laat de uitdager je met rust. Een tijd geleden kwam ik op een server een plugin tegen die dit regelde. Dat werkte volgens mij met het veranderen van game modes van de players die elkaar uitdaagden (/battle <player> en /battle accept).

Geen idee of ik nog iets vergeet, m'n hoofd is nu leeg. :P
Agree. survivallen vind ik ook player vs world. en niet player vs player

145
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 27 June 2012, 15:42:20 »
Het survival topic het moet niet gekker worden.
Ik vind survival wel leuk alleen player versus enemy.
Ik vind PvP niet leuk.

146
Tweakcraft / Re: Mobtower-beleid
« on: 24 June 2012, 09:24:53 »
Zow jij was nog lang wakker :) ik weet wel hoe we dat op kunnen lossen de torch's  weg halen gaan ze niet meer breeden even kijken hoeveel er in zo een ding moeten voor een irongolem.
---
One Iron Golem will be able to spawn for every 15 Villagers in a village. So 15-31 Villagers spawn 1 Iron Golem, 32-47 spawn 2 Iron Golems etc..
laten we dan 32/33 aanhouden weet niet hoeveel torens of lege hokjes we dan behouden maar dat zien we dan wel.

147
Tweakcraft / Re: Mobtower-beleid
« on: 22 June 2012, 23:27:36 »
Ik zie trouwens nog niet zo goed hoe je een echte iron-drop farm maakt. Ik heb bij verscheidene spelers een vierkant gezien met villagers en veel deuren, waar heel sporadisch een "iron man" spawned. Echter is deze spawnrate dusdanig laag dat ik het persoonlijk niet echt een farm vind.
idd spawn iron golem is erg laag en dan heb je zoveel villagers nodig om meer rate tekrijgen is denk ik niet tedoen

148
Tweakcraft / Re: Mobtower-beleid
« on: 22 June 2012, 20:42:41 »
Warp: Blazefarm

149
Support / Re: De werking van Redstone
« on: 19 June 2012, 10:45:50 »
Dat zou ik graag ook willen weten.

150
Support / Re: Cannot reach server.
« on: 17 June 2012, 10:02:27 »
run as administrator?

Pages: 1 ... 8 9 [10] 11