Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Mineville  (Read 230723 times)

1MysteryMan1

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #75 on: 11 November 2010, 00:04:16 »
Ik weet niet of MysteryMan dit nu al gedaan heeft of niet; ik heb maar naar de render gekeken.

Rood zijn ongekapte bladeren van bomen. Wat er niet zoveel zijn, als we met zijn allen daar even aan bezig zijn, en oranje is het strand dat nog gedaan moet worden volgens de render.

De grote paarse pijl naar de verneukte parkeerplaats gemaakt met paint is een ideetje van mij; ik vind het immers een beetje onrealistisch dat een grote weg loopt op een trap :/. Bij grote bezienswaardigheden zijn wel altijd parkeerplaatsen, dus misschien kunnen we er een parkeerplein van maken met toeloop naar Niagara, en een glazen bridge naar het viewpoint.

(As a side note; ik vind mijn biomesh-strand toch wel geslaagd (A). Het is het stuk vanboven tussen het rode vierkant en het oranje rondje ongeveer. Het meest rechterstuk niet meer, toen ik werd gedwongen starcraftII te gaan spelen.)

En de glasvezeltunnel van Meaglin moet ook nog af natuurlijk.
Ik denk als we dit met een klein groepje aan pakken, we binnen een paar uurtjes toch wel rond het hele eiland een mooi strand hebben liggen.

Ook moet dat stuk boven jou biomesh strand (in-game: zuid-oost) nog worden weggehakt, want dat zijn nog geeneens 5 blokjes zee op sommige punten. Had ik eventjes gemist :)

Meaglin

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 55
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #76 on: 12 November 2010, 08:05:48 »
Die glasvezel tunnel is al weer lang af alleen moet iedereen zijn huis nog aansluiten.

User.tmp

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 6
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #77 on: 18 November 2010, 17:09:51 »
Ik zie dat er nog een stuk of wat plots onbebouwd zijn, wat gebeurt daar mee?

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #78 on: 18 November 2010, 22:15:17 »
Een aantal plots zijn inderdaad nog geheel onbebouwd. TheMasterOfDome heb ik hierover aangesproken en die gaat nu beginnen. Wussie heeft aangegeven voorlopig geen tijd te hebben hiervoor en heeft er geen moeite mee dat zijn plot naar een ander gaat. Deze komt dus vrij. Mennotrein is de laatste die nog niets heeft gebouwd. Hem heb ik al een tijd niet gezien en dus ook nog niet hierover kunnen aanspreken.

Daarnaast is er een groep die al wel een tijdje een gedeelte heeft gebouwd (bijv. enkel de voorgevel) maar verder nog niets. Die ben ik hierover ook aan het aanspreken.

Als straks alle plots zijn bebouwd is er ook een mogelijkheid om de rest van het eiland wat op te fleuren (denk hierbij aan pleintjes waarop rotonde's kunnen komen, stranden en evt. beplanting tussen de plots). Ik ben benieuwd wat de Mineville bewoners hier precies mee willen. Als we dat met z'n allen aangeven hier op het forum kunnen we vast tot een goed idee komen wat we kunnen uitvoeren :)

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #79 on: 20 November 2010, 22:56:24 »
Ik heb de volgende maand een examens. Maar mijn broertje ArkaClone zou in de tussentijd helpen.

Overigens staat mijn villa zelf er al wel.

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #80 on: 28 November 2010, 13:30:38 »
Opzich lijkt het mij wel leuk als we bomen tussen de plots mogen plaatsen, mits beide eigenaren het daar mee eens zijn.

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #81 on: 28 November 2010, 14:04:25 »
Er zijn inderdaad meer mensen die hier behoefte aan hebben of zoiets al gedaan hebben.

Om die reden is het toevoegen van natuur tussen de plots vanaf nu toegestaan, mits het akkoord is met de buren! Houd het aub wel een beetje beschaafd en zorg ervoor dat het park nog wel herkenbaar is (dus niet dat _overal_ bomen staan en alles park wordt :P)

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #82 on: 29 November 2010, 11:54:18 »
Ik ben net even alle plots nagelopen en voor het grootste deel heeft iedereen hard gewerkt en wat moois gemaakt van z'n villa! Er zijn echter nog een paar plots geheel onbebouwd en sommige plots zijn nog niet af.

Ik wil de volgende mensen verzoeken hun plot volledig af te maken voor 31 december. Zijn ze dan nog niet af, worden ze opnieuw toebedeeld!

Bart0n
mennotrein
YopY
TheMasterOfDome
Smartie89
ChrissieOne
DevilNL
zgmatty
svardskampe
Rholon
Llamaducks (het lijkt nu ook meer op een fort dan op een villa!)
Leovanhaaren
icyzer
Giordino
GuntherGW

iwritecode

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 61
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #83 on: 30 November 2010, 11:50:22 »
Mocht er nog een plek vrij komen, dan hou ik me zeker aanbevolen :-)

Eeverion

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 14
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #84 on: 30 November 2010, 13:25:47 »
Ik zoek inspiratie voor een mooie mix aan bouwmaterialen. Iemand een suggestie?
Ingame: Eeverion
GoT: Red Lion

Farlord

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #85 on: 30 November 2010, 21:43:41 »
mm ik ben druk bezig en mijn plot zal wel snel klaar zijn (hoop ik). Ik neem aan dat ik het ook af moet hebben voor 31 december?

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #86 on: 30 November 2010, 22:21:26 »
@Farlord: Je villa leek af toen ik er vluchtig naar keek gisteren. Als het toch niet af is, dan inderdaad afmaken voor 31 december. ;) Geldt trouwens ook voor de anderen die niet in het lijstje staan maar waarvan de villa toch nog niet af is.

@Iwritecode: Door je post hier sta je op de wachtlijst voor plots die mogelijk vrij komen. Anderen mogen hier ook posten om op de wachtlijst te komen. Vips blijven echter voorrang houden!

Farlord

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #87 on: 1 December 2010, 09:15:04 »
Ja je keek waarschijnlijk naar de voorkant de zijkant is nog deels open   ::)

leovanhaaren

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #88 on: 1 December 2010, 11:36:44 »
Mwah mijn villa komt nooit 100% ingericht etc af voor 31 december hoor. Daar is deze periode van het jaar ff te druk voor. :(

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #89 on: 1 December 2010, 17:49:15 »
Inrichting maakt ook niet uit Leo. :) Het gaat er puur om dat het er vanaf de buitenkant als 'af' uitziet. Dit moet toch wel te realiseren met nog een maand de tijd?

Forum » Tweakcraft » Projecten » Mineville