Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Peking  (Read 131751 times)

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: Peking
« Reply #30 on: 23 November 2010, 22:06:03 »
Ik wil je graag helpen! Jij geeft mij commandos, ik voer het uit. :P

Zupertails

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 82
  • asterinzitmagget
    • View Profile
    • Zupertails' stuff
Re: Peking
« Reply #31 on: 24 November 2010, 13:46:28 »
Awesomz
Voorlopig kunnen we even niet inloggen op de server (notch-pruts-update), maar de dingen die nu in de wachtrij staan zijn de volgende : (niet per sé in volgorde van belangrijkheid)

 - Levellen van de grond binnen de muren van Peking, en preferabel opvullen met dirt/gras (is geen must, maar als je kan kiezen...)
 - South Gate : de berg wegkappen tussen de 2 'benen' van het U-vormige stuk die uit de gate schieten
 - South East Gate : Berg weghalen over de South East Bridge


Todo list voor mezelf, wel in volgorde van belangrijkheid :
 1) in Photoshop een gedetailleerdere map maken
 2) de outlines van elk gebouw alvast in blokjes tekenen op de map, zodat men zelfstandig kan verderwerken zonder mijn toezien
 3) graven kappen en grond opvullen


Peking, motherfucker! DO YOU SPEAK IT

ArcanisNl

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 162
    • View Profile
Re: Peking
« Reply #32 on: 2 December 2010, 18:34:55 »
krijgen we nog updates?  ;D

Zupertails

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 82
  • asterinzitmagget
    • View Profile
    • Zupertails' stuff
Re: Peking
« Reply #33 on: 2 December 2010, 20:29:34 »
Ge hebt gelijk , ik ben lui in het maken van updates.

Aaaaaanywayz...

Afbraakwerken van de berg boven de South East bridge


Nog een mooi'ke van de afgewerkte brug over de rivier. By night omdat alles er dan beter uitziet


Renderfoutjes ftw. Zo zie je maar hoeveel mollen er onder Peking zitten


Eén van de legendarische bordjes :)
PS : als je meegewerkt hebt aan Peking, aarzel dan niet om aan de South Gate een bordje te plaatsen met je naam op ;)


Deze gate dus


Diezelfde south gate nog eens overdag, met enkele actieve gravers


Beginselen van weeral een nieuw gebouwtje in Peking : de rechter scheidingsmuur van het eerste binnenplein. Dit plein zal het eerste worden wat je ziet eens je de gates binnenstapt.




Oh ja, van wie is dit gebouwtje? imacbest liet al weten dat het zijn bouwsel was binnen de muren van Peking. Nu nog de persoon vinden van wie dit hier is, dus :)



Peking, motherfucker! DO YOU SPEAK IT

ArcanisNl

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 162
    • View Profile
Re: Peking
« Reply #34 on: 4 December 2010, 09:24:37 »
ik ben even zat van het droogleggen/muurtjes bouwen dus ben begonnen met Peking centraal station

bace77

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Peking
« Reply #35 on: 7 December 2010, 18:09:44 »
Als ik vandaag een gaatje vind zal ik al eens een steentje bijdragen se   :o

Zupertails

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 82
  • asterinzitmagget
    • View Profile
    • Zupertails' stuff
Re: Peking
« Reply #36 on: 7 December 2010, 18:52:48 »
graven, slet! :p
Peking, motherfucker! DO YOU SPEAK IT

Zupertails

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 82
  • asterinzitmagget
    • View Profile
    • Zupertails' stuff
Re: Peking
« Reply #37 on: 9 December 2010, 21:57:53 »
Naar gewoontje nog wat foto's van de gebeurde werken tot nu toe :


De beginselen van het eerste binnenplein van zodra je door South Gate komt


Idem, uit een ander camera view


En nog eentje om het af te leren


Nightview van het geheel binnenplein tot nu toe


Nog "snel even" een stukje berg weggekapt met nieuwe MC'ers bace77 en Stampvoet
Peking, motherfucker! DO YOU SPEAK IT

Zupertails

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 82
  • asterinzitmagget
    • View Profile
    • Zupertails' stuff
Re: Peking
« Reply #38 on: 16 December 2010, 19:29:45 »
Updates voor de mensen die peking ondertussen nog niet hebben bezocht (jaja, je moet af en toe van je laten horen)


Dankjewel Driaker om de Zuid-ingang zo goed als op je eentje te betegelen ;)


't zelfde maar vanuit een andere hoek


Stap je door de zuiderpoort : krijg je dit te zien.
Het eerste echte binnenplein waar de voorbije dagen al serieus wat manuren in gestoken zijn. 't Is bijna volledig plat.
Peking, motherfucker! DO YOU SPEAK IT

theempire37

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 200
  • <generic nonsence>
    • View Profile
Re: Peking
« Reply #39 on: 17 December 2010, 00:36:36 »
ik ben mijn project helms deep een beetje beu dus ga ik je maar helpen met peking :)

Zupertails

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 82
  • asterinzitmagget
    • View Profile
    • Zupertails' stuff
Re: Peking
« Reply #40 on: 18 December 2010, 18:23:03 »
Hoewel ik de volledige muur van smoothstone wel waardeer in het begin plein had ik graag gehad dat zulke dingen eerst op voorhand worden gevraagd.
Waarom?
Wel je smoothstone is een beetje tevergeefs, beste onbekende bouwer, want de muur moest in dirt....
Peking, motherfucker! DO YOU SPEAK IT

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Peking
« Reply #41 on: 19 December 2010, 11:12:15 »
whahaha oeps :P
dat is best lullig hehe. naja hij heeft in elk geval plezier gehad in het bouwen van een mooi muurtje mag ik dan hopen.

Rman

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
Re: Peking
« Reply #42 on: 19 December 2010, 12:19:05 »
Hoewel ik de volledige muur van smoothstone wel waardeer in het begin plein had ik graag gehad dat zulke dingen eerst op voorhand worden gevraagd.
Waarom?
Wel je smoothstone is een beetje tevergeefs, beste onbekende bouwer, want de muur moest in dirt....

Ik wil ook wel een stukje bouwen/graven aan je project; als je duidelijke instructie geeft:
mijn ingame nick is rman_nl
« Last Edit: 20 December 2010, 23:30:14 by Rman »

Zupertails

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 82
  • asterinzitmagget
    • View Profile
    • Zupertails' stuff
Re: Peking
« Reply #43 on: 20 December 2010, 07:27:45 »
Duidelijke instructies (hoewel vrij veel seriewerk) it is :
 - Alle bergen plat tot op het punt dat je eronder al een bouwwerk tegenkomt (hier en daar zal je al dingen onder de bergen vinden, zoals outlines of volledige gebouwen.
 - De rivier rondom Peking dient nog steeds verder uitgegraven te worden. Deze is 52 blokjes breed vanaf de oever-rand geteld. Wanneer je even op de map kijkt zal je al en aanduiding vinden van hoe deze moet lopen. De prioriteit gaat bij de rivier uit naar het 52 breed maken van de rivier, niet naar het aanleggen van de oever aan de buitenkant.
 - Voor mensen met sponzen : het volledige noordelijke stuk van Peking (ong. 80% van de oppervlakte) mag nog geëgaliseerd en drooggelegd worden.
 - Voor mensen die HEEEEL nauwkeurig zijn - ik ben een pietje precies als het daarop neerkomt - : de buitenkant van de South East Gate is het spiegelbeeld van de South West gate. Kijk je op de map, zal je zien dat SW-gate nog moet worden gebouwd. Let wel : ENKEL DE BUITENKANT, gezien de binnenkant er totaal anders uitziet.
 - Voor de minder creatieve mens : de volledige ommuring van Peking afwerken. Zie pagina 1 van deze thread voor een plannetje van hor de doorsnee van de muur is, of kijk gewoon naar een bestaande muur.

EDIT : gezien mensen niet graag zoeken en klikken, hierbij de link naar de doorsnede van een Peking-muur
http://minedraft.net/?md=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
8 breed onderaan, 6 breed bovenaan, dus. Alles in dirt behalve de onderste en bovenste laag. Onderaan een rand van Cobble, en bovenaan een laag smooth.
Ben je ECHT ijverig, mag je al een laag halfstones leggen aan de buitenkant van de muur (1 laagje slechts).


This should keep you busy ;)
« Last Edit: 20 December 2010, 07:31:48 by Zupertails »
Peking, motherfucker! DO YOU SPEAK IT

Divania

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 8
    • View Profile
Re: Peking
« Reply #44 on: 31 December 2010, 14:59:13 »
Erg jammer dat het gedeelte achter de gate van supreme harmony door admin vlak is gemaakt :(((

Forum » Tweakcraft » Projecten » Peking