Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Minecraft 1.0 & Tweakcraft  (Read 50963 times)

88bram

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: Minecraft 1.0 & Tweakcraft
« Reply #45 on: 26 November 2011, 16:24:07 »
Grotendeels mee eens, alleen vind ik /back alleen voor VIP+ niet echt handig. Ik ben bang dat je dan gezeur krijgt, dan moeten we de Builders eerst teleporten en gaan ze vervolgens zeuren of ik ze weer wil terug teleporten.

Voorheen hadden builders ook /tpchere en dat is toendertijd ook weggehaald ivm het feit dat VIP dan weinig voordeel had tegenover builder. /back word nu om dezelfde reden van builders afgenomen. Wil je teleporten? Heel simpel, doneer.
Zoals al uitgelegd was, er blijft nog volledige /homes functionaliteit voor builders dus ze kunnen nog precies hetzelfde doen als wat back deed alleen zal het wat meer werk kosten en moet je wat meer nadenken voordat je overal maar heen warped/homed.
Ben ik helemaal mee eens, hoop alleen op niet nog meer teleport gezeur van Builder- :)

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Minecraft 1.0 & Tweakcraft
« Reply #46 on: 26 November 2011, 17:52:29 »
Grotendeels mee eens, alleen vind ik /back alleen voor VIP+ niet echt handig. Ik ben bang dat je dan gezeur krijgt, dan moeten we de Builders eerst teleporten en gaan ze vervolgens zeuren of ik ze weer wil terug teleporten.

Voorheen hadden builders ook /tpchere en dat is toendertijd ook weggehaald ivm het feit dat VIP dan weinig voordeel had tegenover builder. /back word nu om dezelfde reden van builders afgenomen. Wil je teleporten? Heel simpel, doneer.
Zoals al uitgelegd was, er blijft nog volledige /homes functionaliteit voor builders dus ze kunnen nog precies hetzelfde doen als wat back deed alleen zal het wat meer werk kosten en moet je wat meer nadenken voordat je overal maar heen warped/homed.
Ben ik helemaal mee eens, hoop alleen op niet nog meer teleport gezeur van Builder- :)

Dan geef je ze een quote van de Braboneger :P Gewoon betalen, afschuiven, aftikken met die mars

88bram

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: Minecraft 1.0 & Tweakcraft
« Reply #47 on: 26 November 2011, 18:34:36 »
Grotendeels mee eens, alleen vind ik /back alleen voor VIP+ niet echt handig. Ik ben bang dat je dan gezeur krijgt, dan moeten we de Builders eerst teleporten en gaan ze vervolgens zeuren of ik ze weer wil terug teleporten.

Voorheen hadden builders ook /tpchere en dat is toendertijd ook weggehaald ivm het feit dat VIP dan weinig voordeel had tegenover builder. /back word nu om dezelfde reden van builders afgenomen. Wil je teleporten? Heel simpel, doneer.
Zoals al uitgelegd was, er blijft nog volledige /homes functionaliteit voor builders dus ze kunnen nog precies hetzelfde doen als wat back deed alleen zal het wat meer werk kosten en moet je wat meer nadenken voordat je overal maar heen warped/homed.
Ben ik helemaal mee eens, hoop alleen op niet nog meer teleport gezeur van Builder- :)

Dan geef je ze een quote van de Braboneger :P Gewoon betalen, afschuiven, aftikken met die mars
})

Daz Bonez

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 23
    • View Profile
Re: Minecraft 1.0 & Tweakcraft
« Reply #48 on: 27 November 2011, 12:28:13 »
Mja in ieder geval, als die nieuwe survival wereld er komt, dan ga ik wel betalen.

Teutates

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 221
    • View Profile
Re: Minecraft 1.0 & Tweakcraft
« Reply #49 on: 27 November 2011, 12:51:25 »

[/quote]
Ben ik helemaal mee eens, hoop alleen op niet nog meer teleport gezeur van Builder- :)
[/quote]

Gewoon teleporteren naar een of andere lava meer >_<

Oxbk

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 15
    • View Profile
Re: Minecraft 1.0 & Tweakcraft
« Reply #50 on: 30 November 2011, 15:40:39 »
Enig idee wanneer we overgaan?
Ben het zat om stone te minen en wil nu eindelijk iets gaan bouwen.
(ook al kom ik nog erg veel stone te kort)

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Minecraft 1.0 & Tweakcraft
« Reply #51 on: 30 November 2011, 16:02:07 »
Enig idee wanneer we overgaan?
Ben het zat om stone te minen en wil nu eindelijk iets gaan bouwen.
(ook al kom ik nog erg veel stone te kort)

Als alles goed loopt kunnen we waarschijnlijk vanavond/vannacht over.

duvelke666

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 71
    • View Profile
Re: Minecraft 1.0 & Tweakcraft
« Reply #52 on: 30 November 2011, 16:12:20 »
waarom gebeuren deze dingen altijd wanneer ik school heb  ;(
wil ook wel eens een keer er bij zijn wanneer er iets groots staat te gebeuren ;(
maybe ben ik wel net op tijd thuis ofzo
Leave the cookie and nobody gets hurt !!

Oxbk

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 15
    • View Profile
Re: Minecraft 1.0 & Tweakcraft
« Reply #53 on: 30 November 2011, 17:09:55 »
Enig idee wanneer we overgaan?
Ben het zat om stone te minen en wil nu eindelijk iets gaan bouwen.
(ook al kom ik nog erg veel stone te kort)

Als alles goed loopt kunnen we waarschijnlijk vanavond/vannacht over.

I love you  *;

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: Minecraft 1.0 & Tweakcraft
« Reply #54 on: 21 December 2011, 06:19:33 »
Opening post aangepast met huidige implementatie van de werelden, in plaats van hoe het toentertijd gepland was.

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Minecraft 1.0 & Tweakcraft