Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Poll

Spreekt het thema bouwen jullie aan?

Ja
33 (80.5%)
Nee
2 (4.9%)
Heb het al veel te druk met andere projecten
6 (14.6%)
Andere speltype: Reactie in topic.
0 (0%)

Total Members Voted: 39

Author Topic: Building Themes  (Read 31961 times)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Building Themes
« Reply #15 on: 10 April 2011, 14:52:06 »
Red dead redemption style? :P

Meaglin

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 55
    • View Profile
Re: Building Themes
« Reply #16 on: 10 April 2011, 19:22:27 »
Verder kan ik wel regelen dat bepaalde map features versterkt worden mbt de world generation (denk aan desert only) of veel bergen etc... dan moet ik wel de map pregeneraten maar dat wil ik best doen.

Knakworst

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 20
    • View Profile
Re: Building Themes
« Reply #17 on: 16 April 2011, 22:41:29 »
Misschien ook nog een idee: de wereld van de gratis app Epic Citadel. Deze is alleen voor iOS. Ik weet dus niet hoveel mensen die app kunnen downloaden. Maar ik denk wel genoeg om het project werkelijkheid te laten woorden 8)

Groetjes UNOX

Giordino

  • Belangrijk
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 755
  • VIP
    • View Profile
Re: Building Themes
« Reply #18 on: 18 April 2011, 10:08:34 »
Ik vind het een goed en leuk idee.
Mij zal je er zeker gaan vinden als het eenmaal zover is.

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Building Themes
« Reply #19 on: 23 April 2011, 00:22:15 »
waarom op een tijdelijke map, dit kan toch ook op de grote tweakcraftmap?

napo

  • Junior
  • **
  • Posts: 63
    • View Profile
Re: Building Themes
« Reply #20 on: 23 April 2011, 11:25:16 »
waarom op een tijdelijke map, dit kan toch ook op de grote tweakcraftmap?

Het doel is om een wereld te creeeren in 1 thema, dat gaat moeilijk als er al random bouwwerken staan

Serendipity

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 253
    • View Profile
Re: Building Themes
« Reply #21 on: 28 May 2011, 19:32:02 »
Ik hoop dat we dit binnenkort een keer gaan doen!

Misschien nog wat ideeën:

Zoals M1ke als zei, verschillende mensen maken ook iets vets.
Wat nou als je een gebied maakt, en daarin 4x 500 * 500 areas maakt. Dan maak je 4 teams, die wel een beetje eerlijk verdeeld zijn.

Daarna ga je per team een onderdeel van de map bouwen. Hierdoor heb je een kleiner stuk om je op te focussen, en hoef je niet de ene dag op x100 y 100 te zijn, en de volgende dag bij 800 800 te bouwen.

Ook ben ik van mening dat je resources uit de "normale" wereld mee zou moeten kunnen nemen. Sowieso je tools, maar dan niet teveel. Desnoods mag je per speler 1 LC meenemen, die door admins verhuisd wordt ofzo. Dat lijkt mij een goede manier om te beginnen, en zo kun je ook binnen te team afspreken wie wat meeneemt.

graag reactie ;)
Disclaimer
De content hierboven is door de eigenaar met de grootste zorg samengesteld, doch, de eigenaar aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Ook aanvaardt de eigenaar geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke misvattingen.

Serendipity

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 253
    • View Profile
Re: Building Themes
« Reply #22 on: 28 May 2011, 19:35:57 »
Dan nog een kort stukje erbij:

Ik wil best daarna, eventueel in samenwerking met anderen, een speciaal texturepack maken, waardoor het geheel er helemaal vet uit komt te zien!
Disclaimer
De content hierboven is door de eigenaar met de grootste zorg samengesteld, doch, de eigenaar aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Ook aanvaardt de eigenaar geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke misvattingen.

M1ke

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 135
    • View Profile
Re: Building Themes
« Reply #23 on: 29 May 2011, 15:10:39 »
Teams vind ik dus helemaal niets aan, het is de bedoeling om samen te werken met de hele server en niet tegen elkaar te strijden.

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Building Themes
« Reply #24 on: 29 May 2011, 15:40:22 »
Ben het eerlijk gezegd met M1ke eens. Ik vind een competitief element persoonlijk niks aan. Ik wil geen wedstrijdje van minecraft maken. Ik wil gewoon leuke gebouwen/dingen bouwen die ik in mijn hoofd verzonnen heb. :P

napo

  • Junior
  • **
  • Posts: 63
    • View Profile
Re: Building Themes
« Reply #25 on: 30 May 2011, 18:58:13 »
Dan nog een kort stukje erbij:

Ik wil best daarna, eventueel in samenwerking met anderen, een speciaal texturepack maken, waardoor het geheel er helemaal vet uit komt te zien!

Als het er niet goed uit ziet in de stock textures waarom dan moeite doen om het minder mooie er mooier uit te laten zien door textures, voegt wat dat betreft weinig toe voor de gemiddelde speler.

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Building Themes