Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - windwarrior

Pages: 1 [2] 3 4 ... 8
16
Support / Re: [Plugin] Bukkit attractie rails
« on: 10 August 2013, 16:43:54 »
Je kan ze denk ik zelfs stopzetten door 0% op het bordje te zetten, het is zowel versnelling als vertraging :). Zoals ik het nu heb behoud een cart snelheid voor maximaal 16 blocks (instelbaar met @getalletje). Dus de cart wordt na x blocks losgelaten en heeft weer wrijving.

17
Support / Re: [Plugin] Bukkit attractie rails
« on: 10 August 2013, 03:02:54 »
Is het duurder of goedkoper om carts sneller te laten rijden dan met booster rails? Lijkt mij namelijk niet zo gewenst als het goedkoper is om te maken, omdat dan niemand meer de booster rails maakt :+

Dit was dus precies mijn angst, maar een goldblock is ongeveer even duur als 9 powered rails he, vergeet dat niet. Dus de manier waarop ik het probeer te balancen is dat deze methode iets duurder is dan powered rails, maar met voordeel dat de carts met constante snelheid rijden. Experimenting some more.. :p

18
Support / Re: [Plugin] Bukkit attractie rails
« on: 9 August 2013, 22:10:05 »
De plugins zien er heel tof uit, maar nemen heel veel libraries en code mee die onderhouden moet worden. Daarom lijkt me het beter om de meest essentiele delen in tweakcart op te nemen, daarvoor is tweakcart immers bedoeld. Als voorbeeld van wat tweakcart kan doen heb ik het volgende geprogrammeerd, en hoop dit binnenkort op TC te mogen zetten:


Dit zorgt ervoor dat carts versneld (of vertraagd!) worden met een bepaald percentage (natuurlijk tot de maximum snelheid behaald is), en dan wordt die snelheid voor een bepaald aantal blocks behouden.

19
Algemeen / Re: Newbie mLavaert
« on: 8 August 2013, 15:42:14 »
Goeiemorgen

20
Support / Re: Suggestiebox
« on: 7 August 2013, 20:10:03 »
Kan auto stack ook uit worden gezet in survival? Het is een beetje cheaten waneer je 1 stack healing potions kan meenemen.
Gaat afaik niet, al eens eerder aangegeven(2/3 resets terug)
Okay, jammer.

Wat ik aan de code van SnowBalls kan zien worden de recepies en stacksizes serverwide aangepast idd

21
Projecten / Re: [Aanbesteding] Station OeiTown Racecircuit
« on: 28 June 2013, 20:48:24 »
Vastgoed is mijn specialiteit niet, ik kan u wel haast ongebruikte v-250 treinstellen aanbieden, een italiaanse vriend van me wil ervanaf.

22
Algemeen / Re: Just married
« on: 14 June 2013, 17:13:08 »
Gefeliciteerd!

23
Tweakcraft / Re: Tweakcraft over op 1.5.1
« on: 27 March 2013, 17:55:12 »
Quote
TweakCart is nog steeds een heikel punt; in de nabije toekomst zal er hopelijk een oplossing komen voor het inconsequente updaten van deze plugin. Excuses voor het ongemak!

* kijkt even in de issuetracker, ziet niks nieuws staan, oke, zal wel werken dan.

Wat ik natuurlijk bedoel te zeggen, *wat* is er stuk, "stuk" is nogal ehh, een groot woord. Ik wil een reproduceerbaar testscenario.

24
Support / Re: Mods maken/aanpassen
« on: 25 February 2013, 09:30:03 »
In MCP zitten wat tools om de obfuscationschemes twee kanten op te kunnen vertalen, je hebt geloof ik ergens een script "reobfuscate", als je klaar bent met het uitvoeren van je aanpassingen aan minecraft kan je dat script draaien om de code weer terug te vertalen naar onleesbare code.

25
Support / Re: clay is op
« on: 27 November 2012, 11:38:56 »
Wat je op deze manier wel weer faciliteert, is dat mensen die nieuw binnenkomen op de server een verminderde kans hebben op klei. Wat dan de vraag is, is of je weer schaarste van een veelgebruikt bouwmateriaal wil hebben, en daarmee de mensen die toevallig veel clay hebben zitten hunten weer hetzelfde voordeel wil geven als dat ze vroeger hadden.

Ik vond het eigenlijk wel leuk dat er eindelijk met clay gebouwt werd, in plaats van dat het een resource in storages was.

26
Support / Re: Suggestiebox
« on: 3 November 2012, 10:24:22 »
Volgens mij kan dat niet zonder dat er een api voor bestaat in bukkit, ander moet je het _in_  bukkit aanpassen, en dat is eigenlijk alleen maar vervelend. Dus daaarvoor moet je even wachten tot bukkit dat naar plugindevvers openstelt :)

27
Projecten / Re: University of Oxford
« on: 19 August 2012, 00:15:20 »
Jongens, beetje respect voor elkaar kan geen kwaad. Nuja, veel succes Arnold en Panorama, maak er iets vets van :)!

28
Projecten / Re: Project Atomium
« on: 13 August 2012, 17:42:01 »
titelfix :P

29
Algemeen / Re: Communicatie error!
« on: 31 July 2012, 12:23:29 »
Dat gebeurt af en toe, gewoon nog een keertje proberen :), meestal lukt het na een aantal keer wel :).

30
Support / Re: [ON HIATUS] [Plugin] TweakCart 0.2.4
« on: 12 July 2012, 15:04:11 »
die dependencies zijn alleen noodzakelijk bij het compilen :), en je kan ze er ook wel uitslopen geloof ik, in de plugin.yml staat alles was NIET strict noodzakelijk is onder soft depend.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 8