Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Website onderhoud  (Read 14872 times)

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Website onderhoud
« on: 17 November 2011, 19:56:11 »
De afgelopen tijd is het weer het één en ander aan de website gesleuteld. Allereerst zul je ongetwijfeld de mooie knopjes onder deze post gezien hebben. Je kan nu nieuws-berichten (zowel voor het hoofd-nieuws als voor Tweakcraft Magazine-nieuws) en projecten liken op Facebook, Twitter, LinkedIn en Google+! Zo kan je ook makkelijk je eigen bouwwerken hier delen met je familie en vrienden. :) Bedankt TheSec voor de suggestie!

Maddox heeft ook een bijdrage geleverd aan de site door middel van dit overzicht van alle server-commando's! Bedankt Djmaddox!

Ook het projecten-onderdeel op de website heeft een update gekregen: Bij projecten in sky wordt nu de correcte voorbeeld-render gepakt en op verzoek is de mogelijkheid toegevoegd projecten uit Survival te weergeven op de website.

Tot slot is er nog wat klein onderhoud gepleegd, waaronder: Vouch/Forum/Inventory restore berichten komen nu zowel Ingame als op IRC, door de hele site heel zijn de namen correct opgemaakt en ook is er bij Zonebeheer de optie "Notify" toegevoegd.


Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: Website onderhoud
« Reply #1 on: 18 November 2011, 00:45:03 »
Goed werk Milenco!

Teutates

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 221
    • View Profile
Re: Website onderhoud
« Reply #2 on: 18 November 2011, 08:39:59 »
Ook het projecten-onderdeel op de website heeft een update gekregen: Bij projecten in sky wordt nu de correcte voorbeeld-render gepakt en op verzoek is de mogelijkheid toegevoegd projecten uit Survival te weergeven op de website.


Heel erg bedankt :)

Mondeus

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 195
    • View Profile
Re: Website onderhoud
« Reply #3 on: 18 November 2011, 09:04:04 »
Thnx Teut voor verzoek
Thnx Milenco voor de update

 *O* *O*

landcross

  • Magazine Poster
  • Junior
  • *
  • Posts: 90
    • View Profile
Re: Website onderhoud
« Reply #4 on: 18 November 2011, 15:47:15 »
Allemaal mooi gedaan, maar ik zag een klein foutje bij de commands: er staat een "/listwarps" die /listwarps <groepnaam>" moet zijn, of iets in die richting.
Verder allemaal erg goed werk  *O*

rogier14

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Website onderhoud
« Reply #5 on: 18 November 2011, 15:50:08 »
1 fail in de lijst

/tnta   Hiermee kun je TNT schieten met een pijl en boog in zones waar TNT aan staat. De benodigheden hiervoor zijn TNT, een pijl en boog en arrows.

Pijl en boog en arrows?

Een pijl zijn toch arrows

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: Website onderhoud
« Reply #6 on: 18 November 2011, 16:16:42 »
1 fail in de lijst

/tnta   Hiermee kun je TNT schieten met een pijl en boog in zones waar TNT aan staat. De benodigheden hiervoor zijn TNT, een pijl en boog en arrows.

Pijl en boog en arrows?

Een pijl zijn toch arrows

Je hebt gelijk. Ik zal het even aanpassen :P

AlexMedia

  • Admin
  • Senior
  • *****
  • Posts: 295
    • View Profile
Re: Website onderhoud
« Reply #7 on: 20 November 2011, 03:03:01 »
Mag ik een knopje om die Share-buttons weer weg te halen? Ze vertragen de page load van de homepage onzinnig veel. En waarom zou ik een nieuwsbericht willen delen op LinkedIn? 7(8)7
We are shaping the future

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Website onderhoud
« Reply #8 on: 20 November 2011, 22:16:37 »
Mag ik een knopje om die Share-buttons weer weg te halen? Ze vertragen de page load van de homepage onzinnig veel. En waarom zou ik een nieuwsbericht willen delen op LinkedIn? 7(8)7

Je kan nu via je UserCP Social Media aan of uit zetten. :)

Mondeus

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 195
    • View Profile
Re: Website onderhoud
« Reply #9 on: 21 November 2011, 00:15:50 »
Trouwens een paar foutjes met bb-code en legenda als je op de project pagina wilt editen:

[color="red"]Font color[/size] <-- moet dit niet eindigen met [color]

en als je een color code gebruikt zoals ik probeerde met rood bv, werd het groen, heb nog geen andere kleuren gecontroleerd.

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Website onderhoud