Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: [ON HIATUS] [Plugin] TweakCart 0.2.4  (Read 49466 times)

Aardappelsap

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 165
    • View Profile
Re: [Plugin] TweakCart 0.2.1
« Reply #15 on: 11 August 2011, 23:57:51 »
klopt het dat als een storagecart te snel langs een bordje gaat hij soms (of helemaal nooit) de items uitwisselt?

en carts storen in dispensers na een bocht is buggy, de carts glitchen er half doorheen.

TE snel zou niet kunnen, dat zou dan een notchfaal zijn. Je laatste punt zou best kunnen, maar daar moet men dan gewoon rekening mee houden (anders wordt de code te uitgebreid als we ook nog op bochten etc. moeten controlleren).

windwarrior

  • Poweruser
  • Senior
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Re: [Plugin] TweakCart 0.2.2
« Reply #16 on: 3 September 2011, 18:46:06 »
Ik ben op het moment van schrijven heel hard bezig tweakcart weer werkend te krijgen, door een slechte fix is er een probleempje ontstaan, maar ik zit er dicht op :)

Ook wil ik even Ruud033 bedanken, voor zijn goede testwerk, dat zorgt ervoor dat jullie vanavond weer een tweakcart hebben :) (hoop ik)
(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

Ruud033

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 35
    • View Profile
Re: [Plugin] TweakCart 0.2.2
« Reply #17 on: 3 September 2011, 18:47:57 »
Graag gedaan!

Sander

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 134
  • Sander (SanderCraft) @ Minecraft
    • View Profile
Re: [Plugin] TweakCart 0.2.2
« Reply #18 on: 8 September 2011, 22:13:39 »
Wat is de status hiervan? Wil het graag weer gebruiken ;)

windwarrior

  • Poweruser
  • Senior
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Re: [Plugin] TweakCart 0.2.2
« Reply #19 on: 9 September 2011, 22:35:56 »
De status is op het moment pending, wij (Meaglin en ik) zijn hard aan het denken waarom er een duplicatiebug inzit, is die fixed dan kan er een release volgen
(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

Sander

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 134
  • Sander (SanderCraft) @ Minecraft
    • View Profile
Re: [Plugin] TweakCart 0.2.2
« Reply #20 on: 9 September 2011, 23:20:25 »
Ok, thanks. Ben benieuwd.

Veel succes natuurlijk!

windwarrior

  • Poweruser
  • Senior
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Re: [Plugin] TweakCart 0.2.2
« Reply #21 on: 26 September 2011, 19:59:34 »
Deze maar eens afstoffen

Wat is de status van TweakCart

De status is op het moment, BETA, maar een beta zonder testers is geen echte beta. Omdat het vrij ingewikkelde code bevat, die zeer goed in elkaar moet steken hebben we testers nodig. Op de testserver kan je dan tweakcart 0.2.4 (stable) uitproberen en eventuele bugs kan je op www.github.com/tweakcraft/tweakcart bij het tabje 'issues' toevoegen

Wanneer draait TweakCart weer op de server

Heel eenvoudig antwoord, als we bevinden dat er geen fouten meer in itemcode zit. Er mogen geen duplicatiebugs inzitten, en geen verdwijnende items, dan kan tweakcart weer enabled worden.

Hoe kan ik helpen

Super eenvoudig, test tweakcart en post bugs op github, dan ga ik er naar kijken


Nog een laatste opmerking

Ik ben een student, ik doe dit in mijn vrije tijd, en het lijkt me daarmee logisch dat ik niet 24/7 kan coden (al wil ik dat wel heel graag :D), geduld is een schone zaak
(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

Scriptor

  • Guest
Re: [Plugin] TweakCart 0.2.2
« Reply #22 on: 26 September 2011, 20:27:54 »
Als er een testserver zou zijn, met freebuild oid zou ik wel kunnen/willen testen.

Ragnarr

  • Guest
Re: [Plugin] TweakCart 0.2.2
« Reply #23 on: 26 September 2011, 23:16:59 »
we hebben volgens mij een testworld, dan moet je denk ik even toegang vragen aan een admin.

Ruud033

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 35
    • View Profile
Re: [Plugin] TweakCart 0.2.2
« Reply #24 on: 27 September 2011, 13:17:57 »
Wanneer ik weer wat tijd heb, zal ik wel weer wat stress setups maken haha.
Geef even aan welke punten vooral bij Jou de aandacht op ligt. Dan bedenk ik hier zelf wel een stress-setup voor.

theempire37

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 200
  • <generic nonsence>
    • View Profile
Re: [Plugin] TweakCart 0.2.4
« Reply #25 on: 5 October 2011, 13:57:06 »
ik geloof dat de minecarts langzamer gaan nu :(. mn boosters versnellen ook minder dan dat ze eerst deden.

R0SSI

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 35
    • View Profile
Re: [Plugin] TweakCart 0.2.4
« Reply #26 on: 9 February 2012, 21:49:53 »
Ik weet niet zeker of hier nog naar gekeken wordt, of dat jullie alleen maar druk bezig zijn met het ontwikkelen van versie 2. Maar er zit op het moment een bug in het systeem. Wanneer ik de richtingen aangeef op het bordje wat er moet gebeuren in bepaalde richtingen, dan werkt dat niet. Op het moment slaat ie dat over. Dus stel een minecart rijdt naar het noorden, en op het bordje staat dat wanneer hij naar het zuiden rijdt spul moet meenemen, dan neemt de minecart het spul mee ookal rijdt hij naar het noorden. Dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling.

Aardappelsap

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 165
    • View Profile
Re: [Plugin] TweakCart 0.2.4
« Reply #27 on: 10 February 2012, 00:05:52 »
Het beste van dit soort dingen is een issue maken op github. Ik denk inderdaad dat je even moet wachten tot TC2 uitkomt, wat hopenlijk snel is (*Kijkt naar windwarrior*), of we moeten de bug vrij snel kunnen oplossen.

R0SSI

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 35
    • View Profile
Re: [Plugin] TweakCart 0.2.4
« Reply #28 on: 10 February 2012, 01:28:46 »
Het beste van dit soort dingen is een issue maken op github. Ik denk inderdaad dat je even moet wachten tot TC2 uitkomt, wat hopenlijk snel is (*Kijkt naar windwarrior*), of we moeten de bug vrij snel kunnen oplossen.

Ik wist niet dat jullie daar veel keken :$ Maar dan wacht ik rustig af!

R0SSI

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 35
    • View Profile
Re: [Plugin] TweakCart 0.2.4
« Reply #29 on: 10 February 2012, 12:08:06 »
Om hier even op terug te komen. Wanneer ik gebruik maak van Tweakcraft Essentials Client, dan klopt de minimap ook niet. Kijk ik op de kaart naar het zuiden (de S bovenin) en doe ik /compass, dan zegt die dat ik naar het westen kijk. Dus misschien gaat het daar ook ergens fout?

Dat kun je aanpassen in het menu van de minimap zelf. Als je "m" indrukt open je het menu. Dan volgens mij bij iets van minimap options kun je de direction veranderen zodat het goed staat.

Ik had daar al even naar gekeken, maar dat heet "Sunrise Direction". Dus dan klopt dat nu ook. Bedankt voor de hulp Wouter.

Forum » Tweakcraft » Support » [ON HIATUS] [Plugin] TweakCart 0.2.4