Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Project: Lord of the Rings locaties  (Read 46211 times)

Zolcon

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Project: Lord of the Rings locaties
« Reply #15 on: 21 October 2010, 14:06:29 »
Obsidian is wel heel vet met die gate. En met gieten in een mal is dat nog best te doen. Die poort lijkt me echt geniaal!

Zhalix

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
Re: Project: Lord of the Rings locaties
« Reply #16 on: 22 October 2010, 01:09:53 »
Ik zou best bij een van deze projecten willen helpen :D

rvdm88

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 63
    • View Profile
Re: Project: Lord of the Rings locaties
« Reply #17 on: 27 October 2010, 05:50:47 »
als er een plottest achtige opset komt wil ik wel een hobbithuisje proberen te maken in de shire

Decennia

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: Project: Lord of the Rings locaties
« Reply #18 on: 4 November 2010, 20:03:40 »
als er een plottest achtige opset komt wil ik wel een hobbithuisje proberen te maken in de shire

Je kan natuurlijk meehelpen =)

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Project: Lord of the Rings locaties
« Reply #19 on: 15 November 2010, 03:19:37 »
Als het goed is komt er geen reset en worden onbebouwde chunks maar weggegooid en nieuw gegeneerd? Waar wachten we/jullie dus op?

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: Project: Lord of the Rings locaties
« Reply #20 on: 15 November 2010, 06:15:13 »
Ik zou ook gewoon lekker gaan bouwen. Dat gewauwel over mapreset begint in rap tempo oud te worden.

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Project: Lord of the Rings locaties
« Reply #21 on: 20 November 2010, 23:37:29 »
De Black Gate gaat een beetje moeilijk worden nu je geen obsidian meer kunt gieten..  :(

leovanhaaren

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Project: Lord of the Rings locaties
« Reply #22 on: 21 November 2010, 10:39:33 »
Prob is dat ik voor Moria nog mn map af moet maken. Daar wacht ik op. Momenteel heb ik het net wat te druk om weer hele dagen MC te spelen.  :'(

HeadAche01

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
Re: Project: Lord of the Rings locaties
« Reply #23 on: 21 November 2010, 19:32:21 »
Je kan ook Mirkwood maken, redelijk simpel denk ik.
Je hebt heeeel veel saplings nodig, aardig wat ruimte, en een gebergte.
Je maakt in het zuiden namelijk Dol Guldur, in het noorden Thranduil's Halls, en ongeveer in het midden een hele lange weg.

Nog een ideetje, namelijk Erebor en Dale, grote berg, en een leuk dorpje eronder.

Verder zou je nog de grijze havens kunnen maken, en die drie grote torens, waarover in deel 1 gesproken wordt.

De Falls of Rauros zijn natuurlijk ook leuk en gemakkelijk.

Misschien wel grappig en creatief zou Fornost en/of AnnĂºminas zijn, er is geen duidelijke beschrijving dus hier kan je helemaal los.

theempire37

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 200
  • <generic nonsence>
    • View Profile
Re: Project: Lord of the Rings locaties
« Reply #24 on: 23 November 2010, 19:37:23 »
ik denk dat ik maar ga beginnen aan Helm's Deep :)
bes wel easy, maar keb wel wat smoothstone nodig xD. na Abu Simbel heb ik niks meer :S
ik open er wel een topic over :)

c0dek33per

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: Project: Lord of the Rings locaties
« Reply #25 on: 27 November 2010, 20:18:50 »
ik ben echt helemaal met je idee eens, eerlijk gezegd ging ik kijken of iemand anders al op het idee kwam  ;D, Argonath heb ik zelf een paar dagen geleden afgerond en is ook te bezichtigen bij /warp argonath overgens zou ik de The Weathertop zelf ook na willen make, maar aangezien die niet al te groot is (ben binnen 3 dagen daarmee klaar ofzo?) zou ik ook The Tower of Cirith Ungol willen na maken, en dat kan gelukkig in hoogte. voor meer info over The Tower of Cirith Ungol: http://www.lotrscenerybuilder.org/cirithungol.php

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Project: Lord of the Rings locaties
« Reply #26 on: 23 June 2011, 15:44:19 »
heey iedereen,

wave535 en ik hadden het idee om shelobs lair na te bouwen,
we hebben de plattegrond uit LOTR BoME.
het worden de grotten plus het kasteel van de orks waar ze in deel 3 frodo gevangen houden,
locatie etc wordt nog voor gezocht,
het liefst iets in de buurt van een berg waar we de grotten in kunnen bouwen,

laat maar effe weten of je het iets vind

groeten

Quazyx en Wave535

theempire37

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 200
  • <generic nonsence>
    • View Profile
Re: Project: Lord of the Rings locaties
« Reply #27 on: 23 June 2011, 20:38:55 »
ah nice cirith ungul :D denk alleen dat je met dat wel gouw tegen de max hight aanzit :S

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Project: Lord of the Rings locaties
« Reply #28 on: 24 June 2011, 17:58:21 »
nah. ik denk dat het wel mee valt,
we baseren het op het spel Lord of the Rings - The Battle of Middle-Earth
daar ziet het niet hoog uit,
dus denk dat het wel mee valt

Forum » Tweakcraft » Projecten » Project: Lord of the Rings locaties