Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Yogscast op Tweakcraft!  (Read 38715 times)

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Yogscast op Tweakcraft!
« Reply #30 on: 30 March 2011, 20:26:27 »
Ik vind het niet leuk, bepaalde mensen waren er erg enthousiast over, en om die dan dergelijk teleur te stellen? Bij humor dienen mensen te lachen, en volgens mij wordt teleurstelling nog altijd niet gevolgd door een schaterlach.

Bovendien dienen 1-aprilgrappen op 1 april gemaakt te worden. Niet geruime tijd van tevoren.

Ik kan er niet mee lachen  :-\

Svard, waarom moet het nou altijd 100% serieus? Het is maar een grapje. Ook al vinden sommige mensen het niet leuk, hoeft dat nog niet te betekenen dat andere mensen er niet om kunnen lachen. Er waren al wat mensen die wisten dat het een grap was door mijn allereerste post. En als mensen teleurgesteld zijn, sorry, maar de wereld vergaat niet. ;)

En de reden dat ik het nu heb gedaan i.p.v op 1 april, is omdat de admins dan NOG meer voorbereidingen zouden hebben getroffen, en ze wouden de Yogscast ook al tijdelijke VIPs maken. Zo ver kon ik het niet laten komen. ;)

Beschouw het gewoon als een grapje. Moet alles tegenwoordig dan volledig serieus en zonder een greintje lol? Ik bedoel, kom op, 1 april zat er aan te komen, je had wel iets kunnen verwachten toch?

Ik vind het gewoon niet grappig. Teleurgesteld ben ik zelf ook niet, maar lachen deed ik ook niet.

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: Yogscast op Tweakcraft!
« Reply #31 on: 1 April 2011, 18:29:03 »
Had al zo'n vermoeden :D
Maar ben er wel ingetrapt :S

MoondustNL
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

Giordino

  • Belangrijk
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 755
  • VIP
    • View Profile
Re: Yogscast op Tweakcraft!
« Reply #32 on: 2 April 2011, 10:20:41 »
Goed uitgewerkt Rhan  ;D

Ragnarr

  • Guest
Re: Yogscast op Tweakcraft!
« Reply #33 on: 2 April 2011, 20:07:06 »
Anyways ik had hiervoor nog nooit van yogscast gehoord, die videos zijn echt lache xD

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Yogscast op Tweakcraft!