Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Lost in Minecraft  (Read 15855 times)

TheSec

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 104
    • View Profile
Lost in Minecraft
« on: 23 November 2011, 10:46:48 »
Heren,

Ik zit ziek thuis, om mij heen te horen heerst het. Ik ben met het voglende idee gekomen. Ik zat te denken om een aantal youtube filmpje te maken waar in ik van alles ga doen in Minecraft.

Het idee is het zelfde als caliform te doen maar met een twist. Hierbij zal ik meerder malen ook de Tweakcraft server bezoeken. Om afgemaakte projecten op de kaart te zetten en hier wat meer over te vertellen. Mijn idee in single player is gewoon overleven en dingen verkennen. Maar gezien ik al meteen tijdens het schieten van de pilot verdwaalde wilde ik het "Lost in Minecraft" gaan noemen. Ik zal een non hardcore mode wereld draaien en als ik dood ga zal ik de wereld online zetten. Misschien een nieuwe beginnen of door gaan dat weet ik nog niet..
Der zijn redelijk wat nog niet doordachte dingen :P

Wellicht de wereld @ de server zetten ? geen idee ?

Nou zitten er nog wat missende onderdelen aan dit project, namelijk ik kan niet designen :P Dus ik zoek inspiratie voor een logo / introtje ?

Het idee is nog niet helemaal uitgewerkt en daar heb ik jullie hulp voor nodig  7(8)7 Alle input die jullie mij kunnen geven is welkom ;).

PS.
Ik ga niet proberen om elke week of elke dag wat te uploaden. Sommige periode's zijn nou eenmaal drukker dan andere. Dus daar zal het ratio filmpjes dat ik zal uploaden ook naar zijn.

De pilot is te zien doormiddel van de volgende URL
http://www.youtube.com/watch?v=tQEmufF2G7A

Input
  • Minder vloeken :P
  • Brightness settings   |:(

Groetjes,
TheSec.

windwarrior

  • Poweruser
  • Senior
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Re: Lost in Minecraft
« Reply #1 on: 23 November 2011, 11:13:31 »
Hmm dat doet me denken aan een serie die een tijdje geleden draaide. Dat was iemand die voor elke keer dat hij dood ging zijn wereld resette. Maar, ik ga vanmiddag even naar je filmpje kijken :)
(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

TheSec

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 104
    • View Profile
Re: Lost in Minecraft
« Reply #2 on: 23 November 2011, 11:20:43 »
Hmm dat doet me denken aan een serie die een tijdje geleden draaide. Dat was iemand die voor elke keer dat hij dood ging zijn wereld resette. Maar, ik ga vanmiddag even naar je filmpje kijken :)

True, maar het gaat er ook om dat doormiddel hier van we wat meer bekendheid voor de server creeeren ;)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Lost in Minecraft
« Reply #3 on: 23 November 2011, 13:19:20 »
Wat voor water gebruik jij ? Het lijkt heel erg transparant.
Enne... tja, wat moet ik verder hier van zeggen, je maakt minecraft filmpjes en probeert geforceerd grappig te zijn :P Dat heb ik nooit echt tof gevonden aan al die minecraft filmpjes op youtube.
Verder wel een leuk idee, maar vraag mij wel af hoe je tweakcraft hier bij wilt incorporeren ?

TheSec

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 104
    • View Profile
Re: Lost in Minecraft
« Reply #4 on: 23 November 2011, 15:26:35 »
Dit is vanilla XD

Tevens grappig dat je denkt dat ik grappig probeer te zijn want ik ben gewoon gaan minecraften en tegen me zelf praten niet met de intensie grappig te zijn persee..

Hoe ik tweakcraft hier in wil incorperen geen idee XD... zo als ik al zei, nog geen duidelijk idee welke richting ik op zal gaan.. of hoe verder.. Misschien als bukkit 1.0 uit is dat ik dan @ tweakcraft overnieuwe begin of zo.. is een optie ?

Oxbk

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 15
    • View Profile
Re: Lost in Minecraft
« Reply #5 on: 23 November 2011, 16:21:12 »
Dit is vanilla XD

Tevens grappig dat je denkt dat ik grappig probeer te zijn want ik ben gewoon gaan minecraften en tegen me zelf praten niet met de intensie grappig te zijn persee..

Hoe ik tweakcraft hier in wil incorperen geen idee XD... zo als ik al zei, nog geen duidelijk idee welke richting ik op zal gaan.. of hoe verder.. Misschien als bukkit 1.0 uit is dat ik dan @ tweakcraft overnieuwe begin of zo.. is een optie ?

Ik wil wel een keertje met je samenwerken a la simon en lewis:P
Maar ik wil wel wat projecten shooten op de server en naar je toesturen.

Opmerkingen over je filmpje:
Let op je fucks en shits, af en toe is grappig maar je flapt het er bijna elke minuut uit.
Let op je uitspraak, het is niet erg om een accent te hebben maar soms klinkt het heel vreemd.
Probeer je videos niet te livecasten (inspreken terwijl je speelt), hierdoor kun je veel fouten voorkomen en kun je ook aan je uitspraak werken.
Probeer je filmpjes uiterlijk op 15 a 20 minuten te houden, niemand gaat meer dan 20 minuten zitten kijken naar iemand die voornamelijk aan het minen en bouwen is.
Dat brengt me op het laatste punt: Zorg dat je iets hebt om echt over te vertellen.
Nu ben je gewoon je belevenissen aan het rapporteren en dat vind ik persoonlijk minder interessant dan als je iets echt laat zien. Je kan bijvoorbeeld vertellen wat je doelen zijn met je videoproject of hoe je iets aan wilt pakken. Dan kan je tussendoor nog vertellen als er iets leuks gebeurt.

Edit: fucks en shit komen later in het filmpje minder voor.
« Last Edit: 24 November 2011, 16:06:29 by Oxbk »

TheSec

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 104
    • View Profile
Re: Lost in Minecraft
« Reply #6 on: 24 November 2011, 11:36:46 »
Thx voor de input ik ga hier mee aan de slag  (Y)

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Lost in Minecraft