Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - dolcaer

Pages: [1] 2
1
Tweakcraft / Re: Input gevraagd
« on: 30 March 2012, 10:55:42 »
android lijkt me minder moeite en bij iOS kost geld om te publiceren iirc
Helaas gaat dit niet zomaar op, als je weet hoe je iPhone apps maakt zijn android apps een compleet ander gebied, en ik kan het weten ;) Andersom geldt het trouwens ook.

Tweakcart fixen zou ook wel nice zijn ;) zie ik meer in dan een app :P
En zoals Vistu al zegt, dat is ook weer een compleet ander gebied :P

En wat betreft de web-apps, je raadt het al: Weer iets heel anders :) Hoewel er natuurlijk zat mensen zijn die android, iOS en web-apps allemaal prima kunnen, zal de meerderheid van de 'hobbyisten' en ook veel professionelere programmeurs slechts 1 of 2 daarvan goed kunnen.

2
Projecten / Re: survivalers op vakantie
« on: 29 March 2012, 09:33:32 »
Voor alle survivallaars die mee willen helpen: Vraag even aan teut de gegevens van zijn server, kijk hoe de gebouwen daar staan, en kom vrolijk meebouwen! Dit is het project van ons allemaal, dus we willen graag jullie hulp ;) Als je zelf nog een idee hebt voor een temple, zeg het gerust, misschien wil teut het risico wel nemen je bouwrechten te geven op z'n server :D

3
Projecten / Re: survivalers op vakantie
« on: 7 March 2012, 02:46:32 »
Oeh, screenshot? Benieuwd waar het nu is :)

4
Projecten / Re: survivalers op vakantie
« on: 3 March 2012, 16:45:39 »
Ok, voor de duidelijkheid zal ik de hele inhoud van het bestand op dropbox hier neerzetten ;) We hadden al de opties die minder stemmen hadden eruit gehaald in de hoop dat mensen dan nog stemmen overhielden en alsnog stemden, maar om toch maar de knoop door te hakken is dit de conclusie van Teut en mij geweest. Aangezien dit een gezamenlijk project is horen we het natuurlijk graag als mensen het hier niet mee eens zijn! (@surfifaalaars, niet @de luie mainers ;) )


Uiteindelijke plan: Een heiligdom voor de minecraft goden!

Aangezien er 4 eindigden met dezelfde score, en het heiligdom meerdere van die dingen kan combineren, waaronder het heiligdom van ramses en bijv. een gigantisch steve statue, hebben we besloten om daar voor te gaan.

Het idee is dat we voor 5-7 minecraft goden een temple bouwen in stijl, die allemaal in een minibiome oid staan in hun stijl. Dus bijvoorbeeld een vulkaan in een nether gebiedje voor herobrine, etc.

Als je nog meer ideeen hebt voor goden, het liefst met de gebieden erbij, post ze hier!

Goden:
Steve - Oppergod (Of misschien iets met Notch erbij? Steve kan de 'jezus' van Notch zijn bijvoorbeeld ;) )
Herobrine – Nether
Rhan (DemiGod in het domein van Herobrine?)
Creeper - Survival
oink (vliegend varken) -sky
dikke player - main ( omdat ze zo lui zijn in main ? :P aka het zo makkelijk hebben ?)
http://1.bp.blogspot.com/-z6pkBUT8PMw/TevkN-Wv94I/AAAAAAAABms/KCn6KKbyxoo/s1600/frogstatue_aged.jpg

end dragon   -the end

5
Projecten / Re: survivalers op vakantie
« on: 2 March 2012, 20:46:36 »
Sowieso. Rhan kan beter een soort demi-god of minor god zijn omdat hij zich onder spelers begeeft. Wss ergens binnen de temple van herobrine, god van de onderwereld.

6
Projecten / Re: survivalers op vakantie
« on: 2 March 2012, 18:34:32 »
Mja, daar zijn we nog over aan het brainstormen. Hier vast de contents van de file waarin we dat doen, iig het deel over de goden:

Goden:
Steve - Oppergod
Herobrine – Nether
Rhan
Creeper - Survival
oink (vliegend varken) -sky
dikke player - main ( omdat ze zo lui zijn in main ? :P aka het zo makkelijk hebben ?) - http://1.bp.blogspot.com/-z6pkBUT8PMw/TevkN-Wv94I/AAAAAAAABms/KCn6KKbyxoo/s1600/frogstatue_aged.jpg
end dragon   -the end

7
Projecten / Re: survivalers op vakantie
« on: 2 March 2012, 14:56:35 »
Zeer waarschijnlijk wordt het het heiligdom. Het idee hierachter is dat we voor 5-7 minecraftgoden een tempel bouwen, met een soort minibiome eromheen ofzo. Dus bijv. een netherlandschap met een vulkaantempel voor herobrine, etc. De reden hiervoor is voornamelijk dat we hier een aantal van de andere opties met veel stemmen in kunnen combineren. Kijk ook in de dropbox (tweakcraft -> survival -> main ideeen -> main ideeen.txt) voor een wat uitgebreidere uitleg, het komt nog wel op het forum :)

8
Algemeen / Re: [spoiler]minecraft feature discussie
« on: 29 February 2012, 21:43:23 »
TL;DR.

....

Ik zie die afkorting altijd als.
TD DR

Too Dumb Didn't Read

Nope, het betekent toch echt 'too lazy didn't read' ;)


9
Projecten / [Surv]Cobble Express
« on: 27 February 2012, 14:44:28 »
Ik ben door de heer QuantumQ overtuigd om te helpen bij zijn aparte project om een gat van zo'n 5 miljoen blokjes te graven voor een dorpje die de hemel nooit ziet. Hierbij komt natuurlijk een grote hoeveelheid cobble vrij, en er zijn dan ook al een aantal mensen geweest die even langs kwamen piepen om wat (gratis) cobble mee te nemen, wat we helemaal prima vinden (Want ondanks een heerlijk grote storage kan die nog geen 5e van het totale aantal cobble hebben).

Helaas is het probleem in survival natuurlijk dat, in tegenstelling tot de luie heren des maines, wij alle items zelf heen en weer moeten rijden. Aangezien Quantum zijn gat aan de rand van de map wilde hebben is dit wel een stukje rijden. Daarom kwamen we op een idee: De Cobble Express!

Het idee is dat je een storage cart aan de kant van Underground City op de rail zet, op de knop drukt, en even later, als je zelf terugbent uit de outlands, je al je storage carts uit een netjes stationnetje op kunt pikken, net even buiten GC. We zijn momenteel bezig met de enorme hoeveelheden gold die hiervoor nodig zijn op te graven (want een unoccupied cart moet 1 powered rail per 5 rail hebben), en het begin ervan maken. Toch wilde ik alvast een topic maken, zodat mensen ervan op de hoogte zijn. De screenshots volgen zodra er delen af zijn! :)

Edit: Ok, door een telfout oid. hebben we nog lang niet genoeg gold. Dus wil jij ook graag makkelijk veel coal, doneer heir je gold, we kunnen het zeer goed gebruiken! We hebben in totaal namelijk 4-5 stacks gold nodig nog XD

10
Algemeen / Re: [spoiler]minecraft feature discussie
« on: 17 February 2012, 14:56:40 »
Meer WorldGenerator Types mogen er wel komen idd. Maybe een eiland, of een gigantische woestijn of zo? Dat zou leuk zijn.

Zekers! Gaan wel komen in de toekomst denk ik, de mogelijkheid ligt er nu :)

11
Algemeen / Re: [spoiler]minecraft feature discussie
« on: 17 February 2012, 10:11:56 »
die vergrote bouw hoogte lijkt me wel echt ontzettend gaaf.
krijg je tenminste echte bergen en echte flats.
jammer dat het idee hier al langzaam afgeschoten lijkt te worden :?

Bergen worden niet hoger I think?

Ik gok niet in de standaard generator, maar misschien komt er een world type met extra hoge bergen.

12
Tweakcraft / Re: Notulen VIP-meeting 12-02-2012
« on: 15 February 2012, 13:03:30 »
En mij vergeet  :no

13
Algemeen / Re: [spoiler]minecraft feature discussie
« on: 15 February 2012, 12:26:42 »
Van wat ik begrepen en gelezen heb zou TC het prima aan moeten kunnen ;) Lege blocks worden gewoon niet meer geladen, en het werkt niet meer per chunk maar per blok van 16x16. Dus alle lege lucht die hij nu geladen heeft verdwijnt. Zolang we TC niet volledig volbouwen zal het dus waarschijnlijk zelfs lichter worden :)

Zoals teut al zei, we hadden het hier laatst nog over. Toen was de conclusie dat ze eerst alles een stuk efficienter zouden moeten maken voordat het kon. Zo'n beetje alle punten die wij als vereiste bedacht hadden hebben ze nu doorgevoerd :3

14
Projecten / Re: survivalers op vakantie
« on: 10 February 2012, 14:14:46 »
IMG klopt hier ook. Maar als Teut een poll kan maken hiervan kunnen we inderdaad een keuze maken en ook echt een plek uitzoeken. Al geloof ik dat het redelijk de bedoeling was om hier aan te beginnen na de gamezone; Als er genoeg mensen wel hier willen helpen en niet met de gamezone kunnen we ze tegelijk doen though :)

15
Support / Re: [Plugin] TweakCart 0.2.4
« on: 10 February 2012, 14:12:57 »
Versie 2 van TweakCart ziet er al goed uit en zou niet zo heel erg lang meer moeten duren denk ik. Wat betreft issues op github: Als je daar post krijgen de eigenaar en medewerkers een mailtje, en het is een stuk overzichtelijker voor ze dan een forum post ;)

Pages: [1] 2