Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Uitgave 1: Jubileum editie  (Read 17710 times)

Gh0stT4il

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: Uitgave 1: Jubileum editie
« Reply #15 on: 28 September 2011, 16:55:56 »
voor een eerste uitgave vind ik het netjes gedaan, inderdaad kan er wat aan de vormgeving gedaan worden de volgende keer ;)

ik kijk uit naar het volgende blad :D
Put the cookie down... NOW!

88bram

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: Uitgave 1: Jubileum editie
« Reply #16 on: 28 September 2011, 17:08:07 »
Complimenten! Vond het leuk om te lezen:D

AlexMedia

  • Admin
  • Senior
  • *****
  • Posts: 295
    • View Profile
Re: Uitgave 1: Jubileum editie
« Reply #17 on: 30 September 2011, 20:01:37 »
Leuk initiatief, de geschiedenis van Citadel en het interview met Technicality waren leuk om te lezen.

Wat ik me wel afvraag is of het bashen van cobblehuisjes in Newbieworld nodig is. Het zal je bouwwerk maar zijn...
« Last Edit: 30 September 2011, 20:08:41 by AlexMedia »
We are shaping the future

landcross

  • Magazine Poster
  • Junior
  • *
  • Posts: 90
    • View Profile
Re: Uitgave 1: Jubileum editie
« Reply #18 on: 30 September 2011, 22:19:02 »
Leuk initiatief, de geschiedenis van Citadel en het interview met Technicality waren leuk om te lezen.

Wat ik me wel afvraag is of het bashen van cobblehuisjes in Newbieworld nodig is. Het zal je bouwwerk maar zijn...

Als het je bouwwerk is, moet je ook wel tegen een beetje kritiek kunnen, vindt ik.
Maar heus niet alle cobble dingen zijn lelijk, maar vaak (vooral in newbieworld) is dat gewoon zo, (vindt ik dan  ;) ).

AlexMedia

  • Admin
  • Senior
  • *****
  • Posts: 295
    • View Profile
Re: Uitgave 1: Jubileum editie
« Reply #19 on: 30 September 2011, 23:06:43 »

Als het je bouwwerk is, moet je ook wel tegen een beetje kritiek kunnen, vindt ik.
Maar heus niet alle cobble dingen zijn lelijk, maar vaak (vooral in newbieworld) is dat gewoon zo, (vindt ik dan  ;) ).
Het is makkelijk om negatieve kritiek te geven. Echter, negatieve kritiek leidt in de regel helemaal nergens toe, behalve een verstoorde verstandhouding tussen degene die de kritiek geeft en degene die de kritiek ontvangt. Het roept vijandigheid op.

Hieronder een paar quotes die ik uit het artikel heb gevist:
"wat een lelijke cobblemuur; welke gek gaat nou een enorme muur van cobble maken!"
"En daar, een enorm cobble gebouw, daar hoef ik niet heen, de lelijkste gebouwen zijn meestal
van cobble."
"En dan weer zo’n lelijk cobble gebouw. "

Je geeft hier drie keer af op gebouwen van cobble, waarbij je vrij duidelijk stelt dat je het niet eens de moeite waard vindt om verder te kijken. Wie weet staat er achter die cobblemuur wel een 1-op-1 replica van het Paleis op de Dam.

Omdat Tweakcraft Magazine op de website staat (vrij prominent ook nog), is het bereik ook aardig groot. Het bereik is vele malen groter dan wanneer je 1-op-1 iemands huis zou bezichtigen en hem zou zeggen dat je de cobble niet mooi vindt.

Je kunt het beter een wat meer positieve insteek geven, door juist wel het bouwsel te behandelen, en dan een opmerking te plaatsen als "het vervangen van de cobblemuren van dit huis door smoothstone bricks zal het huis een veel warmere uitstraling geven" of iets van dien aard.

Ik vind cobble ook niet het mooiste bouwmateriaal dat er is. En toch gebruik ik het soms omdat ik vind dat dat het mooi uitkomt bij wat ik aan het bouwen ben (bijvoorbeeld: cobble onder spoorrails geeft een idee van ballast).
We are shaping the future

tendonsie

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: Uitgave 1: Jubileum editie
« Reply #20 on: 14 April 2012, 13:17:52 »
Mooi magazine! Puik werk!

Forum » Admin » Archief » Magazine » Uitgave 1: Jubileum editie